Hop til indhold

Trimmede boller?

Featured Replies

Skrevet

Av av av, jeg ville jo gerne trimme bollerne, men er der NOGEN af de der maskiner, der ikke niver som ind i H...?

Skrevet

Brug en skraber, så sart er huden altså heller ikke :lol: 

Trim det værste væk, også brug skraberen ;) 

Ellers vil jeg anbefale greenkeeper fra Trimmeriet, den har jeg kun gode erfaringer med. 

Skrevet
AntonH skrev, for 2 minutter siden:

Av av av, jeg ville jo gerne trimme bollerne, men er der NOGEN af de der maskiner, der ikke niver som ind i H...?

Gilette Venus skraber er løsningen. Der kan du køre henover de rynkede boller uden at skære dig og det er som at røre ved en hestemule bagefter. Og de fleste kvinder er jo vilde med heste ;)

Skrevet

hiv lidt ud i kuglerne så de ikke rynker for meget - gir det bedste resultat... smør ind med creme bagefter

Skrevet

Jeg bruger en elektrisk epilator. Jeg synes ikke, at det er så slemt endda, og så bliver man HELT glat i lang tid :-)

Skrevet

'Besøg nogle flere piger, så bliver hårene slid af. Jeg har ikke haft hår på bollerne i årevis ;)

Skrevet

Hvis du godt kan lide lidt pirring - så får du pigerne til at hive dem af - og laaaaangsomt ;-)

Skrevet

Har altid brugt skraber, Gillette med fusion eller proglide blade, og en gel til indsmøring.

Drømmer om at få boller og pik vokset, gerne på et Thaisted hvor de tilbyder det.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 13 minutter siden:

Har altid brugt skraber, Gillette med fusion eller proglide blade, og en gel til indsmøring.

Drømmer om at få boller og pik vokset, gerne på et Thaisted hvor de tilbyder det.:)

lille Phat i Brønshøj gør det fint - er også sød og sjov.

Skrevet
mrfisher skrev, for 2 timer siden:

. smør ind med creme bagefter

Jeg kan dog ikke anbefale Tiger Balsam :lol:

Skrevet
sweetstone skrev, for 39 minutter siden:

boller og pik vokset,

Av for he...... mand. 

Skrevet

Ja det med at lade andre barbere sine boller minder mig om de gamle film hvor mafiabossen sidder i stolen hos barberen og bliver barberet med en gammeldags ragekniv.

I ved barberen tager fat i hans næse og hælder hans hoved bagover og går i gang med ragekniven. Det skal der tillid til eller gode livvagter der er med eller gode 'relationer' til barberen. :-)

Jeg gør det selv med en skraber men ville en gang imellem gerne have en der gjorde det for at få det hele væk uden 'helligdage' 

Skrevet

Jeg synes den næst bedst løsning er 

Intim voks behandling, længere tid før hårene er vokse ud igen, og bløde hår. I Stedet for de ny udgrodet stikkende hår. 

Og - Den bedste løsning er at få PERMANENT HÅRFJERNING. Som er den mest effektive løsning med  laserbehandling. Helt slut med at tænke på uønske hår her denne behandling :)

Skrevet
moden libertiner skrev, for 5 timer siden:

Ja det med at lade andre barbere sine boller minder mig om de gamle film hvor mafiabossen sidder i stolen hos barberen og bliver barberet med en gammeldags ragekniv.

I ved barberen tager fat i hans næse og hælder hans hoved bagover og går i gang med ragekniven. Det skal der tillid til eller gode livvagter der er med eller gode 'relationer' til barberen. :-)

Jeg gør det selv med en skraber men ville en gang imellem gerne have en der gjorde det for at få det hele væk uden 'helligdage' 

Nu rejser jeg rigtig meget i arbejds medfør. Kommer meget i mellem- og Fjernøsten. Der går man jo ned til den lokale barber og bliver barberet med en ragekniv. Får samtid studset håret, selvom det også blev det i går. Fjernet hår i ørerne, næsen og nakken med åbent ild. En behagelighed, som oftest ikke koster mere end omregnet fra de billigste steder 2-3 kroner og helt op til de fyrstelige 12-15 kroner. 

Som du levende beskriver hals barberingen. Fat i næsen og hovedet bukkes så langt bagover, som nakken og stolen tillader. Jeg tænker hver eneste gang, nu håber man så, at manden ikke hader os hvide vesterlændinger. Kniven kan jo nemt smutte/glide, eller manden glide i al det hårafklip og barberskum, der uværligt ligger på gulvet.

Indtil videre, har jeg ikke mødt en som hader hvide mænd. I hvert fald ikke så meget. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Brug en skraber, så sart er huden altså heller ikke :lol: 

Trim det værste væk, også brug skraberen ;) 

Ellers vil jeg anbefale greenkeeper fra Trimmeriet, den har jeg kun gode erfaringer med. 

Greenkeeper - det lyder godt nok voldsomt. Får billeder frem af en gartner på en 4-meters cylinderplæneklipper i fuld fart ud over golfbanen.

Titommeren skrev, for 10 timer siden:

Gilette Venus skraber er løsningen. Der kan du køre henover de rynkede boller uden at skære dig og det er som at røre ved en hestemule bagefter. Og de fleste kvinder er jo vilde med heste ;)

Mener du det - sådan helt seriøst?

Jeg har aldrig fundet noget der ikke ender i et blodbad.

Det ville jo være fint hvis hingsten kunne stå skarpt når nogen kigger ind af stalddøren.

mrfisher skrev, for 9 timer siden:

hiv lidt ud i kuglerne så de ikke rynker for meget - gir det bedste resultat... smør ind med creme bagefter

Det lykkes aldrig for mig - mangler 3 - 4 ekstra hænder.

sweetstone skrev, for 7 timer siden:

Drømmer også tit om en gang voks. Vågner så op rystende og badet i sved. Hader de mareridt.

Er måske en tøsedreng, men jeg tør altså ikke....

Redigeret af Storspilleren
tilføjelse

Skrevet

Ja kære Jyske Coco, men den permanente løsning er DYR. Mødte en gang en bifyr på Hundige Strand der havde fået fjernet alt kropsbehåring. Det var nice at røre ved og kæle ved.

Spurgte ham hvad det havde kostet, så vidt jeg husker ca. 30 tkr. Han havde brugt en arv på det. Håber arvelader var enig med ham i brugen af pengene :-) 

Skrevet
moden libertiner skrev, for 8 timer siden:

Ja kære Jyske Coco, men den permanente løsning er DYR. Mødte en gang en bifyr på Hundige Strand der havde fået fjernet alt kropsbehåring. Det var nice at røre ved og kæle ved.

Spurgte ham hvad det havde kostet, så vidt jeg husker ca. 30 tkr. Han havde brugt en arv på det. Håber arvelader var enig med ham i brugen af pengene :-) 

Ja nu og her en dyr løsning men i længde ikke så dyr. For løbende kr på skraber/skum, fugtighed creme, intim creme så man ikke får røde knopper, indgroet hår eller voks behandling løber også op. 

Og der er jo også forskel på hele kroppen eller kun bollerne ved Permanent hårfjerning.

Jeg har selv valg tidligere at få mine underben Permanent hårfjerning. og er super glad for det, skøn der ikke er stikkende hår og ikke knastør hud. Og jeg ønsker at få intim Permanent hårfjerning. af sammen grund med at vil gerne have helt glat hud. 

Skrevet
Storspilleren skrev, for 11 timer siden:

Greenkeeper - det lyder godt nok voldsomt. Får billeder frem af en gartner på en 4-meters cylinderplæneklipper i fuld fart ud over golfbanen.

Yeaah gør det faktisk, men den er god til at tage det værste og længste hår, derefter tager du bare skraberen og går til værks ;) 

Har aldrig oplevet at det er endt i et blodbad, men ville helt klart os som Titommeren siger, købe Gilette Venus.

Skrevet
AntonH skrev, for 23 timer siden:

Køb IKKE en Philips OneBlade. Brugte den én gang og skar mig for første gang i mit liv og det var naturligvis på klokkeværket! Nok også et rimeligt dumt sted at starte ud med for at få erfaring, men jeg troede jo det var sikker at bruge.

Jeg har ellers altid brugt en gammeldags standard skaber, sådan en med et barberblad der skiftes ud. Når bare man husker at køre i den rigtige retning og ikke ryster på hånden.

Skrevet

Min hårfjernig hedder kemo, kan ikke anbefales. Men er f..... effektiv ;)

Skrevet
bygger skrev, 1 time siden:

Min hårfjernig hedder kemo, kan ikke anbefales. Men er f..... effektiv ;)

Håber det bedste for dig, har selv været turen igennem, heldigvis for mange år siden. Men nej, det er sgu hård kost og kan ikke anbefales som hårfjerningsmiddel selvom det er effektivt.

Skrevet

Lige præcis på vores mest ømme del.... 

Lad være med at være nærig. 

En god skraber som gillette fusion og du får de glatteste boller nogensinde. 

Start med at vaske området rigtig godt inden barbering, direkte skub huden godt så alle døde hudceller og bakterier er væk. Så undgår man knopper og andet ubehageligt. 

Skrevet

jeg købte en lawn mower 4 fra manscaped den klipper ikke specielt godt i forhold til min normale phillips hårtrimmer men den skærer så heller ikke bollerne selv om det kan smutte det er plastik skær, umiddelbart er jeg ikke fan men engang imellem skal man jo have gorilla dresset justeret :P

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.