Hop til indhold

Hel grøn

Featured Replies

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i dk, men betal mig for at gå med dig på besøg, så skal du lære hvordan man gør. Det er billige lærepenge :)

Redigeret af Pophair

Skrevet
  • Author
Pophair skrev, for 10 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i dk, men betal mig for at gå med dig på besøg, så skal du lære hvordan man gør. Det er billige lærepenge :)

Hehe den var alligevel ny. 

Altså, jeg stiller alle de her nybegynder spørgsmål for at være bedst muligt klædt på og vil om noget ikke have så meget diskretion som muligt omkring mine bedrifter. Omend jeg kender dig eller ej, så skal det være en intim oplevelse mellem mig og pigen. Det ødelægge stemningen noget at have tredje hjul med på den store aften man har set frem til, og forberedt sig på. Bare min ydmyge holdning, men tak for tanken.;)

Skrevet
Tarsa skrev, for 13 timer siden:

Hehe den var alligevel ny. 

Altså, jeg stiller alle de her nybegynder spørgsmål for at være bedst muligt klædt på og vil om noget ikke have så meget diskretion som muligt omkring mine bedrifter. Omend jeg kender dig eller ej, så skal det være en intim oplevelse mellem mig og pigen. Det ødelægge stemningen noget at have tredje hjul med på den store aften man har set frem til, og forberedt sig på. Bare min ydmyge holdning, men tak for tanken.;)

Helt ok, just an offer :)

Du kan klæde dig på lige så teoretisk du vil, men der er så mange regler og undtagelser i branchen , at du ikke kan bruge samme råd til forskellige gp'er, that's a fact.

Du må ud og afprøve dig selv og få nogle "dunk i rattet" oplevelser, den har vi alle haft.

• 2 weeks later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 10/10/2022 at 22:35:

...her kigger jeg på dig @Francois. fordi jeg ved du vil spørge:lol:).. 

Jeg har et ur der galer som en hane når tiden er gået men det vist også forskelligt fra pige til pige.. 

You know me so well :lol::lol:..

Og fuck... var det dit ur ? Her har jeg gået og troet det var dit orgasmehyl, og glædet mig til at se om dit ansigtsudtryk ville være lige så specielt, og så var det bare dit ur ??!?! 

/Francois

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.