Hop til indhold

Milla - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

https://annoncelight.dk/showad/354000

Har besøgt denne kvinde, Og ja det er hende på billederne.

Lille sød petit sag, der for mig var meget serviceminded, og ikke havde travlt med at få mig til at komme før til allersidst hvor tiden var ved og udløbe.

Skal jeg besøge hende igen, absolut!

Når jeg ellers lige er kommet mig efter den workout, jeg fik sammen med hende :P

Skrevet

Wow

Har besøgt Milla og det var den bedste beslutning jeg har taget længe. 

Det er hende på billederne, men synes faktisk hun er smukkere i verkeligheden. 
Sød, sjov og meget serviceminded. 
Hun er helt fantastisk. Eneste minus var at tiden gik alt for hurtigt selvom jeg havde bestilt en time. Så kan godt være jeg skal tage to timer næste gang, for jeg skal helt sikkert besøge hende igen. 

Skrevet

Melder mig lige i koret der lovpriser Milla. Hun er virkelig sød og meget serviceminded. Fin humor også. Men pas på, hun er vanedannende :P

Lige en enkelt ting: jeg tror ikke helt hun kender sin egen annonce eller selv svarer på sms beskeder. Jeg havde bestilt lidt “blandet bolsjer” fra hendes menu, fået bekræftende svar på sms men det vidste hun ikke da jeg kom.

Anyway, en fantastisk smuk og sød kvinde, fantastisk blow og pragtfuld sex. Åh ja, og så er hun skøn at bade sammen med :)

Skrevet
Trust-me skrev, for 35 minutter siden:

Er stedet Petersborgvej i Aalborg? 

Nej :D

Skrevet
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Nej :D

Okay tak for det, for der er jeg færdig med at komme :smile:

Skrevet
DaBordel skrev, for 5 minutter siden:

Fedt - tilbyder hun GFE og Anal?

Ja, det står også i annoncen hvis du læser den.

Skrevet

Yes - det bare ikk altid de selv skriver annoncerne og derfor kunne der være ting på menuen de ikk tilbyder. 

men fedt - har du erfaring med anal, gfe med hende?

Skrevet
Grabbing skrev, for 6 minutter siden:

Ja, det står også i annoncen hvis du læser den.

Yes - det bare ikk altid de selv skriver annoncerne og derfor kunne der være ting på menuen de ikk tilbyder. 

men fedt - har du erfaring med anal, gfe med hende?

Skrevet
DaBordel skrev, for 25 minutter siden:

Redigeret af Grabbing

Skrevet

GFE har jeg prøvet med hende men ikke anal. Hun kysser gerne og godt, hun gik med i bad og vaskede mig grundigt og lækkert. Et lille blow i badet blev det også til. Hun er meget lydhør for hvad man gerne vil og hun vil meget gerne please så man føler sig helt tilfreds og tilpas. Hun er meget til øjenkontakt og er meget smilende.

Skrevet

Dejligt at læse andre har haft en god oplevelse med damen ..

Men jeg må tilstå at Det var mit første og sidste besøg hos hende .

Hun er en flot pige , hendes billede kommer slet ikke til sin ret , meget pænere i virkeligheden .

Men mit besøg startede fint indtil vi lagde os i sengen, hvor første antydning kom med sætningen : Jeg er træt det har været en hård dag . Dette afspejlede sig også af resten af tiden , intetsigende ingen indlevelse , samt en følelse af at det skulle overståes .

Mit råd er hvis du er træt og brugt , luk  butikken og sig til kunden . Det er bedre i morgen .. Jeg følte bare at der skulle penge i kassen .

Jeg kommer aldrig igen 

Skrevet

Kom desværre til at sexe med fruen uden kondom .. Var godt liderlig og den gled ligesom bare ind under pussyslide :wacko: Hun sagde ingenting til det og fortsatte bare som ingenting var hændt .. Så må hellere komme op og få en test hos Doktormanden ! Men hun er helt sikkert lækker og dejlig at sexe med :)

Skrevet

Hun ville have ekstra for forskellige ydelser som var inkluderet i annoncen så hun bliver tydeligvis problematisk det siger årelang erfaring mig.

Ellers flot pige med lidt mave

Skrevet
johnjensen3783 skrev, for 23 minutter siden:

Undskyld hvis jeg spørger dumt men er "hun" biologisk set ikke en (tidligere) mand?

Helt sikkert ikke, kan jeg sige efter nære og nøje studier. Hvad får dig på den tanke?

Skrevet
Grabbing skrev, den 17.10.2022 at 16:35:

Helt sikkert ikke, kan jeg sige efter nære og nøje studier. Hvad får dig på den tanke?

Også min indskydelse @johnjensen3783.. Både billede 3 og nærbilledet af missen antyder det. Og når man nu ved, hvor gode de er til at ændre det…

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 1 time siden:

Også min indskydelse @johnjensen3783.. Både billede 3 og nærbilledet af missen antyder det. Og når man nu ved, hvor gode de er til at ændre det…

Præcis! Billede 3. Det ansigt får mig til at tænke at det er en mand. Hvis det virkelig forholder sig sådan, så synes jeg sgu det er skræmmende for jeg gider sgu ikke kneppe en tidl. mand.

Skrevet

Nogen som har besøgt hende i sunds/herning? 

Skrevet

Kommer lige fra et besøg i herning/Simmelkær, hun er bare så lækker og petit, man får lyst til at stoppe hende i lommen og tage hende med hjem, desværre er hun kun i Simmelkær til tirsdag, så skynd jer hvis i vil prøve en yderst dejlig og serviceminded kvinde.

Skrevet
dfreak skrev, den 28.10.2022 at 16:04:

Kommer lige fra et besøg i herning/Simmelkær, hun er bare så lækker og petit, man får lyst til at stoppe hende i lommen og tage hende med hjem, desværre er hun kun i Simmelkær til tirsdag, så skynd jer hvis i vil prøve en yderst dejlig og serviceminded kvinde.

Måske et fjollet spørgsmål i denne forbindelse, men kan hun rent faktisk give en god massage 

Skrevet

Ved ikke med massage, det var ikke derfor jeg kom, så kan ikke udtale mig om de minutter hun lige brugte på massage.

Skrevet

Yder hun det hun tilbyder i annoncen, har hende på listen en, Har før besøgt thaier med lignende annoncer hvor de ikke ville det de tilbyder. Derudover har det været mit indtryk at de ikke vidste hvad de tilbød i deres annoncer. Håber i melder ind. Hvis det er en pimp man skriver med  hvad gør i så for at info om ønsker bliver givet videre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.