Hop til indhold

Besøg hos Sindy - Herning (GODKENDT!)

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg igen besøgt Sindy efter en længere pause på fronten :)

https://annoncelight.dk/showad/319910

Havde via whatsapp bestilt 30 minutter og blev nemt og hurtigt lukket ind. Der stod hun med sine formidable naturlige bryster, i en lille sort g-streng og stockings og tungekyssede mig i opgangen, wow!

Det er en oplevelse i sig selv at gå bag hende, når hun går op af trapperne mod værelset i Herning - man vil egentlig bare gerne tage hende dér!

Jeg lagde det aftalte beløb på bordet og så skulle der hygges.

Fik Sindy lagt på sengen så jeg kunne gå på opdagelse mellem hendes ben med min tunge. Hendes fisse er vanvittig flot og lækker, så gav den godt med opmærksomhed inden jeg fik rejst mig og selv taget det sidste tøj af. Herefter et dybt og vådt blowjob på knæ ved siden af hende i sengen, mens mine fingre gik på opdagelse mellem hendes ben. I dag skulle jeg sikre, at hun fik sin orgasme så efter en "slags" 69'er, hvor hun skiftevis suttede, spillede og spyttede på min pik fik jeg ført to fingre ind og ud af hendes fisse og bad hende "gøre sig færdig" mens jeg kunne massere de fantastiske bryster med min frie hånd - lad mig bare sige, at hun kom :)

Så skulle der kneppes og vi nåede en gang ridning og missionær før kondomet måtte af og hun spillede mig færdig.

Lokation: 7/10 (ret offentlig, men pænt og rent - et + er trappen, så man kan se hendes røv vrikke fra side til side når hun fører dig op)
Pige: 10/10, hun er så slem :)
Sex: Hun nyder det til fulde og giver sig hen - jeg kommer ihvertfald igen (snart!)

Hun er her i 3 dage endnu, så afsted med Jer! Gem dog lige 30 minutter til mig.

Skrevet

Mener du seriøst, at der er 0 chance for, at hun fakede? 

Skrevet
Llhansen skrev, 1 time siden:

Mener du seriøst, at der er 0 chance for, at hun fakede? 

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare til det.. eller hvor du vil hen med dit spørgsmål :)

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare til det.. eller hvor du vil hen med dit spørgsmål :)

Du skrev, at hun kom. 
Og så spørger jeg dig, om der ikke er en chance for, at hun fakede? 

Skrevet
Llhansen skrev, 1 time siden:

Du skrev, at hun kom. 
Og så spørger jeg dig, om der ikke er en chance for, at hun fakede? 

Jeg skrev til Sindy og spurgte, hvordan det forholdte sig og jeg citerer "I don't pretend" samt "Tell him he can come check, because if he knows how to make love i'll come for sure".

Du kunne eventuelt smide et tak for anmeldelsen og aflægge hende et besøg :)

Skrevet

Det er da ikke unormalt at gp kommer ved sex, det har jeg prøvet flere gange. Herregud , det er "bare" sex og alt kan ske. Det afhænger af dig selv og hende. Er kemien der, er der gode chancer .

Kommer man ind og tavs som graven,  ikke motiveret, mm og ikke selv kan ta stilling til noget, men bare smider sig på ryggen med stiv dolk, sker det aldrig 

Det sker jo nok heller ikke ved 15 minutters køb. Køber aldrig under 1 time.

15 minutter har jeg aldrig forstået, udover bare at få skudt kanonen af, virkelig ikke inspirerende, min mening.

Redigeret af Pophair

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 10 timer siden:

Jeg skrev til Sindy og spurgte, hvordan det forholdte sig og jeg citerer "I don't pretend" samt "Tell him he can come check, because if he knows how to make love i'll come for sure".

Du kunne eventuelt smide et tak for anmeldelsen og aflægge hende et besøg :)

Men ville det ikke også være lidt mærkeligt, hvis den smukke kvinde, der tjener penge ved at sælge seksuelle ydelser, skrev til dig som kunde, at fake er en helt almindelig del af arbejdet?

Men jeg tager da sikkert fejl. Du er helt sikkert god til at få kvinder til at komme. 

Redigeret af Llhansen

Skrevet
Llhansen skrev, for 41 minutter siden:

Men ville det ikke også være lidt mærkeligt, hvis den smukke kvinde, der tjener penge ved at sælge seksuelle ydelser, skrev til dig som kunde, at fake er en helt almindelig del af arbejdet?

Men jeg tager da sikkert fejl. Du er helt sikkert god til at få kvinder til at komme. 

tja, hun kan self fake en orgasme,  jeg har besøgt hende en del gange, men hun har ikke fået en orgasme af mig, men hun er fræk, tændt, klar og kan lide det hun laver, og man får fuld valuta for sine penge.. Sindy ;) giver altid god service, og du er fokus..

Og det er der dælme mange andre udenlandske piger der gør.

Et besøg hos hende, så går men ikke helt galt i byen.

Skrevet
Llhansen skrev, for 1 time siden:

Det aner jeg virkelig ikke om jeg er.. Generelt har jeg nok bare nok tillid til andre mennesker og tror, som udgangspunkt, på det de enten siger eller udtrykker.

Da jeg ikke er udstyret med en seismograf, der kan måle rystelser, så vælger jeg at lade tvivlen komme Sindy til gode.

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 12 timer siden:

Det aner jeg virkelig ikke om jeg er.. Generelt har jeg nok bare nok tillid til andre mennesker og tror, som udgangspunkt, på det de enten siger eller udtrykker.

Da jeg ikke er udstyret med en seismograf, der kan måle rystelser, så vælger jeg at lade tvivlen komme Sindy til gode.

Jamen det er dejligt. Så er hendes job da klaret, kan man sige.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Bosse1910 skrev, den 24.11.2022 at 13:32:

Link

Hun er taget hjem igen Det skete i søndags, Hun plejer at være i Danmark 7 dage eller kun 3 dage ca. Har besøgt hende tre gange

• 2 weeks later...
Skrevet

Advar gerne befolkningen når hun igen er retur :)

Skrevet

Har hørt fra en meget pålidelig kilde at hun er tilbage i Herning enten i dag eller i morgen :)

Skrevet
MisterNobody skrev, for 2 timer siden:

Har hørt fra en meget pålidelig kilde at hun er tilbage i Herning enten i dag eller i morgen :)

Smider du link når du kan se hun er aktiv så

Skrevet
Månestjerne skrev, den 13.10.2022 at 19:27:

Hverken hende eller andre faker - bestemt ikke! Det ved alle da ;)

Nu ikke alle, har da efterhånden gennem årerne, givet en del GP en ægte orgasme. Mest med tungen ;)

Skrevet
MisterNobody skrev, for 9 timer siden:

Dejligt 

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 11 timer siden:

Nogen der ved om hun kommer retur til os der venter.

Hun sagde til mig i november hun kom tilbage til Danmark i december. 

Skrevet

De er i snejbjerg 

Skrevet
ims skrev, for 6 minutter siden:

De er i snejbjerg 

Ja.  kan jeg også bekræfte 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.