Hop til indhold
Young Punter

Lækker erotisk massage i Prag

Recommended Posts

Et besøg i Prag ville selvfølgelig ikke være komplet uden erotisk massage med et par lokale skønheder. 

Lagde stærkt ud med et fantastisk besøg på stilfulde Salon Matahari. Via hjemmesiden havde jeg booket en times massage med Stefanie, der viste sig at være meget mere sprød end billederne indikerer. Hun har en fantastisk krop og et vildt smukt ansigt. Basically ligner hun den instagrambabe, man ellers kun kan drømme om.  Man bliver bare forkælet fra start til slut, en fantastisk body2body krydret med blid pirring med fingre, fjer og åndedræt. Samtidig har hun god føling med situationen, så hun får trukket nydelsen, til man til sidst får lov at eksplodere. Derefter et lækkert bad, hvor vi vaskede olie og sved af hinanden. En så fantastisk oplevelse til 2300 Czk (700 dkk). Tippede Stefanie 200 czk, hvilket hun virkede til at blive oprigtigt overrasket og glad for :wub:

Er du i Prag, må du ikke gå glip af en oplevelse hos Matahari. Tag evt fruen med - de tilbyder også parmassage <_<

Jeg har gennem et stykke tid været lidt nysgerrig på en oplevelse med eget køn. Faldt tilfældigt over Gay Massage Prague og tænkte “what happens in Prague, stays in Prague” ^_^. Fik lige så nemt booket en tid hos Andreas over whatsapp. 
Stedet var mindre luksus, men rent og pænt.  Fik en lækker body2body af Andreas, der er lige så flot som billederne indikerer. Vildt, grænseoverskridende og pisse frækt at være sammen med en flot, veludrustet fyr og mærke hans pik (og hvordan den voksede under massagen). Havde problemer med at nå klimaks, men

Andreas ville ikke give op, før han havde tømt mig helt, som han sagde. Og han holdt sit ord :D
hvis man er det mindste bi(nysgerrig), kan andreas varmt anbefales. Måtte slippe 100 euro euro for en times tid. 

Redigeret af Young Punter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Young Punter skrev, for 16 timer siden:

Derefter et lækkert bad, hvor vi vaskede olie og sved af hinanden.

Jeg ville ønske, at den service var mere standard i Danmark - og også gerne med fælles bad inden massagen. Det skaber en god fortrolighed med hinanden og hinandens kroppe, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...