Hop til indhold

om at holde arrangementer

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil ikke kapre Rejse's brunch-tråd - men den fik mig nu alligevel til at mindes gamle dage - så her er lidt fra arkiverne:

Men inden jeg går i gang med det - lidt om hvad man ALTID skal husk ved sådanne arrangementer - der er sådan set kun 1 regel "keep it simple" - når jeg ser hvad der skete med FKK-weekenden og alle de andre initiativer der er løbet ud sandet - så græmmes jeg lidt - så megen god vilje - så lidt gennemførselskraft... jo flere der kommer med input jo mere komplicerede bliver sagerne - og jo mindre mulighed for succes. Lav et enkelt arrangement - og følg op på det med efterkritik og forbedr det til næste gang - alt andet drukner i ørkesløse detaljediskussioner. Tysklandsturene er et eksempel på at det kan lade sig gøre -netop fordi de er enkle og (stort set) er at sammenligne med en chartertur med planlagte udflugter...

Vil man lave et arrangement - så er Blomstermanden vist stadigt aktiv på den front - og det foregår vist stadigt under kyndig obg bestemt ledelse - det er ikke noget gruppeseminar hvor Gud og hvermand skal have sat sit fingeraftryk.

Nå - det var et sidespor....

I den spæde start af den herinde så forkætrede Venuloge (many years ago) arrangerede Longman, Westinghouse, Amanda, Fiskeren, Snake Plisskin XXX, Cecilie og - jeg (under et andet alias den gang) (sammen med en række andre jeg ikke kan sætte navn på på siddende bagdel) en række epokegørende og vilkårs-ændrende parties på Club 8 i Skovlunde. ––

Epokegørende, især fordi det var første gang at internettet blev brugt til at etablere kontakter mellem det der var en af samfundets allermest marginaliserede grupperinger (luderkunder) - det var aldeles grænseoverskridende at skulle mødes første gang "live" for at diskutere hvordan et sådant arrangement skulle gennemføres - det foregik i vestibulen på SAS Scandinavian Hotel (hvor adgangskoden var en sammenrullet udgave af dagen Travblad.)

Jeg var f.eks så tøset at jeg havde rullet et BT udenpå Travbladet - for tænk nu hvis der var nogen man kendte :) Det var først da jeg havde set de 5-6 andre sidde med avisen at jeg gav mig til kende (kryster er man jo)

Epokegørende - Fordi det for mange af vi mænd der deltog var det en fantastisk oplevelse at møde ligesindede - og opdage at vi var ligesom andre - vi var hverken syge, perverterede, grimme, dumme eller på andre måder unormale mænd - men et helt almindeligt udsnit af befolkningen (måske dog med en overvægt af selvstændige) - hvilket resulterede i en stor handlekraft

Epokegørende fordi de gjorde op med den stigmatisering som der OGSÅ var piger og gæster/kunder i mellem - møder der (ihvertfald som udgangspunkt) foregik fuldt påklædte med middag (i fuld Galla) og hvor vi talte om alt mulig andet end lige sex... (også om sex -:) )

Epokegørende for de piger der deltog - fordi der her var en OPRIGTIG interesse og påskønnelse for dem - også når de sad op og konverserede - og at de blev mødt med en repekt for det de ver (begavede selvstændige forretningskvinder) snarere end "nogen-der-var-købt-og-betalt"

Der kom min sandten også nogle forhold ud af oplevelserne ... et par stykker holder endnu

Epokegørende fordi vi i værtinden på Club8 i Skovlunde havde en medspiller der selv synes at det her var fantastisk, og som syntes det var epokegørende nok til at hun lagde Club (og strippere med mere) til U/B (eller næsten U/B - jeg måtte ligge det af :) ).

Epokegørende fordi det blev den basis der var for de vildt sjove julefrokoster der blev holdt de første ter fire år (inden der gik personfnidder og privateri i sagen) med de skønne værtinder fra Pussy Galores, Mens Club, Cirkeline, Chantall og Cassiopeja Pigerne Louise6 og pigerne fra SMS og så videre. Og hvor vi (de fleste ihvertfald) optrådte som de personer vi var - UDEN aliasser - især det sidste krævede mod

Og vilkårsændrende fordi de sådan set dannede rammen om en række venskaber der har holdt - og stadigt holder - den dag i dag. Mange gode forretningsaftaler er det også til via de venskaber vi fik etableret.

Jeg ved at Westinghouse engang vist lavede en "VL's historie" - der blandt andet tog udgangspunkt i de oplevelser vi havde sammen (inklusiv sagen med Jan Sjursen, datatilsynet (???), advokatomkostninger, rockertrusler, o.s.v.) der var en pionerånd - som dog desværre ikke holdt - for meget personfnidder - af mange forskellige årsager - som ligger uden for det her skriv.

Så selvom det - i nogle sammenhænge herinde er på mode også herinde at lave VL-bashing -er/var Venuslogen og den tidlige debatkultur derinde - det fundament som andre udemærkede site - ikke mindst den ubestridte arvtager - nemlig Eroguide.dk er bygget på

Skrevet

Tak Heine for denne udførlige kronologiske beretning over den tidlige fase på nettet, af hvordan at I mødtes og fik gang i jeres arrangementer.

Men du skriver:

(måske dog med en overvægt af selvstændige) - hvilket resulterede i en stor handlekraft

Hvilket jeg i sammenhæng med det øvrige du skriver tolker som stor købekraft = stor handlekraft?

Jo Blomstermanden kunne og kan vel stadig få tingene til at ske, men igen er det mit indtryk at det også her oftest beroede på en mere solid tegnebog end vi flest er i besiddelse af.

Fint med det, godt I kunne og at I kan, men des færre deltagere med bedst råd til dyrere tiltag end de fleste har råd til, des nemmere er det at udvise handlekraft.

Men jo, en detalje der gør sig gældende uanset om vi har godt råd eller ikke, det er om vi kan mødes eller ikke, og det at I kunne har unægteligt gjort det ulig nemmere at realisere fælles projekter.

Jeg oplevede selv at det var op af bakke i 2 år på Hedomax.com at søge rejsefæller, først efter 2 år og et par soloture til Hamborg kom Nille på banen, og da han og jeg først havde været på vores første tur sammen, er det gået slag i slag med at træffe mennesker til nye ture, og efterhånden er vi der hvor vi er nået til i dag med rejsefælleskaber, brunch klub etc :)

Det har også været en lang sej kamp at nå så vidt, og det er mit håb at vi fortsat kan bygge videre på de byggesten der nu er lagt.

Men også i de netværks sammenhænge der her er opstået, udgør det en udfordring at alles økonomiske formåen er så vidt forskellig at det alene udgør en begrænsende faktor for hvilke initiativer, der kan realiseres hvor ofte, med hvor mange deltagere.

Jeg selv foreksempel er desværre de næste 1 - 2 år henvist til i vid udstrækning at se med fra sidelinjen, fordi min økonomi i en periode ikke vil være til det aktivitets niveau jeg har holdt de seneste ca 3 år.

Men derfor vil jeg da gerne deltage i den fortsættende ideudvikling - forhåbentlig kan jeg da igen selv deltage aktivt igen på et tidspunkt.

Har jo selv argumenteret for at piger, mænd og klinikker går sammen om at organisere den købekraft mænd med almindelige indtægter har i puljer, som vi målretter færre klinikker og deres piger for at maksimere omsætningen hos sidstnænvte.

Selvfølgelig med det udgangspunkt at det så skal være mere prisattraktivt at lægge vores penge hos de danske pige, ikke mindst gerne under omstændigheder der gør det mindre omkostnings tungt for piger og mutter at udøve deres virke.

Men eftersom dem med færrest penge er de fleste, og eftersom at hverken piger eller mænd i debatten hidtil har kunnet/villet bevæge sig ud af forum til en seriøs snak om muligheder, sådan som I kunne dengang Heine, ja så kommer vi uanset ingen vegne :(

For det der kan gøre det hele simplere er en rundbords samtale ansigt til ansigt med kaffe i kopperne, og ikke fortsættende debatter blot i forum og på chatten, der alene på dette grundlag kun meget vanskeligt lader sig omsætte i realiserbare initiativer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er en anelse i tvivl om hvor du gerne vil hen med indlægget Heine :)

Synes du det er ærgerlig der ikke er deciderede sex arrangementer i DK?? Er det "bare" et nosgaltisk tilbageblik??? Er det en ros til de "småklubber" der pt eksisterer, som arrangerer ture m.m.??

