Filosoffen 2257 Skrevet 12. November, 2013 Uden at have nogle fordomme om brugerne her på EroGuide, så forestiller jeg mig alligevel, at tanken om at man måske er lidt sexafhængig, har strejfet en enkelt EroGuide-bruger eller to ?!? Hvis man har haft disse tanker, så kan filmen Thanks for Sharing måske være af interesse? Traileren er da ganske fornøjelig Filmen har premiere i DK d. 14. november 2013. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1643 Skrevet 12. November, 2013 jeg har tænkt at se den (hvis den dukker op i Århus) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 14. November, 2013 Ser ud til at være en ok film. Gode skuespillere. Der var jo også 'Shame' http://www.imdb.com/title/tt1723811/for et par år siden, der også handler om seksuel afhængighed. Og selvfølgelig er der ingen herinde, der er afhængige af sex :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2013 Shame, en seriøs film, vil jeg også gerne anbefale.... meget apropos Heines tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg