Mr Lee 0 Skrevet 17. Oktober, 2022 Jeg besøgte Samantha i Randers i dag. (fundet på annaocelight.dk) Vi havde aftalt en times massage med prostata massage. Det var en helt igennem dejlig time med dejlig afslappende massage inden lillebror blev forkælet. meget smilende og glad pige, utrolig nærværende. hun er her vidst kun resten af ugen, men jeg håber at jeg kan nå endnu et besøg. https://annoncelight.dk/showad/351014 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 17. Oktober, 2022 Hvorfor valgte du henne? Hvem har du ellers besøgt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 18. Oktober, 2022 Igen en helt ny profil med en meget positiv anmeldelse - det er set før... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 18. Oktober, 2022 Hvad jeg har erfaret så finder jeg ovenstående meget utroværdigt, jeg kan på det kraftigste advare mod den pågældende pige, se min oplevelse : 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Lee 0 Skrevet 18. Oktober, 2022 TordenSkjold skrev, for 23 timer siden: Hvorfor valgte du henne? Hvem har du ellers besøgt? Jeg valgte hende fordi jeg ikke er til sex, men erotisk massage. hun tændte et eller andet i mig i annoncen. jeg var på vej til aalborg, og randers er på vejen. jeg har mest besøgt thaimassage i Aarhus. ellers i udlandet, da jeg rejser en del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Lee 0 Skrevet 18. Oktober, 2022 Bubsi skrev, for 14 timer siden: Igen en helt ny profil med en meget positiv anmeldelse - det er set før... beklager, men man skal vel starte et sted. jeg er ikke forfatter. jeg havde bare en god oplevelse.:o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Lee 0 Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) MrLovaLova skrev, for 13 timer siden: Hvad jeg har erfaret så finder jeg ovenstående meget utroværdigt, jeg kan på det kraftigste advare mod den pågældende pige, se min oplevelse : igen, jeg fik en fantastisk massage. jeg har ikke prøvet sex delen. Redigeret 18. Oktober, 2022 af Mr Lee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg