Hop til indhold
Cookie monster

Opdateret liste over bordeller Sjælland

Recommended Posts

Hej 

Det er en meget god ide men nok mere krævende end hvad man lige regner med. 
Flere har haft sådanne hjemmeside som har linket til pågældende GP’s side. Disse piger er bare ikke så statiske, altså det ændrer sig hele tiden. Bevares der findes stadig klinikker og solopiger der har en hjemmeside tror bare mange ikke har kompetencerne til at vedligeholde den og derfor er afhængig af en webmaster. Annonce siderne er nemmere at styre for den enkelte. En hjemmeside der ikke er opdateret er jo hellere ikke meget værd især når udbud og efterspørgsel på bestemte ydelser skifter plus der skal nye billeder til.

men der er denne - har ikke tjekket de forskellige links men der skal nok være flere der ikke findes mere eller som ikke er op til dato

https://www.massageplus.dk/massageguide/Hovedstaden/K%C3%B8benhavn

Tænk lige hvor meget tid det kræver at holde det ved lige? 

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amar Lover skrev, den 19.10.2022 at 08:54:

Det er en meget god ide men nok mere krævende end hvad man lige regner med. 
Flere har haft sådanne hjemmeside som har linket til pågældende GP’s side. Disse piger er bare ikke så statiske, altså det ændrer sig hele tiden. Bevares der findes stadig klinikker og solopiger der har en hjemmeside tror bare mange ikke har kompetencerne til at vedligeholde den og derfor er afhængig af en webmaster. Annonce siderne er nemmere at styre for den enkelte. En hjemmeside der ikke er opdateret er jo hellere ikke meget værd især når udbud og efterspørgsel på bestemte ydelser skifter plus der skal

Præcis.

Flere af siderne på listen er i virkeligheden p/d steder, de har ikke telefonpige osv.
Og f. eks. Pure Passion ser ud til at være helt død.
Romantica er for længst passé ... 

Til gengæld tror jeg der findes en god del steder der minder om f. eks. Valbypigerne og Pigekollektivet, hvor pigerne skal kontaktes individuelt.
Jeg kender selv to-tre p/d steder her i mit 'udvidede nærområde', et godt stykke 'ude i provinsen'.
Det er steder jeg har besøgt, og som bruges på helt samme måde som klinikkerne, af forskellige danske piger.
De er bare ikke offentligt synlige, fordi de ikke har hjemmeside.
Pigerne annoncerer på Annoncelight, og / eller de har selv en hjemmeside med generelle oplysninger.

Tror det handler om at man ikke gider bøvlet og udgifterne til hjemmesider, eller udgifter til telefonpiger.
Og så, først og fremmest, at man kan organisere sin kalender spontant, uden at tage hensyn til vagtplaner.

De fleste af de danske piger er 35+ og vil gerne være selvkørende, og har ikke så meget brug for den sikkerhed der er på en klinik ... 

Bare mit bud ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...