Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvor ved du det fra? At hun har for høje priser? Hvis hun har de kunder hun gerne vil have og har den pris de gerne vil betale, er prisen som den bør være........

Tvr

For høje til mig. Især når der er andre gode piger som også giver god service osv.

• Svar 55
  • Visninger 35.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hellen har lige skrevet til mig, at hun er i Kbh. Da jeg ikke kan besøge i denne omgang, må en af jer udfylde hullet for mig. 

• Jamen så undlad da gerne at bære dine egne, for tråden ligegyldige, præferencer til tovs!

• Jeg bliver ramt af den her. Hellen ligner en vidunderlig sensuel kæreste, jeg engang havde i Lissabon - for 40 år siden. Hun var også fotomodel. Samme classy look - og sødme. Invitation for sex.

Skrevet
Akrobat skrev, Lige nu:

Tvr

For høje til mig. Især når der er andre gode piger som også giver god service osv.

Og så stopper vi den her. Emnet er vist udtømt. 

Skrevet
Akrobat skrev, for 8 minutter siden:

Og så stopper vi den her. Emnet er vist udtømt.

Jamen så undlad da gerne at bære dine egne, for tråden ligegyldige, præferencer til tovs!

• 2 weeks later...
Skrevet
tvr skrev, den 21.11.2023 at 12:56:

Hvor ved du det fra? At hun har for høje priser? Hvis hun har de kunder hun gerne vil have og har den pris de gerne vil betale, er prisen som den bør være........

De er for høje til mig. Især når der er mange andre piger med lavere priser og som leverer god service. 

Skrevet
Akrobat skrev, den 21.11.2023 at 15:42:

Emnet er vist udtømt.

Meeeen, du kunne alligevel ikke liige nære dig.......;)

Akrobat skrev, for 12 timer siden:

De er for høje til mig. Især når der er mange andre piger med lavere priser og som leverer god service. 

En holdning du også bekendtgjorde for 2 uger siden, d. 21/11......:razz:

Skrevet
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Meeeen, du kunne alligevel ikke liige nære dig.......;)

En holdning du også bekendtgjorde for 2 uger siden, d. 21/11......:razz:

Godt du har fingeren på pulsen :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Akrobat skrev, den 5.12.2023 at 19:22:

Prisen på en Mercedes er for høj til mig. Især når der er mange andre mærker, som er gode at køre i. 

Er I herinde ikke glade for, at jeg på den måde deler mine personlige, subjektive præferencer!? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.