Titan2 29 Skrevet 8. Oktober, 2022 Eller nu ved jeg ikke om det er en rigtig fetish eller mere en fantasi.. men for nyligt slikkede jeg en kvinde til orgasme. Derefter kneppede jeg lidt og vendte derefter tilbage til at slikke. skiftevis kneppe og slikke..! Hold da op det var lækkert!! Fissen er bare helt anderledes efter den er godt gennemkneppet. andre der også kan li det?? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jeg ville kalde det helt almindelig sex. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 348 Skrevet 8. Oktober, 2022 Emptyman skrev, for 3 minutter siden: Jeg ville kalde det helt almindelig sex. Også her. Fordelen er, at fluerne er væk, når man har kneppet den godt først… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 915 Skrevet 8. Oktober, 2022 Enig i at det er lækkert. Den er på en måde “åbnet” mere, når den er blevet kneppet. Det er også først for nylig, at jeg er begyndt at sætte særlig pris på det som sådant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jeg fortrækker at gennem slikke fissen godt og derefter 1 orgasme bolle godt og grundigt..derefter slikke og smage hendes safter fra fissen i munden og sluge hele åbningog stikke tungen dybt op i fissen og suge klitorisen. Når hun kommer igen slikker jeg og finger boller hende og til sidst vender hende om på maven og sidder på skrævs over hende røv og presser min pik i hul 1 og 2 på skift...fuld udløsning efter 20 min fuld brag bagfra i hende ....det kalder jeg go sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9845 Skrevet 8. Oktober, 2022 Jeg vil også kalde det almindelig sex. Det er også noget jeg nyder at gøre, og er faktisk mest vild med at give bagerste hul en slikketur efter at have kneppet pigen der, da det bare føles enormt frækt at bore tungen langt ind der når der er blevet åbnet op. Ja, det er sikkert ikke for alle, men jeg er bare syg med det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Oktober, 2022 Rigtig frækt bliver det til et creampie gangbang, slikke den ene efter den anden creampie fra kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 9. Oktober, 2022 moden libertiner skrev, for 5 timer siden: Rigtig frækt bliver det til et creampie gangbang, slikke den ene efter den anden creampie fra kvinden. Der går vi så over i noget, jeg ikke vil betegne som en del af 'almindelig' sex - at slikke en pige ren for andre mænds sperm er noget som nogle tænder meget på, og andre (inkl. mig selv) finder meget klamt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Oktober, 2022 Titan2 skrev, for 23 timer siden: Fissen er bare helt anderledes efter den er godt gennemkneppet. Når fissen er gennemkneppet, som du udtrykker det, så er den åben og derfor meget mere lækker. Den bedste måde for pigen er at du åbner hende ved slik og kæl, indtil den åbner sig og skamlæberne svulmer lidt op. Det er også en meget bedre fornemmelse at komme ind i skeden, når den er parat. Derfor har jeg aldrig fattet at nogen gider købe 15 minutter, man kan jo ikke nå både at åbne og knalde med pigen på den tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Oktober, 2022 Emptyman skrev, for 2 timer siden: Der går vi så over i noget, jeg ikke vil betegne som en del af 'almindelig' sex - at slikke en pige ren for andre mænds sperm er noget som nogle tænder meget på, og andre (inkl. mig selv) finder meget klamt. Dit svar har intet med trådens emne at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Oktober, 2022 Hver sin lyst som vi siger herhjemme, min er som beskrevet, og må da sige at Lauersens indlæg, gav mig billeder på nethinden af frække oplevelser jeg har prøvet. Tak for at vække minderne Lauersen. Min ynglings kvinde pt. lægger sig nogle gange som det første på alle 4. Gæt hvilket hul der er nærmest at slikke ved den stilling, hun er vild med det. Prøver at overtale hende til at få nogle af hendes veludrustede kunder til at være med bareback, gæt hvad der så ville være i hullet Almindelig sex har vide rammer, for nogle er pisk og smæk en del af deres almindelige sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg