Hop til indhold

Mellissa, dårlig service og uforskammet

Featured Replies

Skrevet

så må folk godt komme tilbage på sporet og holde sig loyalt og høfligt over for trådstarters anmeldelse og for den der anmeldes.

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, den 17.10.2022 at 11:18:

Kan det være en misforståelse? Hun bliver forvirret over at du fortsat snakker om blow uden, fordi det er udgangspunktet hos hende. Hun tolker derfor at du ønsker at sprøjte i munden og derfor vil hun have sin annoncerede ekstrapris. Hvor meget ekstra forlangte hun? Passer det med 300 for "finish in mouth"?

I nogle sammenhænge betyder "blowjob" jo at få suttet pik til udløsning.

Jeg ser godt hvad du mener men nej var meget præcis med min forklaring omkring at det bare var opvarmning osv. om hun misforstod det kan jeg ikke vide, bar ihvertfald meget præcis i sproget 

Skrevet
Mk2650 skrev, for 11 timer siden:

Jeg ser godt hvad du mener men nej var meget præcis med min forklaring omkring at det bare var opvarmning osv. om hun misforstod det kan jeg ikke vide, bar ihvertfald meget præcis i sproget 

Du svarer ikke på, hvor meget ekstra hun forlangte? Jeg påstår ikke du er upræcis.

Skrevet
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Du svarer ikke på, hvor meget ekstra hun forlangte? Jeg påstår ikke du er upræcis.

Jeg har været hos hende nogle gange, hun er helt reel ang. pris og ydelser.

Det jeg tror (som TS ikke vil svare på) er at han over sms har forhandlet prisen ned, med begrundelse i at han ønsker Gummi.  Men det som TS måske ikke ved er at det er en slags central TLF, hvis job bare er at få folk i lysthuset. Jeg er på TS side ang. at GPer burde overholde aftaler. Men da jeg kender hende ved jeg at priserne er pænt faste, og jeg skal ikke betale ekstra for kondom, når jeg besøger stedet. Så mon ikke trådstarter lige må svare på om han har prøvet at presse prisen ned? med begrundelse i at han ikke ønsker sex uden? Det er jo lidt vigtigt for mig (sikkert også andre) at vide om, hun pludselig vil have fx.1000 og ikke 800 for sex med kondom.

Skrevet
skunken skrev, for 16 minutter siden:

om, hun pludselig vil have fx.1000 og ikke 800 for sex med kondom.

Det tror jeg er meget usandsynligt. Jeg besøgte selv engang Laura på stedet og hun spurgte selv om jeg ville have kondom ved sex. Det har aldrig været deres koncept. Der er misforståelse eller der forhandlingsforsøg som mulige forklaringer. Alt andet virker ekstremt usandsynligt.

Skrevet
Advarsel skrev, for 10 minutter siden:

Det tror jeg er meget usandsynligt. Jeg besøgte selv engang Laura på stedet og hun spurgte selv om jeg ville have kondom ved sex. Det har aldrig været deres koncept. Der er misforståelse eller der forhandlingsforsøg som mulige forklaringer. Alt andet virker ekstremt usandsynligt.

Enig

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, den 22.10.2022 at 11:56:

Spurgte ikke ind til det hun sagde bare hun ville have ekstra hvor jeg sagde at det burde ikke være tilfældet eftersom vi aftalte det var med i prisen over sms, som sagt var meget præcis i sproget om hun ikke forstod mig kan jeg ikke benægte 

Skrevet
Mk2650 skrev, for 8 timer siden:

Spurgte ikke ind til det hun sagde bare hun ville have ekstra hvor jeg sagde at det burde ikke være tilfældet eftersom vi aftalte det var med i prisen over sms, som sagt var meget præcis i sproget om hun ikke forstod mig kan jeg ikke benægte 

Tror ikke rigtig vi kommer videre med det her :-( du vil ikke ud med hvad i aftalte over sms. Så går stærkt ud fra du har fået prisen presset ned. (sikkert med begrundelse i kondom) Derefter kræver hun sikkert prisen op på normal pris igen da du vil have blow uden. Hvis du ikke vil sige hvad der skete må det være hvad jeg konkludere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.