Keep it simple................... Det er vejen frem, ved turene.

I det Jyske fungerer det fint, vi lægger hurtig en slagplan, for hvilket område turen skal være i..... en finder interessante klubber, en finder billige hoteller hurtig clearing hvor det optimale opsamlingspunkt er.... og så bare ud over stepperne ;) skide hyggeligt

Skrevet
  • Author

RN - nej det var nu faktisk ikke fordi selvstændighed er lig med større købekraft - langt de fleste selvstændige jeg kender har en timeløn I lønmodtagere vil tro er løwn...(under mindstelønnen) Nej - det er evnen til at få ting til at ske (passionen) der var det afgørende parameter - den der med - "jeg løber en risiko, booker et sted, jeg tror sgu på det, jeg tager chancen - så ser vi hvor det bærer hen..."

Jeg tror (og det kan jo kun blive et trosspørgsmål) at det er detaljeringsgraden og de "ultimative" krav fra de der skal deltage - der får langt de fleste forsøg på arrangemeneter til bare at blive stilistiske øvelser.

LiderligFyr - det er nok lidt af begge dele - både nostalgi og derudover også en anerkendelse af at NETOP jeres Tysklandsture - hvor logistikken er fordelt og opgaverne enkle der er vejen frem.. - så HVIS man vil have det at fungere herhjemme - så kræver det såmænd ikke ørkesløse laaaaange diskussioner om farven på håndklæderne (det er KUN et eksempel) - men "bare" gå-på-mod

Skrevet

Ja Heine

Det er vel i grunden forskellen på os lønslaver og så jer selvstændige?

Viljen til at løbe en risiko :?:?:

Bortset selvfølgelig fra om du evner at være selvstændig eller ikke, men det beror jo på om du kan eller ikke, mens risiko vilje er et spørgsmål om vilje og mentalitet.

Men der skal jo 2 til at danse tango, og for at klaveret skal kunne spille kræver det også en villighed hos piger og mutter, og ikke kun os mænd - denne konstellation evnede I at skabe, mens vi siden ikke har kunnet det i en dansk kontekst.

Nu er der imidlertid lys for enden af tunnelen :)

Se tråden under "Sex events" om juleparty hos Mon Cherie :P

Her er der i den grad tale om drive og risikovillighed hos mutter og piger :!:

Sexparty i 4 timer med 7 piger, mad og drikke for 2300 kr :!::o:)

Det tilbud udgør intet mindre end den fuldstændig uventede sensation :)

Jeg kan kun opfordre til at party folket bakker massivt op om juleparty hos Mon Cherie og møder massivt op :P

De fortjener i den grad at få succes, det gør vi mænd også - det skulle jo ikke gerne blive en en gangs foreteelse ;)

Nu er præmissen 2600 kr eller mere for party i 4 timer eller kun 3 timer, 4 piger, max 18 - 20 mænd brudt af Mon Cherie - vi kan roligt regne med at vi er tilbage ved det gamle, hvis ikke konkurrenterne udfordres igen fremadrettet af et tilbud som dette af Mon Cherie, eller andre gode tilbud.

Appel

Tidligere var der altid nogle der skrev anmeldelser af deres deltagelse i party, men det er der ikke nogle der har gjort de seneste gange.

Jeg håber, hvis muligt at en eller flere af de gamle kendinge gennem årene, der også tidligere skrev anmeldelser af deres deltagelse i sexparty, at de også vil deltage i det her jule sexparty hos Mon Cherie den 5 december.

Sådan at vi ikke står med et helt hold af den nye generation af party deltagere, der til nu endnu ikke har skrevet anmeldelser af sexparties, men at vi tværtimod efterfølgende kan læse anmeldelser i forum her på EG af nogle af deltagerne i dette årets sexparty :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author

nu hvor jeg tænker over det - så skylder Longman vist stadigt for maden den første gang... og han stak ovenikøbet af efter latterlige 8 timer - uden hverken at vaske op eller støvsuge....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.