Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvorfor sex??? (for en mand)

Recommended Posts

Gæst

Jeg har sex fordi jeg elsker piger, jeg elsker flirten, legen, sexen i forskellige variation, 1:1, 3kanter, GB, GFE, PSE, erotisk massage, B2B massage, lingam massage, postatamassage mfl. Sexoplevelsen er sjældent tom. Det er kun hvis kemien totalt fejler eller jeg ikke er oplagt, jeg synes altid jeg får en positiv oplevelse med et smil på læben bagefter :D, men det handler også om hvor god du er til at engagere dig og skabe positiv stemning med din partner.

Som jeg plejer at sige: "Jeg er forelsket i alle de piger jeg knalder" :D:mrgreen:

Af dette må man udlede, at Bonobo er en skovl til at engagere sig selv og skabe en positiv stemning med sin partner, hvis det er en købepige :lol::lol::lol::lol:

Sorry Bonobo, den er absolut kun ment i sjov :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tomheden efter købesex; eller efter sex overhoved....?

Well, den er vel ikke så mærkelig. Filosoffen snakker om dopamin-kicken, og den kan man jo jagte efter. Men hvorfor skal man? For at blive lykkelig?

Nej vel. Eller jo... måske nogen gang. Men fremfor alt for at slippe angst. Sex er et meget stærkt angstdæmpende middel. Dopaminet - absolut. Men også jagten og tanken på det. Vi bruger det for at slippe møde angsten face to face; for at slippe gøre noget ved ting der ikke fungerer i vores liv. En kaffe, en whisky, en smøg, lidt dum TV ... vi fylder vores tilværelse med ting der ikke har noget andet formål end at holde os i skak. Sex er en drift, absolut ... men når jagten på sex tager overhånd, når tanken på det fylder os op, så er det gået og blevet en fix you've gotta have.

Livet bliver tomt efter sex, simpelthen fordi det allerede er tomt før sex. Noget som vi lykkes glemme under jagten og agten. Det er lidt densamme tomhed skuespilleren oplever når publikum er gået hjem.

Når lamperne lyser på dig og alle applåderer så er livet fedt, men når mørkret falder og du er alene igen, så er det tomt. De fleste skuespillere kan vidne om det, og mange søger hjælp i flasken.

Jeg bliver vel myrdet nu, men jeg vil nok mene at samtlige herinde er sexmisbrugere i nogen mening.

Hvorfor skulle vi ellers bruge vores tid her?

I en anonym klub hvor vi diskuterer kvindernes prestanda og udseende og value for money.

Hold da kæft, vi skal nok være glade fordi vores psyke indimellem minder os om at noget er gal og føles tomt.

Ellers skulle det være rigtigt grimt.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Livet bliver tomt efter sex, simpelthen fordi det allerede er tomt før sex. Noget som vi lykkes glemme under jagten og agten. Det er lidt densamme tomhed skuespilleren oplever når publikum er gået hjem.

Speak for yourself :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm er det ikke kedeligt at have en så kold/klinisk/fordømmende/ kynisk tilgang til tingene Bananas??? :) ( læg mærke til der er en smiley)

Ifølge Freud personligstyper har dit overjeg altid været lidt dominerende.... men synes på det sidste det er de fleste af dine indlæg, der er skrevet sådan lidt fordømmende.

Er Thaimissen fløjet fra reden? eller hvad har bragt den ubalance i dit liv :)

Forventer ikke et svar og har ingen problemmer med at skøjte let hen over dine indlæg.... så ingen ko på isen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm er det ikke kedeligt at have en så kold/klinisk/fordømmende/ kynisk tilgang til tingene Bananas??? :) ( læg mærke til der er en smiley)

Ikke fordømmende LF, og egentlig heller ikke kold eller kynisk. I hvert fald ikke min mening. Muligtvis lidt pessimistisk imellem. Jeg kan heller ikke lide efteråret, og desuden er det sommetider "just-one-of-these-days". Men egentlig er jeg den varmeste, mest følelserige og empatiske menneske du kan forestille dig. Yes box, and that's the truth.

