Hop til indhold

hård domina der tør tage fat...

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogen der ved om og hvor jeg kan finde en streng og hård domina?

Det er ikke så meget den verbale hårdhed jeg tænker på, men mere det at hun er en der tør tage fat selvom jeg stemmer imod...

Leder bla efter en der vil og kan fiste mig bagi mit meget stramme hul uanset hvor meget jeg beklager mig, og en der har en gigantask dildo hun tør presse op i mig af al kraft.

Helst på Sjælland.

Skrevet

uden at have været "at the receiving end" - så er Lady Cherie eller Domina Janice vist nok gode bud... begge er ihvertfald dejlige piger udenfor pinebænken (jeg skrev med vilje ikke søde piger - det er jo næppe nogen anbefaling i den metier :) ).... alternativt er der jo Anne-Grethe Bjarup Riis - kodeordet hos hende er "Sexkøb skal forblive lovligt" - så tænder hun vist af sig selv :)

Skrevet

.... alternativt er der jo Anne-Grethe Bjarup Riis - kodeordet hos hende er "Sexkøb skal forblive lovligt" - så tænder hun vist af sig selv :)

Det skulle da handle om smerte og dominans - ikke om at blive svinet til af en uberegnelig bitch

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.