Guest Gabbana Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) Jeg havde lyst til lidt lir igår efter min tinder date brændte mig af og liderligheden overtog mit sind. jeg kiggede lidt anmeldelser igennem af lidt forskellige piger og kunne ikke finde noget der sagde mig noget men så besluttet jeg mig for at turen skulle gå til Thailand (eller rettere sagt besøge en thai pige) og jeg fandt Beni og det fortrød jeg absolut ikke. jeg ringede til hende da jeg var på vej til Vejle centrum og hun tog telefonen og vi aftalte tid og jeg fik adressen efter der blev lagt på. Jeg ankommer lidt før tid og jeg kommer ind i varmen. Jeg bliver mødt af en yderst lækker og velholdt Beni, kroppen sidder som den skal…. lækker og med nogle dejlige former og så har hun nogle dejlige store bryster der godt kunne være hjulpet lidt på vej. Alderen kunne jeg forestille mig lå i 40’erne, men hun holder sig sgu godt (efter min mening) og så har hun en virkelig sød, lille og blid stemme. Hun starter ud med at ligge hånden på min kind og sige “ you’re so handsome, Young man” og dufte til min perfume og begynder at pille så snart jeg fik bukserne og trøjen af. jeg bliver tilbudt bad og et glas rødvin hvilket jeg takkede ja til. Massagen var fuldstændig formidabel, hele min krop fik en tur. sexen fejlede asbolut heller intet, vi kom igennem både doggy, cowgirl og missionæren, og det blev lagt fuld vægt på pedalen. Hun ender ud med at give mig det bedste handjob jeg har fået, så tisseflutet fik også lige lidt massage til sidst. skal jeg besøge Beni igen ? Ja !!! Og vil jeg anbefale damen ? Ja!!!! for at slutte af vil jeg sige at Beni er et unikum, hun er sød og rar og er en virkelig pilfinger, måske er det fordi jeg er ung og smuk eller også er det fordi hun er god til sit arbejde, det ved jeg ikke. Men jeg er ikke vandt til den begejstring og alt det pilleri, ved en gp…. var det grænse overskridende eller træls ? Næh absolut ikke, det var sgu rart at mærke den begejstring, om det så er den største illusion hun gav mig eller var den en oprigtig begejstring ? Det ved jeg ikke, men en god oplevelse var det og hun kan sit håndværk til fulde. https://annoncelight.dk/showad/273146 Redigeret 8. Oktober, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 36 Skrevet 8. Oktober, 2022 Enig. Hun er en thai godte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 8. Oktober, 2022 Ennig skrev, for 7 minutter siden: Enig. Hun er en thai godte Fuldstændig, og hun holder sig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 8. Oktober, 2022 Gabbana skrev, for 7 timer siden: Næh absolut ikke, det var sgu rart at mærke den begejstring, om det så er den største illusion hun gav mig eller var den en oprigtig begejstring ? Det ved jeg ikke ... Nej det ved du ikke. Som jeg plejer at sige, man kan trænge ind i en kvindes vagina, men ikke i hendes sjæl eller hjerne. Uanset hvor rank pikken står. Derfor har jeg en regel: Hvis det virker som begejstring så er det begejstring. Hvis det virker som at hun nyder, så nyder hun. Livet er alt for kort for at bruges til tvivl, sonny. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2022 Bananas skrev, for 7 minutter siden: Livet er alt for kort for at bruges til tvivl, sonny. Det er nu ret nemt at fornemme om en kvindes yoni er åben. Er den ikke det, så er begejstringen drevet af kontoudtogets saldo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Oktober, 2022 Bananas skrev, for 22 timer siden: man kan trænge ind i en kvindes vagina, men ikke i hendes sjæl eller hjerne. Uanset hvor rank pikken står. Jeg må sige din visdom har sgu ingen ende. Og det sætter jeg pris på. Bananas skrev, for 23 timer siden: Derfor har jeg en regel: Hvis det virker som begejstring så er det begejstring. Hvis det virker som at hun nyder, så nyder hun. Livet er alt for kort for at bruges til tvivl, sonny. Jeg tænker også der var en gensidig begejstring fra hendes side, kvinder har deres måde at vise at de ligesom også nyder samværet. Ikke at der er noget følelsesmæssigt involveret, men vi havde en intim stund som jeg tænker hun også nød. Hun var ihvertfald vild med min perfume og kunne ikke holde snitterne for mit vaskebræt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 9. Oktober, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden: Det er nu ret nemt at fornemme om en kvindes yoni er åben. Er den ikke det, så er begejstringen drevet af kontoudtogets saldo. Ligesom @Bananas så spytter du din visdom ud. Hvilket er værdsat, så tak til jer begge Redigeret 9. Oktober, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 15. Oktober, 2022 Efter at have læst den tråd, fik jeg lyst til at besøge Beni for 3. Gang. Hun er guld for mig Og ja hun er vild. Skøn krop og indlevelse. Jeg elsker hendes humor. Altid glad og fræk. Jeg fik ikke lov til at starte med massage, havde jeg heller ikke håbet på. Jeg fik slikket og blev slikket. På med gummiet og så forfra og bagfra. Hun elsker det. Nå ja det gør jeg også. Havde gode 45 min. Og kommer helt sikkert igen. Nå ja lovede hende nogle vindruer fra min have. En god oplevelse som det plejer. Her går i ikke forgæves og går igen med et stort smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 15. Oktober, 2022 (edited) Ginne skrev, for 7 minutter siden: Jeg fik slikket Dejligt du havde en god oplevelse med hende. jeg fik hende desværre ikke slikket, hun ville hellere skippe forspillet og suttE mig og igang med par akrobatikken med det samme men hun er fantastisk Redigeret 15. Oktober, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagmænd 5 Skrevet 17. Oktober, 2022 Hej Jeg har været ved Beni til en time med alt hun tilbyder og jeg må sige at det var en fantastisk time jeg havde med hende. hun var bare så fræk fra jeg kom til jeg gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg