HornyHunk 26 Skrevet 14. Oktober, 2022 Ved ikke helt om det er samme pige, der tidligere er blevet anmeldt under bl.a. "20 årig dansk studine" - synes ikke helt det matcher (fx. at hun skulle have en "gude krop").. anyway, her er min anmeldelse: Kommunikationen var upåklagelig og vi fik hurtig lavet en aftale i et solcenter. Hun har virkelig et "amatør" look. Alt er naturligt og ikke noget make-up el.lign af betydning. Hun ligner en helt almindelig gennemsnitlig ung pige med små ungpigebryster - ikke smuk, ikke grim. Hun fik penge og smed hurtigt tøjet. Bj var verdens korteste og lige til glemmebogen. Så lænede hun sig ind over solariet og vi tog tre positioner uden nogen som helst form for brok. Hun kiggede på uret da vi startede men ellers var der ikke nogen snak om tid. Hun virker meget ærlig og reel, men det hele var uden øjenkontakt og uden indlevelse udover et par små støn nu og da. Heller ingen kys jf annoncen. Ud fra sex, indlevelse og udseende alene var det pænt under middel. Men at kneppe en ung dansk pige i et solcenter i 10 min for 500 kr. er i min bog frækt i sig selv, og den idé skal man tænde på, hvis det skal være pengene værd. Et ekstra point for ikke at love mere end hun holder (udover at hun skriver "god" sex hvilket kan diskuteres). Fortryder ikke men kommer nok ikke igen. https://annoncelight.dk/showad/354481 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 14. Oktober, 2022 Hun er anmeldt tidliger, hvor bla. hendes hygiejne var et punkt som flere tog notits af.. Har også været der, samme oplevelse, kedeligt og med en "duns" fra røven, da hun læner sig over solariet. Been there done that 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 475 Skrevet 14. Oktober, 2022 hun ser ok ud , men det tænder mig ikke i et solcenter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Oktober, 2022 Stenbukken4700 skrev, for 13 timer siden: men det tænder mig ikke i et solcenter Spændende. Hvordan har du det med omklædningsrum i H&M? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg