Hop til indhold

Motel/hotel i midt/Sydjylland nogle kendskaber

Featured Replies

Skrevet

Til den glade Amatør.

Spørg politikerne om hvorfor netop hoteller er specifikt nævnt i loven. Det korte af det lange er:

Straffelovens paragraf 233

Stk. 3. 

1. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Så det er som Liv skriver tosset at dele stederne her.

At der så er laaangt mellem sigtelser, tiltaler og domme efter rufferi paragraffen er så en helt anden sag. Det er jo også sjældent der er sager om bagmænd ifb med prostitution  eller ulovligt ophold og prostitution. Det sidste er formentlig af den grund jeg skrev ovenfor at kvinder der tilsyneladende kommer fra feks sydamerika har pas fra lande indenfor EU.

Det sidste fik jeg indblik i da jeg skulle hjælpe en sydamerikansk kvinde med at bestille flybilletter og skulle have et pasnummer. Stor var min overraskelse da jeg så hendes pas som var fra et EU land.

Det vi mest læser om i pressen er Thai kvinder der er på ulovligt ophold her i landet.

Mht udlejning af fast ejendom er det jo sådan at det er lovligt at drive prostitution. Det er jo derfor at det er lovligt at udleje ejendom, lejligheder, forretninger huse mv. på MARKEDSVILKÅR ( min fremhævelse).

Skrevet
Frække mille skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved ikke hvem der gør det jeg gør ikke jeg søgte efter et sted og intet andet hvilket jrg har fundet og jeg er mons registreret og betaler også skat så jeg har ej heller noget at skjule men ja kan godt følge dig synes faktisk også at tråden har taget en anden drejning 

Men alligevel vælger du at nævne 2 moteller der bruges samt efterlyse andre steder så du startede jo selv debatten . Du kunne simpel bede om råd i pb. 

Ser nu ikke at der er en drejning udover hvordan andre gør det .

Skrevet
  • Author
Jyske Coco Erotik massør skrev, den 12.10.2022 at 09:25:

Ved ikke om deres holdning er ændre, men tidligere ville motel Medion ikke have piger have Herre besøg. Motel i Middelfart forventer alle kvinder der lejer et værelse har herre besøg. I mine øjne er klam sted, forsømt og madrester i et skab. Og jeg skulle nyde en dag med kun en mand, ikke kunder så vi fandt et andet sted. 

Længe siden jeg har været ved Hotel hedegården i Vejle, det bar et fin sted, og køleskab på ens værelse. 

Hotel/motel i Varde har jeg været ved i år, til et møde med et par. Det var et pæn sted  https://hotel-varde.dk/forside/ tror heller ikke de vil vide hvad du laver, så vær diskret der. 

Har du overveje sommerhus, selvfølgelig gå efter dem der ligger diskret, vaskemaskine og tørretromler og du får god køkken og badeværelse. 

Tusind tak for råd

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 28 minutter siden:

Men alligevel vælger du at nævne 2 moteller der bruges samt efterlyse andre steder så du startede jo selv debatten . Du kunne simpel bede om råd i pb. 

Ser nu ikke at der er en drejning udover hvordan andre gør det .

Ja det gjorde jeg jo nok men har såmænd også fået en del råd i pb også tror jeg bare jeg lukker den her god aften

• 3 months later...
Skrevet

BB Hotels i Snejbjerg ved Herning kunne være en mulighed. Hvis det stadig ligger der?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.