Hop til indhold

Recommended Posts

Himlen er rykket nærmere jorden.

Jeg besøgte the mansion girls og have en fabelagtig GFE med Candy.

Mere info om stedet her:

http://www.mansiongirls.dk

Jeg ankom til stedet kort efter åbningstid og blev modtaget af 2 gudinder, Kia tror jeg og Candy.

De er begge ligeså lækre som på billederne og de jeg havde særdeles svært ved at vælge.

Endte med Candy fordi det var på tide med en blondie :P

Blev ført ned i kælderen hvor agten skulle foregå. Lagde 1000 for en halv time, ville ønske jeg havde medbragt mere. Candy giver nemlig virkelig god værdi for pengene, hun er en rigtig fræk blondine med en glat mis. Hun er særdeles berøringsvenlig og giver en ægte GFE oplevelse med RIGTIGE intime kys.

Hun kærtegner på en måde der er rigtig kæreste agtig og hele agten fungere bare.

Hun giver virkelig meget af sig selv og det gør altså oplevelsen alle pengene værd.

Har prøvet mit med diverse piger, oplevelsen hos discount østpigerne i valby langgade og hos diverse thai pigerne kan på ingen måde matche den super professionelle GFE jeg fik af Candy.

Kommer jeg igen, helt sikkert.

Betaler jeg ekstra for rigtig GFE hos en pro igen, Altid.

Det er simpelt spild af penge at købe et dårligt sted, fra nu af vil jeg kun have den rigtige vare, selvom det betyder færre ture.

10 ud af 10 stjerner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...