Men ved du hvad: Jeg ved ikke om det tyder på splittret personlighed, men det jeg siger når jeg er pessimistisk er lige precis så sandt for mig som det optimistiske. Hvad siger Freud?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg bliver vel myrdet nu, men jeg vil nok mene at samtlige herinde er sexmisbrugere i nogen mening.

Hvorfor skulle vi ellers bruge vores tid her?

Måske noget så simpelt "Her er rart at være, samtidigt med at vi som minimum deler en fælles interesse - Så det er vel et socialt medie på lige fod med så mange andre sites, der i første omgang tiltrækker folk med en bestemt interesse".

Der skal såmænd nok være en helvedes masse folk, der mener at sexmisbrug kan defineres ud fra en enkelt parametre: penge - Jeg ser nu mere nuanceret på begrebet "misbrug" uanset om vi taler køb af lottokuponer, sex, tøj, burgere osv.

Jeg tror såmænd at laveste fællesnævner på medlemmerne her blot handler om: lyst til sex, og derved også et eller andet seksuelt behov, uden at det behøver at handler om et seksuelt misbrug, afhængighed osv.

Jeg tør såmænd godt stå frem og sige "Jeg er et ganske almindeligt menneske med fejl og mangler som alle andre. Ja, jeg køber lejlighedsvis seksuelle oplevelser og det gør mig sgu ikke til en misbruger eller en forskruet psykopat med et forkvaklet syn på hverken kvinder eller sex"

Nu er der nok ikke så mange hattedamer her, men dette emne har jeg faktisk debatteret i en årrække på andre sociale medier, og jeg ville i hvert fald føle mig som et lille menneske, hvis jeg købte eller delte hattedamernes syn på mænd der køber seksuelle oplevelser. Jeg kan såmænd sagtens respektere at andre ikke kan se nogen mening i at blande sex og penge. Men jeg kan har det ganske svært med dem der gerne køber, for så et splitsekundt efter at få dårlig samvittighed, eller måske endda endnu være tro at der en noget galt med dem som menneske (og så har jeg ses bort fra den marginal der er ægte sexaholics)

Jeg kan kun sige en ting "Livet er meget lettere, hvis der er rimelig overensstemmelse med ens moralbegreber, værdier m.v. og den måde man lever på. ". Og nej, mit liv bryder ikke sammen, blot fordi et par hattedamer skulle få kendskab til at jeg lejlighedsvis køber seksuelle oplevelser og hvorfor ? vel sagtens fordi jeg er afklaret og samtidigt ikke ser eventuelle konsekvenser som livets undergang. Så jeg anderledes på det, havde jeg nok truffet nogle andre valg.

Jeg adskiller mig måske nok også en anelse fra andre købere ved at sige "Jeg køber fordi jeg har lyst, og ikke fordi det er nogen andres skyld, underforstået at hvis min eventuelle kone bare havde noget mere lyst, var lidt slankere og hvad der ellers kan drømmes op af spændende forklaringer" Jeg køber heller ikke fordi jeg ikke kan score - Jeg køber fordi disse oplevelser udleves og praktiseres under nogle rammer der ikke kan sammenlignes med alternativerne. Der vil for mit vedkommende altid være forskel på karakteren af oplevelsen, når man forsøger at sammenligne en skønt stykke musik, afspillet hjemme på ens gode anlæg, og samme stykke musik oplevet som livekoncert. Det ene udelukker ikke det andet, og hver for sig kan der være tale om en berigelse af ens liv, uden at man behøver at skulle vælge eller kun tillade sig at nyde den ene slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ikke fordømmende LF, og egentlig heller ikke kold eller kynisk. I hvert fald ikke min mening. Muligtvis lidt pessimistisk imellem. Jeg kan heller ikke lide efteråret, og desuden er det sommetider "just-one-of-these-days". Men egentlig er jeg den varmeste, mest følelserige og empatiske menneske du kan forestille dig. Yes box, and that's the truth.

Men ved du hvad: Jeg ved ikke om det tyder på splittret personlighed, men det jeg siger når jeg er pessimistisk er lige precis så sandt for mig som det optimistiske. Hvad siger Freud?

