Hop til indhold

Er der nogen der har prøvet disse to?

Featured Replies

Skrevet
balls2you skrev, for 33 minutter siden:

Hej, er der nogen der har prøvet disse kvinder, og kan verficere at det ikke er et scam? Manglen på billeder og kun kontakt på sms gør mig altid bekymret.

https://annoncelight.dk/showad/349703

Jeg vil foreslå at du flytter dit opslag fra anmeldelser til efterlysninger. 

Hvis du også flytter det fra Jylland til Sjælland, vil dine chancer for et brugbart svar stige væsentligt. 

Og så har jeg undladt at kommentere overskriften. 

Redigeret af weber

Skrevet

Jeg går ud fra at de ikke er karruseller i Tivoli. 

Ved nærmere eftersyn af annoncen tænker jeg at de vil kunne give dig lidt tiltrængt opdragelse, og det er vist dig der vil blive "prøvet". 

Skrevet
  • Author

Okay jeg har vidst forbrudt mig hos nogle rigtige facebookkrigere med mit første opslag. Meget velkommende forum ellers.

Skrevet

Hej 

@balls2you Velkommen til

Jeg har sendt dit opslag til en moderator med spørsmålet om opslaget kan flyttes til efterlysninger på Sjælland. 
Jeg tænker du vil få meget mere respons der :)

Jeg håber du får et godt udbytte af forummet og lav gerne en anmeldelse af din oplevelse :)

Skrevet
Ja-mand skrev, for 3 minutter siden:

Hej 

@balls2you Velkommen til

Jeg har sendt dit opslag til en moderator med spørsmålet om opslaget kan flyttes til efterlysninger på Sjælland. 
Jeg tænker du vil få meget mere respons der :)

Jeg håber du får et godt udbytte af forummet og lav gerne en anmeldelse af din oplevelse :)

Ja, præcist. Vil rose dig for denne måde at tage imod nye medlemmer. 

Og det er korrekt, er noget placeret forkert, så lav gerne en rapport. Ellers ser moderator teamet det ikke. 

Flere brugere har lavet rapport, og nærværende tråd er flyttet. 

Bryan Mills

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.