Hop til indhold

Speciel price for you my friend???????

Featured Replies

Skrevet

Nu kører den her prutte tråd lystig derudaf.... men hvad med den modsatte vej??

Kaufmich er en Tysk side, der minder lidt om Eroguide og så alligevel ikke :) Men fælles er, der både er anmeldelser, piger, mænd derinde. Og man kan skrive til pigerne og omvendt :)

Jeg får i ny og næ tilbud fra pigerne derinde, priser der liger noget under markedsprisen. Både af kendinge og piger jeg ikke har mødt før. Jeg er formentlig ikke så speciel, så jeg er den eneste der oplever det i Tyskland. Men hvad med i Dannevang?? får i af og til "speciel price for you my friend"??? altså hvor det er pigen der prøver at lokke Jer ind...... uden i har forespurgt om der kan findes en anden listepris ;)

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet "Special Price" i Danmark, men jeg har dog fået gratis ekstra ydelser :D

Skrevet

hos min mere faste pige er det også småt med at betale for diverse ekstra ydelser der måtte stå på menu kortet, vi går mere bare igang og ser hvad der sker. er en enkelt gang decideret blevet inviteret (hun havde jo mit mobilnummer) til at komme tilbage, det var da helt bestemt til at betale sig fra :D

Skrevet

Så du oplever det Champ, hvis jeg læser rigtig :)

Skrevet

Det er lige hvad vi mangler i Dannevang, en side som "Kauf mich", hvor man kan springe alle mellemled og omkostninger over, og gå lige til sagen for en overkommelig pris, hvis bare sælger eller køber kan organisere tid og sted.

Perfekt for piger der bare vil supplere egen hovedindkomst, uden at springe ud i den organiserede del af branchen.

Som jeg kan forstå af tidligere tråde, og nu senest min egen om Sugar daddy light, så foregår der noget lignende under radaren i Danmark, men rent ud sagt pisse omstændeligt og ad meget indirekte kanaler, så man helt mister lysten til at selv at forsøge.

Hvis Danmark er for lille til amatør piger med billedprofiler, så gerne uden billeder for min skyld, for mødes man til en kop kaffe, og dur det bare ikke, er det jo bare at smutte videre til næste kontakt til begge parter kommer overens.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

ja oplever og oplever.. oplevede er nok nærmere ordet, men ja har oplevet det den ene gang... kvinden som hun jo nok efterhånden var blevet med årene, skulle hjem og hun ville gerne slutte ordentligt af som hun selv udtrykte det.

Skrevet

Det er lige hvad vi mangler i Dannevang, en side som "Kauf mich", hvor man kan springe alle mellemled og omkostninger over, og gå lige til sagen for en overkommelig pris, hvis bare sælger eller køber kan organisere tid og sted.

Perfekt for piger der bare vil supplere egen hovedindkomst, uden at springe ud i den organiserede del af branchen.

Som jeg kan forstå af tidligere tråde, og nu senest min egen om Sugar daddy light, så foregår der noget lignende under radaren i Danmark, men rent ud sagt pisse omstændeligt og ad meget indirekte kanaler, så man helt mister lysten til at selv at forsøge.

Hvis Danmark er for lille til amatør piger med billedprofiler, så gerne uden billeder for min skyld, for mødes man til en kop kaffe, og dur det bare ikke, er det jo bare at smutte videre til næste kontakt til begge parter kommer overens.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

He he Rejse :P Ja det kunne da være fint. Men kunne du undvære klubberne?? alle de dejlige piger der vimser rundt??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.