Hop til indhold

Anna i Hvidovre

Featured Replies

Skrevet
Kim Madsen skrev, den 11.12.2022 at 11:44:

Besøgte Anna i sidste uge.

Da jeg tænder vildt på smukke thai kvinder bestilte jeg B2B nøgen og tantra massage.

Sød smilende og utrolig venlig væsen. Fik et stort kram og blev fuld til værelset med flettet fingere og i hånd i hånd.

Hvis man skal sige nået fik jeg nok den bedste massage ever ...masser af pirreri nærvær i tantra og go fræk massage Især B2B med hendes dejlig bryster..UDEN SEX selvom hun skriver dette i annoncen  spurgte jeg pænt om muligheden for dette men svaret var klart nej. 

Hun er virkelig sød og dygtigt massør.

Husk at respektere hendes No Sex.

Pas godt på hende derude..

Hej Kim. Den anna du omtaler er det det sted der hedder Nyt Thaimassage i Hvidovre. ?
bedste hilsener Michael 

• 1 year later...
  • Svar 51
  • Visninger 28.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ok i må se det i vil se. Men jeg ser en kvinde der viser bryster på det første billede og i frækt lingeri på resten. Det er blandede signaler i min bog. Hvis hun kun tilbyder normal massage er det fin

• Jeg ved ikke om du mener det alvorligt og om du måske er meget uerfaren, men lad mig lige skære det lidt ud i pap: Hun annoncerer på en hjemmeside hvis eksistensberettigelse alene er annoncer for

• Men når man så ser billederne, og læser i teksten kun mænd under 65 med forbehold for at afvise i døren, bliver jeg godt nok forvirret over blandede signaler.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.