Hop til indhold
Zonk

Rebecca på SexyClub - ny stjerne

Recommended Posts

Hej brødre,

kan af en eller anden grund ikke lave et link, men Rebecca på www.sexyclub.dk er virkelig skøn og mega lækker på alle måder. Samtidig med den uskyldige generte side, men der gemmer sig en rigtig skøn elsker derinde bag det smukke ydre.

Det var noget af det mest intense og kæresteagtige jeg nogensinde har prøvet. Vi gav den absolut fuld gas i to timer i eftermiddag og det var så skøn. 21 år, stram og lækker, ca. 165-170 cm og 46 kg. 

Mega hot.

Hun er i øvrigt fra Moldavien, så det er engelsk der virker, hvilket hun er mega god til. 

Jeg kan kun sige, at I må til at komme afsted mod SexyClub. Jeg tror ingen går skuffede derfra, men selvfølgelig har det også noget med kemi at gøre og man skal kunne håndtere en skøn, sød, venlig og genert 21-årig, men kan man det, så spinder hun helt vildt skønt. 

Vh. Zonk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rebecca står stadig på Sexyclubs liste over piger som arbejder der, men det er vel flere måneder ( 12 måneder +) siden hun har haft aftenvagt.

Er hun mon stoppet ?

http://sexyclub.dk/girls/rebecca2/index.php

Ærligt at lysthusene og i dette tilfælde, SC, ikke skriver "Pause. Forventes tilbage om XX uger/ i uge XX" på pigernes profiler, ellers kan man vente i flere år..?

Er der nogle der ved noget ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 12 timer siden:

Men der står at hun har ferie til start september. :-) 

Hon arbetar nästa vecka igen  enl chemat på tirsdag .

Redigeret af Lars6699

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...