B

Jeg erindrer også noget varme i dine indlæg, men det ligger noget tilbage efterhånden :)

På det sidste har det meget omhandlet, moralen over at snyde sin kone, sidde herinde og prale om det, prale af hvordan man undgår at blive opdaget etc.... i mine ører har det lydt fordømmende, men det kan sagtens være det bare pessimistiske/ just one of these days ord, det ved du, du er afsenderen af ordene.

Selvfølgelig svinger humøret, men hvad vi har oplevet herinde på det sidste, så har det mest været det negative.

Som sagt i sidste indlæg, jeg skøjter bare henover det, så ingen ko på isen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg erindrer også noget varme i dine indlæg, men det ligger noget tilbage efterhånden :)

På det sidste har det meget omhandlet, moralen over at snyde sin kone, sidde herinde og prale om det, prale af hvordan man undgår at blive opdaget etc.... i mine ører har det lydt fordømmende, men det kan sagtens være det bare pessimistiske/ just one of these days ord, det ved du, du er afsenderen af ordene.

Selvfølgelig svinger humøret, men hvad vi har oplevet herinde på det sidste, så har det mest været det negative.

Som sagt i sidste indlæg, jeg skøjter bare henover det, så ingen ko på isen

Det glæder mig, at der ikke er nogen ko på isen. Førdømmende er jeg ikke. Men til tider udfordrer jeg gerne meninger der i mine øjne skal prøves. Og prøver samtidig mine egne. Jeg er ikke fast i mine overtygelser og opdager sommetider - ikke mindst herinde - at jeg også lytter og lærer. Ikke kun prediker. Og det er vel det debat er til for? Hyggesnak har vi en anden afdeling for; herinde kan man godt udfordre både sig selv og andre. Vil jeg håbe.

Du spurgte om tomhed efter købesex. Jeg prøvede et svar, som tar sin udgangspunkt fra ikke helt ubekendte psykologiske fænomen. Det med tomheden efter købesex - ja sex generelt - er altså ganske bekendt for mange. Og ofte drejer det sig om at det man får ved køb af sex, ikke egentlig var det man mest havde brug for. Jeg mener at sex mange gange bliver en afledning fra andet, der vi måske burde håndtere. Og der er sex utroligt effektivt, i det at driften i sig er så stærk.

Du svarer mig med at kalde mig kold, kynisk, kliniskt og førdømmende og ironisere over et kedeligt liv og manglende thaimisser!

Well, LF ... det er ikke så langt fra kyniskt og førdømmende og en form for debatteknik som jeg aldrig bruger.

For hvad du end vil kalde mig, så vurderer jeg aldrig - håber jeg i hvert fald - enkelte personer herinde, men prøver at diskutere de emnen som bringes på banen.

Men der er heller ingen ko på min is!

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bluejackket

Jeg er enig med det meget af det du siger.

Men kun for at præcisere: Jeg har aldrig sammenlignet sexmisbrug med "forskruede psykopater med et forkvaklet syn på kvinder og sex".

Jeg moraliserer heller ikke over sexkøb, men glæder mig så længe muligheden findes. Derimod mener jeg at sex er noget anderledes skruet sammen end musik, og jeg vil altid have meget svært for at banalisere sex og sexkøb gennem sammenligninger med andre oplevelser og andre erhverv.

Det glæder mig at det hele er så ukompliceret for dig, men for mange - sexkøbere og andre - findes der mange konflikter og følelser at håndtere. "Bruger jeg for meget tid og penge på dette?" "Hvorfor gør jeg det, når jeg elsker min kone?", "Hvorfor føler jeg så ofte en tomhed efterpå?"

Jeg troede at det sidste var det vi diskuterede i denne tråd, ikke moralen omkring købesex.

Jeg undrer mig dog lidt over din sætning at du har svært for mennesker der får dårlig samvittighed efterpå? Hvorfor har du svært for dem? For at du ikke har det svært efterpå? Mener du at du foragter mennesker der har et kompliceret forhold til sit sexforbrug?

