Hop til indhold

JEG TOG EN CHANCE

Featured Replies

Skrevet

Som min overskrift indikerede så tog jeg en chance ved at bestille en tid sammen med Angelina Angel https://annoncelight.dk/showad/178906 lørdag aften i det midtjyske. Da stedet eftersigende lukker var det Angelina's sidste vagt i huset som som hun gjorde opmærksom på i hendes annonce / på snappen. Jeg tænkte derfor hvis jeg skulle nå at møde Angelina så skulle det være lørdag aften jeg tog derfor chancen og bestilte en tid velvidende at jeg er med i en vagtordning i arbejds regi hvor telefonen kan risikere at ringe hele døgnet og jeg derfor skal smide hvad jeg har i hænderne og rykke ud.

Efter en hel uge hvor telefonen ikke havde ringet så skulle den selvfølgelig ringe i det tidsrum som jeg havde aftalt med Angelina hvorfor jeg derfor blev nød til afslutte vores lille session som ellers lige var kommet så godt i gang. Irriteret på mig selv og hele forløbet måtte jeg ringe tilbage til vores kontrolcentral. Det tog da også kun 3 omstillinger inden jeg endelig fik fat i den rigtige person som havde forsøgt at ringe mig op. Efter en lettere anstrengende samtale måtte jeg desværre opgive at komme tilbage til Angelina og vores lille hyggestund. Da jeg begynder at tage mit tøj på igen siger Angelina at hun lige ville hente nogle penge til mig da jeg jo ikke havde fået den bestilte tid fuldt ud. Dette afslog jeg med henvisning til at det jo IKKE hendes (Angelina's) skyld at vi måtte stoppe midt i det hele. Hun takkede mange gange og sagde at jeg havde noget til gode hvis vores veje atter en dag skulle mødes.  Med en rigtig træls følelse i kroppen kørte jeg fra stedet for at passe mit arbejde...

Næste dags morgen modtager jeg en besked fra Angelina der blot ville gøre mig opmærksom på at jeg stadigvæk har noget tid til gode en anden dag hvis vi mødes igen.  DET KALDER JEG SKU SERVICES UD OVER HVAD MAN KAN FORLANGE SOM KUNDE...

/ Smeden1985

PS. Jeg skal helt sikker besøge Angelina igen ikke kun for at indhente den forsømte tid men lige så meget fordi hun er den hun er. 

PPS. Jeg er godt klar over at jeg har dummet mig det behøver i ikke fortælle mig i kommentarsporet.  

Skrevet

Har bedt en Moderator om at flytte din anmeldelse af Angelina til det rette forum. 

Skrevet

Og hvad er så det  hr. Skovfugl ?

Skrevet
moden libertiner skrev, for 5 minutter siden:

Og hvad er så det  hr. Skovfugl ?

Anmeldelser for Jylland ;) 

Skrevet

Tjae det er jo som man tager det. Er det en anmeldelse af en GP eller en anmeldelse af et kikset besøg :-) ? Så jeg syntes det er på sin plads i Generel debat.

Kunne måske være under emnet: Hvad gør man når telefonen ringer mens man er på besøg hos en GP.

Har selv besøgt GP'er med åben telefon pga at det var vigtigt at visse mennesker kunne komme i kontakt med mig. Sagde det selvfølgelig til den dejlige kvinde på forhånd.

And lo and behold den ringede squ, og det var vigtigt, men kunne overstås på få minutter og legen kunne gå videre. Og selvfølgelig ingen rabat forventet eller givet.

Og ellers må man jo sætte telefonen på 'flytilstand'.

Redigeret af moden libertiner

Skrevet

Jeg synes den hører til under hyggesnak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.