Hop til indhold

Deltager i privat fest, hvor kendt GP deltager !

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været til en privat fest, hvor en af deltagerne var en kendt GP:eek:

Det var lidt underligt at se hendes ansigt, hvor det ikke var sløret, samt at der nu var tøj på kroppen. Det “sjovest” er at jeg for et års tid siden var tæt på at besøge hende, det ville sku have været mærkeligt, især nå min kone var med til festen, og igen blev en af mine største frygter genoplevet, tænk at besøge en GP og når døren åbner, så er det en man kender, eller endnu værre en af konens veninder, mand hvor vil jeg være på røven den dag det sker.

jeg har for mange år siden mødt en besøgt GP i byen, men bare et pænt nik, og det var det, men at sidde til en fest i mange timer, med anmeldelser af hende løbende i hovedet er sku sjovt/underligt. 
ja vi har et par venner i omgangskredsen som laver lidt “håndarbejde” men det lader vi alle sammen som om vi ikke ved.

høre genre om andres oplevelser med møde af GP i relationer som ikke var ventet.

Skrevet
The spoon skrev, for 6 minutter siden:

jeg har for mange år siden mødt en besøgt GP i byen, men bare et pænt nik, og det var det

Jeg tror det er sådan at de absolut fleste GPér ville agerer, hvert fald dem der er herinde

Redigeret af Gløden

Skrevet
Gløden skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror det er sådan at de absolut fleste GPér ville agerer, hvert fald dem der er herinde

Forhåbentlig, men hold da op hvor giver det et sug i maven, på den lidt gode/pirrende/skræmmende måde.

Hvis jeg havde været sammen med omtalte GP, så tror jeg sku jeg havde skidt en blå snemand på stedet.

Skrevet

Jeg kan ikke se det på nogen måde skulle være værre end privat at rende sammen med sin psykiater, gynækolog, politimanden der anholdt en og en uendelig lang række af andre erhverv.

Jeg synes iøvrigt dit udgangspunkt er temmelig egoistisk. Den med den mest ubehagelige oplevelse er sandsynligheden GP da det sandsynligvis er hende der har mest at miste.

Men godt klaret at du genkendte hende uden nogensinde at have set hende i virkeligheden uden nogensinde at have set hendes ansigt og uden nogensinde at have set hende med tøj på.

Hun må godt nok have haft en meget speciel krop og meget opdaterede billeder.

Nogen gange kan man lege så meget med en fantasi at den føles virkelig og man får lyst til at dele den med andre. 

Skrevet

Det har jævnligt strejfet mig, at tænk nu hvis man mødte en GP man har besøgt i en privat sammenhæng. Det er aldrig sket for mig, men hvis det gjorde, så håber jeg at diskretionen går begge veje. Tænker det er både i GP’en og gæstens interesse at diskretionen opretholdes. Men akavet ville det nok føles uanset hvad.

Men der er sikkert også GP’er som har haft underlige, sjove og akavede oplevelser ved at støde ind i en gæst til en fest, på gaden eller i supermarkedet. Kunne være interessant at høre flere beretninger i denne katagori. Både fra gæster og GP’er.

Skrevet

@Øbo nu arbejder jeg ikke ved CSI men diverse tatoveringer, samme hår, samme navn som “klinikken” samt at flere mænd og kvinder der ved hvad hun laver plejer at være et godt udgangspunkt for at “gætte” rigtig.

Hvis du læste mit indlæg ville du også se at den generelle holdning er bare at det snakker man ikke om, men en ny  anmeldt kvinde kan Man ikke undgå at bemærke. 
jeg bebrejder på ingen måde kvinden/kvinder for deres valg af arbejde, og det var kun min fantasi og ikke fordømmelse der blev sat igang. 
nu har hun ikke mødt mig som kunde så hun har ikke vist hvad jeg tænkte, ig så tror jeg også at hun var fuldstændig ligeglad, da hun virker til at hvile i sig selv og er en stærk kvinde.

Skrevet
SlikkeFrands skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med det?

Kh

SF

Han mener "at de trækker skind" ;-)

Skrevet
The spoon skrev, for 2 timer siden:

samme navn som “klinikken”

Hvad mener du?

Skrevet
Molle37 skrev, for 2 timer siden:

Kunne være interessant at høre flere beretninger i denne katagori. Både fra gæster og GP’er.

Der er utallige tråde om emnet, også fra i år, så måske søgefunktionen kan være behjælpelig med at finde lidt frem? :) 

Skrevet

Var i sommer til en thai fødselsdagsfest, hvor jeg bl a mødte en klinikejer fra nabobyen som jeg havde dusket en måned tidligere. Vi lod begge som ingenting, kun lige et diskret blink, så ingen problemer der.

Er spændt på hendes kommentar næste gang jeg har lidt ondt i kroppen ;)

Skrevet

Jeg har aldrig privat været sammen med GP, jeg har besøgt, men jeg har flere gange mødt en på gaden. En gang hvor vi begge genkendte hinanden, og hun smågrinede lidt, men ingen af os hilste, og jeg tror, det er det, pigerne foretrækker. Lad som ingenting, selvom det er uhøfligt. 
I de andre tilfælde er det bare mig, der har genkendt pigen. Det modsatte kan selvfølgelig også være sket, uden at jeg ved det. 

Skrevet

Ja, det er et emne, der tidligere er berørt herinde.

Jeg har haft flere episoder, hvor jeg har mødt en GP udenfor “miljøet”.

En gang, hvor jeg til en fest mødte en GP jeg havde været sammen med flere gange en del år tidligere. Hun var sammen med sin mand og jeg var sammen med min kone, så vi holdt os til diskrete blikke og smil. Det viste sig, at vi var havnet i samme bekendtskabskreds, så senere mødtes vi flere gange og morede os over situationen over en dans eller to, når lejligheden bød sig. Det skal lige siges, at mine besøg hos GP’eren var før jeg mødte min daværende kone.

En anden gang var det den modsatte oplevelse, hvor jeg ved et GP besøg mødte en kvinde, som jeg flere gange havde festet med i privat regi. Det var først lidt akavet, men efter lidt snak blev vi enige om at gennemføre. Senere mødtes vi igen til flere private fester med små diskrete og indforståede blikke til følge. Det er såmænd også helt kinky ;)

Ellers har der været et enkelt tilfælde på gaden, en gang hvor GP’en var sammen med sin mor. Hun skrev til mig bagefter og takkede mig for min diskretion og det virkede, da jeg blev nød til at besøge hende samme dag :)

Og så har det været et par tilfælde i swingerklubber, ja jeg blev faktisk overrasket over at nogle af GP’erne faktisk gik i swingerklub efter arbejdstid - super stor respekt for det.

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet
The spoon skrev, for 9 timer siden:

samme navn som “klinikken”

Hvis du hermed mener, at hun har samme navn i virkeligheden, som hun bruger på klinikken, er dette meget usædvanligt.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 1 time siden:

Ja, det er et emne, der tidligere er berørt herinde.

Jeg har haft flere episoder, hvor jeg har mødt en GP udenfor “miljøet”.

En gang, hvor jeg til en fest mødte en GP jeg havde været sammen med flere gange en del år tidligere. Hun var sammen med sin mand og jeg var sammen med min kone, så vi holdt os til diskrete blikke og smil. Det viste sig, at vi var havnet i samme bekendtskabskreds, så senere mødtes vi flere gange og morede os over situationen over en dans eller to, når lejligheden bød sig. Det skal lige siges, at mine besøg hos GP’eren var før jeg mødte min daværende kone.

En anden gang var det den modsatte oplevelse, hvor jeg ved et GP besøg mødte en kvinde, som jeg flere gange havde festet med i privat regi. Det var først lidt akavet, men efter lidt snak blev vi enige om at gennemføre. Senere mødtes vi igen til flere private fester med små diskrete og indforståede blikke til følge. Det er såmænd også helt kinky ;)

Ellers har der været et enkelt tilfælde på gaden, en gang hvor GP’en var sammen med sin mor. Hun skrev til mig bagefter og takkede mig for min diskretion og det virkede, da jeg blev nød til at besøge hende samme dag :)

Og så har det været et par tilfælde i swingerklubber, ja jeg blev faktisk overrasket over at nogle af GP’erne faktisk gik i swingerklub efter arbejdstid - super stor respekt for det.

God læsning. Bare det var mig, der....

Skrevet
Liv skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener du?

Hendes navn indgår også i hendes klinik’s navn, også selv om det er usædvanligt.

men en sød pige som står ved hvad hun laver, og virker meget afklaret med det. 
men uden at virke egoistisk så pirre det godt nok min fantasi.

jeg har tidliger mødt et par piger som også er aktive herinde på EG, og det giver også lidt sug i maven når de deltager i debatten for “hende kender jeg jo godt”.

Skrevet
The spoon skrev, den 20.10.2022 at 11:36:

Jeg har været til en privat fest, hvor en af deltagerne var en kendt GP:eek:

Det var lidt underligt at se hendes ansigt, hvor det ikke var sløret

Hvordan kunne du så genkende hende?

Skrevet

Gennem mit job, besøgte jeg et hotel, hvor en af stuepigerne havde jeg mødt en del gange , på forskellige Thai massage steder.

Hun blev lidt urolig for at jeg ville sladre til hendes chef, men selvfølgelig kunne jeg ikke finde på det, vi var jo begge i samme båd.:)

Skrevet

Når man deltager i feks. Thaifester i Danmark kan det vel næppe undgås at støde på en Gp som man har sexet med på et eller andet tidspunkt 

Så er det vel ikke særligt besynderligt man kommer til at side overfor en bordherre som siger han er gift med hende ved sin side som er ejer af den lokale Bordel i Jylland 

I stedet for at tabe sutten byder man straks sin Borddame op og smiler med lukket mund, jeg tror dog ej man skal stille så mange spørgsmål omkring det men blot være en del af Festen, Gpèrne er vel også en del af os, go aften derude hvor end du befinder dig 

Skrevet

Hvordan bliver man inviteret til thai fester ?

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
moden libertiner skrev, for 46 minutter siden:

Hvordan bliver man inviteret til thai fester ?

Kom sammen med / gift dig med en thai, så kommer det helt af sig selv ca 1 til 2 gange om måneden. :lol:

Skrevet

Det vil jeg prøve :-) 

Skrevet
The spoon skrev, for 12 timer siden:

Kom sammen med / gift dig med en thai, så kommer det helt af sig selv ca 1 til 2 gange om måneden. :lol:

Nu kræver det vel næppe et Giftemål men blot at kende en eller flere som evt er bo sidende i Danmark 

Resten kommer helt af sig selv men selvfølgelig vil de naturligvis gerne ønske en Dansk mand som er parat til at forsørge dem og klar til Festen :P

Skrevet

Jeg er mere rolig såfremt det ikke kræver giftermål :-)

Komme sammen med kan man jo til festen. Altså ankomme sammen :-) :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.