gamlingen 313 Skrevet 19. December, 2022 Har lige haft 90 min med fantastiske Anna, så er en gammel mand sgu træt, men hold kæft hvor var det godt. Hun er bare 100 % "tilstede" i samtlige 90 minutter - wow - godt hun ikke lige rejser hjem - hun ved i hvert fald ikke endnu hvornår - hun har lovet at gi besked når hun ved det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 34 Skrevet 19. December, 2022 gamlingen skrev, for 2 timer siden: Har lige haft 90 min med fantastiske Anna, så er en gammel mand sgu træt, men hold kæft hvor var det godt. Hun er bare 100 % "tilstede" i samtlige 90 minutter - wow - godt hun ikke lige rejser hjem - hun ved i hvert fald ikke endnu hvornår - hun har lovet at gi besked når hun ved det Ja hun er dejlig, hvad måtte du slippe for 90 fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 19. December, 2022 Tetra skrev, for 2 timer siden: Ja hun er dejlig, hvad måtte du slippe for 90 fp? Prisen bliver mellem Anna og jeg - kun kan jeg oplyse, at jeg fik 90 min til samme pris som jeg plejer at gi for 60 min 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 25. December, 2022 Er der nogen der ved om hun har et andet rum en det med den hårde briks jeg har været i et par gange. Kunne godt tænke mig at prøve hende i en seng eller en sofa. Har ikke selv fået spurgt hende. Sexen er dog 20 på en skala til 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 25. December, 2022 Bosse1910 skrev, for 8 minutter siden: Er der nogen der ved om hun har et andet rum en det med den hårde briks jeg har været i et par gange. Kunne godt tænke mig at prøve hende i en seng eller en sofa. Har ikke selv fået spurgt hende. Sexen er dog 20 på en skala til 10 Giver hun en god massage? Eller er det kun sex hun er god til.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlemtKodeVXN6 0 Skrevet 26. December, 2022 Bosse1910 skrev, for 17 timer siden: Er der nogen der ved om hun har et andet rum en det med den hårde briks jeg har været i et par gange. Kunne godt tænke mig at prøve hende i en seng eller en sofa. Har ikke selv fået spurgt hende. Sexen er dog 20 på en skala til 10 Nu er jeg selv godt og mærket en BJ entusiast, så er der nogen der kan give noget feedback ift. Annas evner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerDeepthroat 14 Skrevet 27. December, 2022 GlemtKodeVXN6 skrev, for 22 timer siden: Nu er jeg selv godt og mærket en BJ entusiast, så er der nogen der kan give noget feedback ift. Annas evner? Kan hun holde til noget dyb oralsex. Kan selv godt lide hvis man kan styre det selv og presse den godt ned i halsen på dem. Er hun til deepthroat ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000Flemming 120 Skrevet 13. Januar, 2023 gamlingen skrev, den 19.12.2022 at 17:03: Har lige haft 90 min med fantastiske Anna, så er en gammel mand sgu træt, men hold kæft hvor var det godt. Hun er bare 100 % "tilstede" i samtlige 90 minutter - wow - godt hun ikke lige rejser hjem - hun ved i hvert fald ikke endnu hvornår - hun har lovet at gi besked når hun ved det Det kunne være mit indlæg. Bookede tid og fik svar på mine spørgsmål. Ankom til tiden og Anna var hurtigt ved døren. Blev vist ind i lokalet og afregnet. Skulle have et bad. Ikke noget problem. Jeg blev bedt om at tage tøjet af og det gjorde hun også hvorefter vi badede sammen. Med masser af berøring Ind i rummet igen. Blev spurgt om det skulle være sex - massage - sex eller massage og lang sex. Og 12 minutter efter landede den første klat i kondomet. Det var lækkert og frækt. Så blev der masseret. Det var godt. Hun fandt eller de ømme steder og de blev stille og roligt arbejdet igennem. Erotisk berøring undervejs. Men pludselig lå jeg der på maven og havde en finger op i røven mens hun kyssede den frække. Jeg troede ikke jeg kunne igen så hurtigt men det lykkedes Anna at få den op og stå og vi gik i gang igen. Denne gang inkluderede det bagfra med mig stående på gulvet ved siden af briksen. Desværre var mit hoved ikke med så det endte med at jeg stoppede. Det var hun lidt skuffet over og der blev pjattet lidt omkring det. Efter et bad og lidt snak stod jeg på gaden igen efter 89 minutter. Anna er en lille køn flot grinende kvinde med nogle spændende øjne. Det er en fornøjelse at være ved hende og pengene er givet godt ud. Det er som om hun indirekte forstår hvordan jeg gerne vil have min sex og det er så det hun giver mig. Jeg fik gummi på begge gange og spurgte ikke om andet kunne lade sig gøre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 13. Januar, 2023 (edited) Ja 8000Flemming jeg kommer lige derfra. 90 min ren sex, jeg er jo en gammel mand så kommer kun en gang, men Anna kom flere gange, den ene og "kraftigste" orgasme var med min pik i røven Desværre snakkede vi om og hun nok snart skal hjem (men siger hun kommer igen) Redigeret 13. Januar, 2023 af gamlingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 18. Januar, 2023 Aften. Har haft hende i kikkerten længe og læste at hun var på vej hjemover, så fik besøgt hende i dag. Der er skrevet meget godt om pigen og jeg er enig. Hun er en dejlig dame der gør sit for at det fungere. Fik bad sammen med hende som start derefter ind det lille rum. Rummet er så lille at man ikke kan falde derinde. Men det fungerer. Vi kom det meste igennem og jeg fik et bad mere inden afgang. Hun kan deepthroat men styre gerne selv. Hun er ikke bange for at få tudser i halsen. Tror jeg har set hende på Koldingvej oppe på bakken for år tilbage men spurgte ikke. 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerDeepthroat 14 Skrevet 19. Januar, 2023 8000 skrev, for 23 timer siden: Aften. Har haft hende i kikkerten længe og læste at hun var på vej hjemover, så fik besøgt hende i dag. Der er skrevet meget godt om pigen og jeg er enig. Hun er en dejlig dame der gør sit for at det fungere. Fik bad sammen med hende som start derefter ind det lille rum. Rummet er så lille at man ikke kan falde derinde. Men det fungerer. Vi kom det meste igennem og jeg fik et bad mere inden afgang. Hun kan deepthroat men styre gerne selv. Hun er ikke bange for at få tudser i halsen. Tror jeg har set hende på Koldingvej oppe på bakken for år tilbage men spurgte ikke. 8000 Det var rart at få svar på om hun kan tage den dybt. Jamen så må Jeg vist hellere få mig en tid hos hende. Tak for din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 10. Februar, 2023 (edited) exostar skrev, den 17.10.2022 at 13:58: Er der nogen der ved om hun også er til anal? Hej Så var det min tur med Anna. Første gang med hende men nok ikke sidste. Vældig sød modtagelse med kys og kram 1 time 1000kr det var da vist en ok pris Gav lang langsom massage med kys og nap osv om på ryggen - 69 og måtte stoppe hende - så red hun skide godt. You want to fuck me now. Yes yes please. På tværs af briksen med ben på skulder og bagfra. ja anal ok mod merpris. Ja hun hun havde set min pik så det lille merpris. Til slut hj der var super. Så i bad med hende bagefter det kunne jeg godt vænne mig til. Rigtig sød og dejlig pige ingen silicone der. Extra tur ønskes Redigeret 10. Februar, 2023 af Lille-per Rettet tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 52 Skrevet 11. Februar, 2023 Tetra skrev, den 16.12.2022 at 13:13: Ja hun er rigtig sød og fræk, gad vide om hun kunne være til en trekant gg Jeg er frisk på at vi skal høre om hun er med på den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 52 Skrevet 13. Februar, 2023 Var forbi den lille skønhed igen igår. en dejlig time blev det til denne gang. servicen og sexen fejler stadig ikke noget. skulle lige nå det før hun tager hjem. vi må håbe hun kan komme tilbage igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 13. Februar, 2023 Hun kommer tilbage. Men ved ikke hvornår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 15. Februar, 2023 Lille-per skrev, den 10.2.2023 at 20:21: Hej Så var det min tur med Anna. Første gang med hende men nok ikke sidste. Vældig sød modtagelse med kys og kram 1 time 1000kr det var da vist en ok pris Gav