Hop til indhold
sailorgrib

hård domina der tør tage fat...

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogen der ved om og hvor jeg kan finde en streng og hård domina?

Det er ikke så meget den verbale hårdhed jeg tænker på, men mere det at hun er en der tør tage fat selvom jeg stemmer imod...

Leder bla efter en der vil og kan fiste mig bagi mit meget stramme hul uanset hvor meget jeg beklager mig, og en der har en gigantask dildo hun tør presse op i mig af al kraft.

Helst på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

uden at have været "at the receiving end" - så er Lady Cherie eller Domina Janice vist nok gode bud... begge er ihvertfald dejlige piger udenfor pinebænken (jeg skrev med vilje ikke søde piger - det er jo næppe nogen anbefaling i den metier :) ).... alternativt er der jo Anne-Grethe Bjarup Riis - kodeordet hos hende er "Sexkøb skal forblive lovligt" - så tænder hun vist af sig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... alternativt er der jo Anne-Grethe Bjarup Riis - kodeordet hos hende er "Sexkøb skal forblive lovligt" - så tænder hun vist af sig selv :)

Det skulle da handle om smerte og dominans - ikke om at blive svinet til af en uberegnelig bitch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...