Er det i så fald ikke at moralisere?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil erkende at jeg har et komplekst forhold til mit sexliv/forbrug, nu er jeg ikke så velartikuleret som de fleste af jer, ej heller sikkert lige så erfaren, Ofte er det spild, hvad betalte man lige for når det kommer til købesex, men med erfaring, så er de oplevelser, der hvor kvinden med nød og næppe kan bøje sig ned og putte sine stilletter på, på grund af udfoldelserne, så herlige og den anerkendelse der kan være mellem to par øjne før man drager hver sin vej. Måske har jeg været heldig. Måske faker de godt, fair nok, men det der binder en er den tilfredsstillelse der opnås med et tak fra begge parter bagefter, corny....kanske.

Potatohead

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bananas

Jeg synes nu ikke at det handler om moral, når jeg skriver at jeg har det svært ved mennesker der ikke tør eller kan stå ved deres handlinger, og som oftest har behov for at forklare at deres handlinger tager afsæt i alle andre end lige dem selv.

Jeg såmænd enig i, at det ikke er trådens primære emne. På den anden side, havde jeg ikke specielt lyst til at de skulle gå stiltiende hen, at du tilsyneladende mener at alle brugere på EG har et sexmisbrug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr skriver:

Af dette må man udlede, at Bonobo er en skovl til at engagere sig selv og skabe en positiv stemning med sin partner, hvis det er en købepige

Suk.... så mange linjer har jeg skrevet og så gider du ikke besvære dig med at læse dem LF ;)

Bananas, virkeligt godt skriv, jeg kan godt følge dig langt hen af vejen

Venligst fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes også du får det til at lyde som et stort problem at man har et sundt og til tider distanceret forhold til købesex LF. Kan det passe?? (sagt i velmenende, venskabelig provokation)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er meget på linie med dig Bluejacket, at det er lysten der gør man køber sex. Dog er der en forskel, jeg havde en årsag til det, men selvom jeg ikke havde det, ville jeg stadig have lysten :!: Købesex giver jo uendelig mange muligheder, som er meget svært at opnå på anden måde.

Det er jo ikke vandvittig ofte, man løber ind i den oplevelse, at 2 piger lige synes man skal med hjem og have sex..... købesex wupti så er den klaret...... Heller ikke altid, at den man forelsker sig i, nødvendigvis har samme sexfantasier som en selv.... købesex wupti så er den klaret.... Hende du er forelsket i, er som hun er. Hun kan ikke være Thaipige i morgen og sort pige på mandag.... købesex wupti så er den klaret..... Du kan komme i klubber, hvor der er nøgne piger så langt øjet rækker, og du kan springe på alle dem du orker.... købesex wupti så er den klaret

Jamen er det da ikke bare fuldstændig fantastisk????????????????????????

Jeg startede med denne hobby ved en tilfældighed. Det hele startede med, jeg ville have noget massage og valgte et sted med Thaimassage, da det kunne være sjovt at se hvad det er for noget. Kom ind og blev modtaget af en meget pæn smilende Thaipige. Nå ja ja, udseendet burde jo være ligemeget på massøren, men det gjorde da absolut ingenting :P Under massagen snakkede vi meget sammen, og da jeg blev vendt om, gik der ikke længe inden det obligatoriske spørgsmål kom skal den have massage??? Jeg var lidt rundt på gulvet, hvad mener du???? Hun tog den i hånden kiggede mig rigtig sødt i øjnene "skal den ikke have massage?" øøøøøhhhh det koster vel noget?? ja 200 kr..... nå er du så også nøgen???? "det kan jeg da godt være" hun smed tøjet, hvorefter jeg mistede alle gode manerer, jeg kunne overhovedet ikke holde fingrene fra hende. Det blev til 4 timers erotik af bedste skuffe, hold da kæft, jeg var helt færdig. Hun fik de 500 kr, og vi aftalte at mødes igen næste dag, hvor hun ville lave middag til mig.

Dette startede jo en kæmpe krise på hjemmefronten, da jeg blev vækket af en dvale jeg havde lullet mig ind i. Det er da det her jeg vil have så jeg var egentlig klar til at droppe familie og alt. Det viste sig, at hun løj om lidt forskellige ting, så jeg trak følehornene til mig, og hjemmefronten kom lidt på plads igen.

Men nu var lysten vækket :) Så tænkte, det kunne da være sjovt at prøve nogle af alle de kulørte lamper rundt omkring. Til at starte med, havde jeg ingen ide om, hvordan det foregik. Jo der var nogle annoncer bagi ekstrabladet, som jeg prøvede at kigge på. Så jeg troppede op og ringede på tilfældige kulørte lamper. Jo jo, jeg kender mange skumle kælder lokaler, udenlandske piger der er komplet ligeglad med service etc. Hold da op, jeg fik noget elendig sex, men jeg var super glad hver gang. Tænk sig at se en fremmed pige helt nøgen, røre ved hende og få lov at knalde hende, selvom der ikke var megen indlevelse. Jeg glædede mig til, hver gang jeg havde mulighed for at komme afsted, og gik glad ud af døren, med billedet af den nøgne pige jeg lige havde været sammen med.

Efterfølgende er jeg blevet meget klogere, og dermed meget mere kvalitetbevist :P og har fået nogle fantatiske og spændende oplevelse, hvor jeg får afprøvet lidt kinky ting, nydt en masse piger. Turene med Jydeknalderne ikke at forglemme.

jeg er glad for sex/købesex :!: og de muligheder det giver og nyder samværet med langt de fleste af de dejlige kvinder jeg er sammen :P bare muligheden for at se hende nøgen, gør at jeg ikke synes det er spildt. Så når psykologibogen skriver det kan være tomt..... ja så er jeg meget uforstående og tænker, går man ind til tingene med den rigtige indstilling og et åbent sind??? eller er jeg meget speciel??? ( tråden viser, der er andre der deler min glæde, entusiasme og begestring så helt galt er den da ikke med mig :) )

Så selv om jeg er på afvænning, og nok stopper med dette game, ja så er det ikke fordi lysten ikke er der :!: Men nogle ændringer i livet har gjort, at samvittigheden begynder at sige stop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes også du får det til at lyde som et stort problem at man har et sundt og til tider distanceret forhold til købesex LF. Kan det passe?? (sagt i velmenende, venskabelig provokation)

Ahhh stort problem, det er det langtfra.... mere en undren :) Ligesom jeg undrer mig over så mange andre ting, når folk griber ting anderledes an end mig selv. Jeg opretter jo ofte en tråd om noget jeg er nysgerrig om.

Du skal ikke forstå det som, jeg synes der er noget galt med dig Bonobo eller andre i lignende båd. Men det ved du vist også godt ;) Har prøvet at skrive et indlæg mere,hvor jeg forklarer hvordan jeg ser på det..... kan være det giver dig forståelse for mine valg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Købesex kan aldrig blive det samme som med en fast partner, godt nok er det snart 50 år siden jeg har prøvet det, men glemmer det aldrig.

Det var da ganske sjovt at prøve, og havde jeg ikke andre muligheder, ville jeg gøre det igen.

Det er nu meget bedre at elske med sin kone, og det er da noget helt andet at bolle uden kondom, og så alle de penge man sparer, 2 - 3 gange ugentlig a 500 - 1000 kr.

Godt man ikke bliver beskattet af det, det vill rykke slemt i pensionen

Pensionistene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Nu er jeg af opfattelsen at selvom min kone er yndig og holder sig i trim er behovet ikke nødvendigvis opfyldt. Med alderen ( gammel gris ) tænder yngre piger ned til 20-30 års alderen mig sindssygt meget og denne trang til yngre sexede piger vil ikke slippe. Købepiger kan imødekomme med ekstra småfinesser som lingerie/outfits og meget mere.....noget du vil få svært ved at få oplevet ved et knald i byen. Ja hende derhjemme kan også, men det er bare ikke det samme. For mig er det et spørgsmål om at få afløb for denne nærmest besættelse på en personlig intim måde som andre ikke behøver vide noget om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...