Hop til indhold
Manica

ADVARSEL – Milana Nørre Snede – DÅRLIGSTE OPLEVELSE EVER!

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/milana

Havde Milana været kineser ville jeg havde kaldt hende en fuser. Hun er vidst nok fra Italien... Og selvom jeg ABSOLUT ikke er til S/M under NOGEN SOM HELST FORM – så tror jeg næsten, at jeg ville have følt mig mindre snydt hvis jeg havde fået et STØVLEspark i bollerne i stedet... :shock:

Jeg har aldrig været så skuffet og vred efter et besøg hos, eller af, en ”glædespige”. Denne gang er det skrevet i ” - for her er GLÆDE sgu ironisk ment! :evil:

Det startede egentlig meget fint – jeg ringede på døren, og ringklokken gjorde i modsætning til pigen, præcis det der var dens opgave. Nemlig at ringe når man trykkede på knappen.

Der kom en ganske pæn pige til syne. Så jeg tænkte.. Det kunne da ikke gå helt galt... Jeg tog fejl.

1 time med super fransk og græsk. 2500.. Det var da en NOGET stiv pris. Men jeg må erkende jeg var liderlig. Og hverken jeg eller lille-mand anede hvad vi gik ind til. :?:

Vi lagde ud med fransk – og .. tjah.. det var OK.

Men uanset hvor meget jeg prøver.. så er det helt umuligt at finde på én eneste positiv ting at sige om resten. :?

Hun var meget dårlig til engelsk. Men hendes sprogkundskaber var alligevel påfaldende bedre før, og under betalingen – end de var derfra, og til jeg gik.

Mine fingre var åbenbart for kolde – jeg måtte praktisk talt ikke røre hende. Jeg måtte heller ikke give hende fingeren. Og det var egentlig det eneste der var ”plads til” … Hun var nemlig håbløst stram! Jeg spurgte efter glidecreme. Men det ”forstod hun ikke”. Jeg kan ikke lade være med at tænke – så store problemer JEG havde – lille som jeg er – hvad dælen ville hun så gøre med en mand i fuld størrelse? For slet ikke at tale om über-udrustede folk som fx Jernsvinet og Borende X?

Jeg måtte heller ikke give hende fransk. Kysse hende måtte jeg heller ikke. Øh... Hvor langt ligger virkeligheden lige fra annoncens løfter om ”kærestesex”?

Græsk... Jeg orker næsten ikke fortælle at DET var FULDSTÆNDIG umuligt. Den eneste der blev taget i røven denne aften var mig! (Altså økonomisk) :cry::cry:

Da jeg jo reelt ikke måtte noget som helst... Kunne jeg ligeså godt overgive mig, smide mig på ryggen, og lade hende gøre mig færdig med sine hænder. Straks efter LØB hun i bad og tog tøj på. Der var ca gået 20 minutter. Jeg havde betalt for en time. Hun mente vi var færdige. Jeg spurgte om hun synes det var fair vi ikke skulle have en omgang til? Vi taler således om en pris på 125 KR PR MINUT hvoraf det meste var svensk. Men hun lod som om hun ikke forstod hvad jeg sagde.

Jeg ankom kl 19:00 – og sad i bilen kl 19:25 igen.. Inden for den tid havde hun både taget bad – og brugt en del tid på at diskutere hvad jeg IKKE måtte. Vel at mærke, kom undtagelserne først på bordet EFTER betalingen var lagt!

Jeg har ofte afsluttet en anmeldelse med ”kommer jeg igen?”. Der er større chance for at jeg springer ud fra en bro, end jeg besøger hende igen. Jeg holder mig fremover til DANSKE og ØSTEUROPÆISKE piger.

Hun skriver i hendes profil at hun ”giver en uforglemmelig tid”. Det kan jeg godt skrive under på hun gør. Jeg glemmer det aldrig!!!

Kan ikke lade være med at filosofere lidt over hendes ”forklaring”, om at jeg havde FOR KOLDE HÆNDER. Oprigtigt... Så kold en skid som HUN var, så kunne jeg have haft dem 10 minutter i flydende kvælstof, og alligevel ville det have svaret til at Peter Lundin, kaldte Mother Teresa for en voldelig psykopat.

Hun så som tidligere nævnt ganske OK ud. Men... Går jeg på restaurant og får mig en maveforgiftning, så er det en ringe trøst at gulvtæppet er pænt.

Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver i hendes profil at hun ”giver en uforglemmelig tid”. Det kan jeg godt skrive under på hun gør. Jeg glemmer det aldrig!!!

Manica

Tænk på hvor meget hun ødelægger for de seriøse piger i branchen...

Fandme da godt at nogen tager bladet fra munden, og forsøger at advare andre mod at blive snydt så groft som du er blevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var en noget høj pris.

Endnu et eksempel på at pris og ydelse tit ikke hænger sammen

Kender det godt, men plejer max. at købe en halv time, så er skaden ikke så stor...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Blondine Zine

http://massage.side6.dk/milana

Jeg holder mig fremover til DANSKE og ØSTEUROPÆISKE piger.

Manica

Kan jeg godt forstå, fandem da også belastende, når man ikke kan kommunikere sammen..

Håber du får en bedre oplevelse næste gang du skal på pige sjov...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok en ærgerlig oplevelse.

Det er virkeligt ufatteligt at pigerne ( eller dem der hjælper dem ) kan være så dumme de ikke tror os fyre snakker sammen. Hun kunne have tjent en formue på at få en af dine fede anmeldelser.!

Den lille ting med engelsk....jo, den genkender jeg. De forstår alt når man betaler, men fatter derefter intet på andet end deres modersmål. Gadepigerne i Odense kan finde på den slags.

Måske er frygten for sådan en oplevelse også grunden til at jeg ofte starter mit første besøg ved en pige med kun 15 min. Er hun sød kan jeg jo altid komme igen og få længere tid, er det er nitte har jeg kun brugt 5 - 600kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Manica.

Det var godt nok en yderst trist oplevelse – og så til den godt opskruede pris :!: Jeg har haft et par stykker selv, men slet, slet ikke af den kaliber.

Tak for, at du står frem og fortæller om den. Brodne kar som hende skal frem i lyset, for de er en skamplet på branchen, og det er synd og skam for alle de piger, der gør det rigtigt, rigtigt godt.

PS: Nu må du heller ikke overdrive borets størrelse :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altid røv ærgeligt at smide så mange penge i havet. Jeg besøger kun danske piger, og kun en af slagsen, så slipper jeg for det. Men skide ærgeligt er der nu engang.

Og det der med vedhængets størrelse, oftets er det kun bærerens selvfedhed der er über. Og selv hvis det ikke er, så er det ikke altid en dans på roser at være 3 benet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære m. Øv øv og 3 gange øv :(. Og så du, som er så hyggelig og dejlig at være sammen med... Uden at genere mine kollegaer eller generalisere, så har jeg lige i en anden tråd"prutte om prisen" ( hvilket bestemt ikke er tilfældet her) beskrevet, at der oftes kommer beskrivelser af denne slags ved udenlandske besøg og at man får hvad man betaler for og ikke forsøger at ændre... Øv altså en kedelig oplevelse og ærgerlig viden på dyr vis... Bedre held næste gang søde dig :). Stort varmt knus kram

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Kære M.

Allerførst, så synes jeg det er under al kritik at du har fået så dårlig en behandling! Det er altså tegn på total mangel på respekt overfor kunden at hun tager dig så grundigt ved næsen.

Hvorfor forlangte du ikke nogen af dine penge retur?? Det skulle du have gjort..... Og du skulle vel at mærke have bestået på din ret til at få tilbagebetalt mindst halvdelen, da du jo nærmest er blevet losset ud inden bare en halv time var gået. Havde du bestået på din ret og evt. begyndt at rasle med sablen ved at påpege over for pigen at hun ikke bare kan rulle sine kunder og at der faktisk er noget der hedder politi i Danmark - tjah.... Det er jo trods alt almindelig kendt at udenlandske piger sjældent har orden i deres skatteforhold og at de næsten altid arbejder her i DK uden at have arbejdstilladelse, så lidt raslen med sablen havde nok givet dig noget klingende mønt tilbage.

Milena er i øvrigt ikke fra Italien, men er fra østeuropa - så det med at pigen har en ringe eller ikke eksisterende service overfor dig som kunde er ikke geografisk bestemt, en rotte er en rotte ligemeget hvor den tilfældigvis er født.

Det er pivtræls, som seriøs pige, at høre om en kunde som er blevet så godt og grundigt snydt som du er, da det giver hele branchen et dårligt ry, men jeg er rigtig glad for du skriver om det, for det er netop oplevelser som din, der skal frem i lyset, så andre ikke går i fælden også.

Jeg er varmt tilhænger af at man som menneske, skal opføre sig pænt overfor alt og alle, men bliver man snydt, så skal man sørme sige fra, så modparten forstår, at nu er grænsen overskredet og det har altså konsekvenser!!!

Havde jeg været i dine sko, så havde jeg helt klart forlangt halvdelen af pengene retur og havde jeg ikke fået det hurtig og uden for meget diskuteren, så havde jeg ringet til politiet - fluks!

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er helt enig med Varme Pia. Jeg har et par gange stået i den samme situation, og i begge de tilfælde har jeg krævet penge retur og fået størstedelen tilbage. "Money back" kan de i hvert fald godt forstå, og så er det ellers med bare at være benhård på kravet.

Iøvrigt tror jeg vi også kan være enige om, at der er langt mindre sandsynlighed for at støde på hustlers, hvis man holder sig til danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

d'Artagnan & VarmePia,

Jeg forsøgte også at få en del af pengene igen, da hun mente vi var færdige efter ca 20 minutter, og der ikke skulle tages en omgang mere. Men hun lod bare til at være fuldstændig ligeglad.

mvh

Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg

ærgerligt med sådan en dårlig oplevelse..

det med at hoppe ud fra en bro???? faldte ned fra et tag engang, og vil til enhver tid hellere have en overbetalt håndtrold end at gøre det igen:) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Manica

Det er absolut ikke i orden, hvad du har været udsat for. Jeg må sige, at det er noget af det værste jeg har hørt og endda til en temmelig "pebret" minutpris. Håber, at din advarsel kan være med til at sikre, at andre ikke bliver "bondefanget" af Milana.

Bedre held næste gang og tak for dine aldeles glimrende anmeldelser :D

Hilsen Hans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh nedtur.

Der er da ellers ikke noget mere pirrende og rart end kolde hænder mellem benene.

Det sys jeg (nej er ikke en joke) er meget lækkert;)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft Milana i tankerne for et besøg et par gange, men har heldigvis ombestemt mig.

Nu ser det ud til hun er flyttet til Skanderborg:

http://massage.side6.dk/laura23

Det kan da godt være en adresseskifte var nødvendigt.

Ikke bare adresse, men også navneskift :evil: Billederne er så de samme, så vi kan genkende vores pappenheimere.

Natascha 23 flyttede også til Voervadsbro en overgang - stederne må åbenbart have samme formidler - nu nåede jeg desværre kun at besøge Natascha en enkelt gang, men hun var absolut varm og dejlig og jeg havde endda anbefalet hende til Manica, men han ventede for længe og kom så til at hoppe på den døde og kolde hoppe istedetfor :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manica, du havde iskolde hænder, og så er det klart man.ikke vil røres ved. Det ville jeg heller ikke selv bryde mig om.

Milanas manglende henvendelser grundet denne dårlige anmeldelse, er grunden til navneskift. Hun husker dig tydeligt og du kom meget hurtigt da du var sammen med hende, derefter tog hun et hurtigt bad. Det gør de fleste piger efter sex. Hun taler fint engelsk. Er hamrende lækker og jeg nægter at tro på at Milana/Laura er så ringe som du påstår og jeg hælder mere til at der foregår lumske ting her på sitet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh silke222 :)

Man må gå ud fra at du kender den omtalte pige privat siden du ved at "han havde iskolde hænder"?

Og hvad sker der for fortrolighedspligten omkring besøg. Sys altså på ingen måde at det er okay at hun fortæller dig om hendes kunder og endnu værre er det at du videregiver disse info på nettet. At lække detaljer på nettet om udholdenhed og andet privat er ikke okay.

Hilsen mor26

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manica, du havde iskolde hænder, og så er det klart man.ikke vil røres ved. Det ville jeg heller ikke selv bryde mig om.

Milanas manglende henvendelser grundet denne dårlige anmeldelse, er grunden til navneskift. Hun husker dig tydeligt og du kom meget hurtigt da du var sammen med hende, derefter tog hun et hurtigt bad. Det gør de fleste piger efter sex. Hun taler fint engelsk. Er hamrende lækker og jeg nægter at tro på at Milana/Laura er så ringe som du påstår og jeg hælder mere til at der foregår lumske ting her på sitet :-)

Har der ikke været røre nok omkring din person?

Jeg fatter nada af, at du ikke lærer af tidligere hurlumhej, mor 26 har fuldstændig ret i, at det er no go , det du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I smider selv med skældsord efter Milana/Laura, kaster.beskyldninger som ikke har hold i sig og ja, jeg kender Milana og hun fik jo trådstarter til at komme, twmmelig hurtigt hvorefter han selv gik efter hendes korte brusebad.

Jeg har retfærdighedssansen på plads, hvilket en del mangler herinde for ikke at tale om den dobbeltmorale som florerer...

Synes nye mænd og andre som læser med fortjener et nuanceret billede af denne verden. Den kritik Jeg modtog var der ingen hold i og jeg skriver mit bidrag her[*]

og ikke i en privatbesked, som en deltager af denne debat ellers forespurgte jeg gjorde.

Det er en anmelderside og jeg deltager når jeg har relevante inputs. Jeg tør sgu godt forsvare tøserne og fedter ikke ræv, for at score point hos nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh silke222 :)

Man må gå ud fra at du kender den omtalte pige privat siden du ved at "han havde iskolde hænder"?

Og hvad sker der for fortrolighedspligten omkring besøg. Sys altså på ingen måde at det er okay at hun fortæller dig om hendes kunder og endnu værre er det at du videregiver disse info på nettet. At lække detaljer på nettet om udholdenhed og andet privat er ikke okay.

Hilsen mor26

Alle detaljer kan blive udpenslet om pigen, nu er det ikke sådan vi diskuterer kunder, men hun var ulykkelig over den dårlige anmeldelse og jeg spurgte ind til om de "fakta" trådstarter SELV har beskrevet, var sande. :-)

så ingen tavshedspligt brudt dér. Når piger kan anmeldes, ofte under tvivlende udsagn, så burde den gå begge veje :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej,

kvinden har vel også ret til at udtale sig om kunden, men silke222 troværdighed er nok ikke så høj i det her..

men til 2500 kr i en timeløn burde pigen godt nok springe rundt i sengen for kunden samt varme hans hænder hvis de var så kolde, måske sætte hans puls lidt op med fræk sex og samvær, det kunne hun så ikke...

det tyder jo nok på at hun ikke er så god en luder, og måske burde finde sig et andet arbejde, måske pakke kasser, har samme temp hele vejen rundt....

men så kunne hun jo ikke slippe med at arbejde så lidt for så meget...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...