Hop til indhold

En form for videreuddannelse...

Featured Replies

Skrevet

Hvor skal det hedde købesex? Et koldt og unuanceret ord.

Jeg mener, at sex med GPs også er en form for videreuddannelse. Til et højere erotisk plan. Læren om ægte nydelse, fysisk og psykisk, med alle de fine detaljer, som professionelle piger mestrer og kan lære fra sig.

Ligesom alle andre kurser koster de her også penge. Helt normalt.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 minutter siden:

Business er koldt og unuanceret.

Signor Cuoco skrev, for 13 minutter siden:

Jeg mener, at sex med GPs også er en form for videreuddannelse....

...i at blive serviceret og modtage nydelse. Den evne er vist medfødt hos de fleste.

Hos en GP er det man eventuelt yder til kvinden også en af de ydelser man modtager.

Tror det er bedst ikke at blande pærer og bananer her. Heller ikke selvom det kan være en god oplevelse for begge parter.

Men du kan jo kalde det sugar-sex, hvis du synes det lyder pænere.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Jeg mener, at sex med GPs også er en form for videreuddannelse. Til et højere erotisk plan. Læren om ægte nydelse, fysisk og psykisk, med alle de fine detaljer, som professionelle piger mestrer og kan lære fra sig.

Ja og hvis det er helt unge piger/kvinder som er helt nye i faget, skal de selvfølgelig betale for det kursus vi giver dem. :biggrin:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Hvor skal det hedde købesex? 

Fordi det er hvad der sker - man betaler for en seksuel ydelse. Et ret præcist ord.

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Fordi det er hvad der sker - man betaler for en seksuel ydelse. Et ret præcist ord.

Netop det præcise gør det kedeligt...Der er noget mere end det....

Skrevet
Elprebsi skrev, for 23 minutter siden:

en seksuel ydelse. Et ret præcist ord.

Nej ... netop ikke .. :P
Er et handjob en seksuel ydelse .. ?
Er Body to Body?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Jeps, jeg mener også, at fx pigerne østfra burde have undervisningslokaler på uddannelsesinstitutionerne og ikke være henvist til overbetalte rum i nedrivningsmodne bygninger… Og gp-besøg burde faktisk være su-berettiget!

Det er sex, som du betaler for; er det bedre med “betalingssex”? Begge betegnelser er meget præcise.

Jeg tror ikke, de fleste tænker videreuddannelse, når de knalder en gp. Nok mere behovstilfredsstillelse - og ofte, hvis man ikke er en af verdensmændene herindefra, på bekostning af et andet menneskes velbefindende; i den sammenhæng synes jeg egentlig, at købesex er et urimeligt pænt ord. Hvad kunne vi ellers kalde det?

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Hvad kunne vi ellers kalde det?

Jeg er enig i hvad du skriver.

faktum er jo at vi betaler dem for at have sex med pigerne, det kan vi ikke rigtig komme udenom.

jeg synes det er som du selv siger et pænt og præcist ord/betegnelse for hvad de laver fremfor ordet luder.

Så jeg tænker vel bare at hedder som det er sex mod betaling eller købesex

Redigeret af Gabbana

Skrevet
AB455 skrev, for 15 timer siden:

du kan jo kalde det sugar-sex, hvis du synes det lyder pænere.

Jeg synes du rammer spot med din kommentar.

jeg synes ikke ordet købesex hverken er grimt eller nedladende for vi betaler jo for samværet og for at have sex med dem, og det kan vi ikke komme uden om. Jeg tror på at selvom det er en gp, så kan der være en gensidig glæde ved besøget mellem gp’en og hendes kunde. Men vi skal huske på at vi betaler for samværet og derfor er det købesex. Hvis der ikke var penge indblandet så fik vi jo heller noget.

det er arbejde og de tager penge for den ydelse de nu yder, og ordet købesex synes jeg hverken er grimt eller nedladende.

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes du rammer spot med din kommentar.

jeg synes ikke ordet købesex hverken er grimt eller nedladende for vi betaler jo for samværet og for at have sex med dem, og det kan vi ikke komme uden om. Jeg tror på at selvom det er en gp, så kan der være en gensidig glæde ved besøget mellem gp’en og hendes kunde. Men vi skal huske på at vi betaler for samværet og derfor er det købesex. Hvis der ikke var penge indblandet så fik vi jo heller noget.

det er arbejde og de tager penge for den ydelse de nu yder, og ordet købesex synes jeg hverken er grimt eller nedladende.

Se også hvad der foregår imellem linjerne i mit oplæg.....

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden:

Se også hvad der foregår imellem linjerne i mit oplæg.....

Dem har jeg også læst, og jeg er heller ikke uenig med at det som besøgene medbringer, nydelsen for begge parter, og hvad man kan lære om sig selv seksuelt.

Jeg synes bare ikke ordet købesex er koldt  at kalde det, ordet luder for eksempel synes jeg er koldt, nedladende og grimt. Vi betaler jo for ydelsen og derfor synes jeg at ordet købesex er et pænt og passende  ord for det. 

Skrevet

Jeg mener faktisk @Signor Cuoco har en pointe med sit oplæg.

Jeg mangler også nogle nuancer, som jeg har skrevet om flere gange før ...

Men som sædvanlig, så ka' jeg ikke rigtig finde ud af hvordan jeg placerer Signor'en i forhold til det jeg tænker på ... 
Jeg kan heller ikke helt gennemskue om Signor'en gasser os ... :D:lol:
Jeg falder nemt i vandet ...

@Gabbana
Jeg tror ordet "købesex" er noget belastet.
Jeg mener det kom 'ind i sproget' under debatterne før 2010 da vi sexkøbsforbuddet blev heftigt debatteret ... tror ordet blev lanceret af forbudstilhængerne ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror ordet "købesex" er noget belastet.
Jeg mener det kom 'ind i sproget' under debatterne før 2010 da vi sexkøbsforbuddet blev heftigt debatteret ... tror ordet blev lanceret af forbudstilhængerne ... 

Altså dengang har jeg var jeg lige blevet 16, og jeg husker ikke sååå godt tilbage, og hvad der blev debatteret om dengang ^_^

nå men det der er min pointe er bare at jeg ikke lige forstår hvor TS synes det er koldt at kalde det de laver for købesex, det er jo det som det er ? 

lad mig komme med et eksempel på hvad jeg synes er koldt at kalde det og det er en luder, jeg synes det er et grimt og nedladende ord som jeg har nævnt, det synes jeg er et koldt og også nedladende ord om en der tager penge for sex og jeg bryder mig heller ikke om ordet, fordi det bliver brugt i så mange samhænge , for eksempel om kvinder der har sex med mange mænd uden de tager penge for det, de bliver også kaldt for en luder.

jeg synes signor cuoco skriver gode  og lidt spøjse og finurlige indslag men gode indslag  han beskriver hvad der er smukt ved besøgene af de gp’er han nu besøget og det kan jeg godt lide , de jeg så bare ikke er enig i det opslag er at kalde det købesex er koldt, for det er jo altså det som det er, det er bare det eneste. Som @Svendsenaalborg også spørg om hvad skal man så kalde det ? For jeg synes det er den pæne betegnelse for det de laver. 

enten har jeg misforstået opslaget, eller også er jeg elendig til at formulere mig på skrift.  Jeg synes bare ikke at det er koldt at kalde den ydelse de laver for købesex, de sælger en vare som vi køber os til det er jo bare faktum. 

Skrevet
Gabbana skrev, for 7 minutter siden:

jeg så bare ikke er enig i det opslag er at kalde det købesex er koldt, 

Jeg er faktisk enig med dig (stort set da  ;)) jeg prøver bare af sige hvorfor 'købesex' måske er et belastet ord - og bevidst er konstrueret sådan, dengang.
Jeg synes osse Signor'ens 'budskab' drukner lidt i dét ordvalg ...
Men på den anden side, så kender jeg ham osse fra tidligere som lidt af en drillepind ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

jeg prøver bare af sige hvorfor 'købesex' måske er et belastet ord - og bevidst er konstrueret sådan, dengang.

Du forklaret det også ganske fint jeg var med hele vejen ^_^

det er også lidt det jeg vil frem til, enten forstår jeg ikke helt budskabet eller også formulere jeg mig dårligt :wacko:

Skrevet

Vi kommer lidt rundt i manegen.

Købesex, luder, der er ingen der har nævnt prostitueret. Herinde har vi puttet sukker på pillen ved at kalde de smukke og dejlige kvinder for 'Glædespiger' selv når de er 'way past best before date' (undskyld den var ond )

Jeg selv er til kvinder der er ude over den første ungdom og i mit budget står de penge jeg bruger på de dejlige kvinder ikke på uddannelses budgettet, men på underholdnings- eller oplevelses budgettet.

Det ændrer ikke ved at jeg køber sex, nærvær, intimitet eller bare selskab.

Men jeg praler da ikke nede i klubben om at jeg har været i byen efter 'købesex', højst at jeg har været på 'date'

PS: Der var engang en amerikansk præsident der fik gnavet gren at en praktikant. Han retfærdiggjorde sig over konen at det ikke var sex de dyrkede :-) 

PPS: Har været i gamet så længe at der er meeget langt mellem jeg lærer nyt på denne front, desværre for jeg er nysgerrig.

Nogle gange overraskes jeg over hvor lidt nogle glædespiger ved og har prøvet. Jeg griber selvfølgelig chancen for at lære dem nye tricks.

PPPS På engelsk har GP'erne et udtryk for det de laver, they turn tricks :-) 

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 42 minutter siden:

Jeg er faktisk enig med dig (stort set da  ;)) jeg prøver bare af sige hvorfor 'købesex' måske er et belastet ord - og bevidst er konstrueret sådan, dengang.
Jeg synes osse Signor'ens 'budskab' drukner lidt i dét ordvalg ...
Men på den anden side, så kender jeg ham osse fra tidligere som lidt af en drillepind ... 

:)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 17.10.2022 at 19:57:

Jooh ... 

Tantra er jo set som en form for videreuddannelse .. eller personlig udvikling.
Det er der vist også andre former for erotisk massage, der er ...

Og for mig selv - men det er selvfølgelig helt personligt - har det været en slags uddannelse i at finde mig selv.
De GP'er, jeg har besøgt, er på mange måder som de søde piger, jeg aldrig fik lejlighed til at date i min ungdom ...
Og det giver en oplevelse af, hvad jeg egentlig går efter, på det område ... 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 1 minut siden:

Jooh ... 

Tantra er jo set som en form for videreuddannelse .. eller personlig udvikling.
Det er der vist også andre former for erotisk massage, der er ...

Og for mig selv - men det er selvfølgelig helt personligt - har det været en slags uddannelse i at finde mig selv.
De GP'er, jeg har besøgt, er på mange måder som de søde piger, jeg aldrig fik lejlighed til at date i min ungdom ...
Og det giver en oplevelse af, hvad jeg egentlig går efter, på det område ... 

Jeg er på samme rejse. Har altid været i forhold, nu næsten uden sex, bl.a pga overgangsalder og konsekvenserne af denne. Indhenter derfor det forsømte fra min ungdom...Skønt. Næsten en genfødsel.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Indhenter derfor det forsømte fra min ungdom...

Uuha, ja ...

Tænker selv på et par pragtfulde piger som @LunaCassiopeia  og Amanda ("Lille Panda") osse fra Cassiopeia ...

Tror det handler lidt om mine reelle ønsker, i forhold til mine begrænsninger ... 
Jeg har siden min ungdom bøvlet meget med træthed og andre - trods alt mindre - skavanker ...

Derfor er det fantastisk at have mødt en pige som Luna ...
Oii det må være vildt at slå vingerne ud, tage eventyrskoene på og rejse verden rundt med hende ... 
Trekking i Himalaya og hitchhike gennem USA ...
Jeg ka' lige forestille mig det ... 
Jeg har selv slet ikke kræfter eller overskud til den slags, men hurra for jeg nåede at besøge hende ...
Der var en 'skovmandsskjorte' der stak af med hende lige efter mit andet besøg ...
Og det skal være hende så vel undt ... 
@VictoriaDavinci har en hel del af den samme udstråling - men véd ikke om hun har været 'ude på de vilde vover' ... 

Amanda var en hel anden type ... 
Hun var een af dem der var meget obs på det med følelser og kærlighed i forbindelse med jobbet ... 
Hun var spirituelt engageret, men på en dejlig afslappet måde ... 
Jeg var vild med hendes barokke, selvironiske og skæve humor i indlæggene herinde ... 
Tror hun må være en fest at dele en øl eller fire med på en café i Kbh ... 
Nåede desværre kun at besøge hende en enkelt gang, men skrev en del sammen med hende før besøget ... 
Derfor ved jeg lidt om hendes tilgang ... 

Og jo, der er to-tre andre ... 
De pigetyper jeg sku' ha' mødt for 50 år siden ... 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.