lang langsom massage med kys og nap osv om på ryggen - 69 og måtte stoppe hende - så red hun skide godt. You want to fuck me now. Yes yes please. På tværs af briksen med ben på skulder og bagfra. ja anal ok mod merpris. Ja hun hun havde set min pik så det lille merpris. Til slut hj der var super. Så i bad med hende bagefter det kunne jeg godt vænne mig til. Rigtig sød og dejlig pige ingen silicone der. Extra tur ønskes Dejligt du fik en god tur på Anna.. hvor meget extra måtte du betale for at tage hende analt..nu når hun nu viste hvordan din plk så ud… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 17. Februar, 2023 Kan kun tilslutte mig de rosende ord om Anna - hun er max fræk!! Mht. Trekant er hun frisk - og har et andet rum til formålet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 34 Skrevet 17. Februar, 2023 Capstano skrev, for 2 timer siden: Kan kun tilslutte mig de rosende ord om Anna - hun er max fræk!! Mht. Trekant er hun frisk - og har et andet rum til formålet. Ja en sandwich til hende... selv om jeg tvivler på hun bliver mæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capstano 88 Skrevet 17. Februar, 2023 Tetra skrev, for 20 minutter siden: Ja en sandwich til hende... selv om jeg tvivler på hun bliver mæt Nej hun er godt liderlig/eller en god skuespiller. - skulle gerne være med til at give hende en sandwich, så hun i det mindste kan holde sulten på afstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 313 Skrevet 9. Marts, 2023 I dag fik jeg så taget afsked med Anna, 90 liderlige minutter med hele Annas sexservicepakke, ingen massage til mig, men gav Anna lidt da godt halvdelen af tiden var gået. Så det var en træt ældre herre der gik ud af døren efter 100 minutter. Hvor har hun da holdt højt niveau gennem de måneder hun har været her. Håber meget at Anna vender tilbage når batterierne er ladet op igen. Iflg Anna vil hun gerne komme tilbage, der er dog flere ting der skal falde på plads først. Jeg har i hvert fald lovet, at hun kan regne med mit besøg, hvis hun dukker op igen. Og husk jer der ikke måtte vide det, i morgen fredag er absolut sidste chance for et Anna besøg i denne omgang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 10. Marts, 2023 Så er vi flere der har været på afskeds besøg, har også lovet flere besøg hvis/når hun er tilbage. Hun er uden samligning den bedste gp jeg har besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElskerDeepthroat 14 Skrevet 10. Marts, 2023 (edited) Jeg kunne ikke modstå hendes mis, der bare er så stram og lækker, at hun skulle have den helt store tur med min slikke lystne tunge. Hun satte sig over mit ansigt, så jeg knap kunne trække vejret, hvor lækkert.. Hun lænede sig frem og begyndte at sutte mig dybt, men kunne desværre ikke tage den til roden, hun gispede efter vejret, det var så skønt så skønt så skønt. Total sød pige, der har en lækker krop, små men dejlige naturlige bryster. Giver en massage og service, der er helt i top. Ser frem til at se hende igen, når hun vender tilbage. Redigeret 10. Marts, 2023 af ElskerDeepthroat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 14. April, 2023 Er det samme Anna der er tilbage her? AnnaJ annonce https://annoncelight.dk/showad/369361 AnnaJ profil https://annoncelight.dk/profile/AnnaJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 14. April, 2023 Mr. Bean skrev, for 40 minutter siden: Er det samme Anna der er tilbage her? AnnaJ annonce https://annoncelight.dk/showad/369361 AnnaJ profil https://annoncelight.dk/profile/AnnaJ R’er sikker på det er hende - virkelig lækkert hvis det er, så må man snart forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 14. April, 2023 Mr. Bean skrev, for 1 time siden: Er det samme Anna der er tilbage her? AnnaJ annonce https://annoncelight.dk/showad/369361 AnnaJ profil https://annoncelight.dk/profile/AnnaJ Det er den samme Anna der nu er tilbage efter ferie. Kan se det på hendes mund på det ene billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg