Trol 69 Skrevet 6. Oktober, 2022 Var forbi hendes nye sted i Viborg. Har ikke villet besøge hende i Ans pga. Den åbenlyse nedstyrtnings fare. Stedet er fint men ud til befærdet vej. Fik kun massage da jeg bare ville checke pigen og stedet ud. Ikke dårlig massage, men heller ikke i top. Spurgte om det var muligt med fp, og det er det. Men der er ikke kys, blow eller 69. Så nok ikke første valget i fremtiden. Pigen er sød og petit, ca 35 år https://annoncelight.dk/showad/317253 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 6. Oktober, 2022 Anmeldelser taler heller ikke for et visitkort lagt herfra. https://www.eroguide.dk/forum/topic/128534-nangs-thaimassage-i-ans/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 7. Oktober, 2022 Kan man ikke få en tur med nang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 16. Oktober, 2022 Nang Viborg Der har været skrevet meget om denne pige i forskellige tråde. Forfærdelig attitude, høje priser og en lækker krop er blevet vendt og drejet. https://www.eroguide.dk/forum/topic/128534-nangs-thaimassage-i-ans/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/160670-nang-thaimassage-i-viborg/?tab=comments#comment-1449740 Jeg tog chancen, og midt på eftermiddagen ringede jeg og fik uden problemer en tid kl. 19.00 samme aften. Mørket skulle være min ven når jeg skulle ind og ud. Kl. 18.00 fik jeg så en besked ”You booking time 19?”. Selvfølgelig et forsøg på at sikre sig at der ville dukke en kunde op, men egentlig også dejligt at vide at jeg var ventet. Jeg iførte mig ringbrynje og hjelm og tog det store sværd i hånden, så jeg kunne forsvare mig, hvis der skulle komme verbale udfald fra hende. Da jeg kom ind af døren blev jeg straks angrebet – af en kraftig varme (næsten som at være i Thailand). Brillerne duggede, og jeg stod der fuldstændig blændet og hjælpeløs. Det viste sig dog hurtigt, at der ikke skulle ske mig noget ondt, så jeg afklædte mig helt, og alt endte på knagerækken. Der blev kun brug for en stiv dolk og et kondom. Jeg er af den type der aftaler så lidt som muligt ved et besøg. Så jeg kastede mig på briksen og lod tingene ske. Så fulgte en gang stille og rolig massage. Behagelig og på hele kroppen og uden at jeg følte mig nødsaget til at sige av. Hun har noget på menukortet der hedder hård massage – det må jo så være noget andet. Alt tækkeligt tildækket og uden pirring. Efter en halv times tid spurgte hun så om der var andet jeg kunne tænke mig. Nu havde jeg jo ligget og overvejet, om den lækre lille bagdel kunne pakkes ud. Og det kunne den – og så kunne jeg jo lige så godt tage det hele med. Varmen gjorde at jeg gerne ville have fugtet tungen, og det var der så rig mulighed for. Så vendte hun bagdelen om mod mig, og så blev jeg fanget her og kunne ikke slippe den fantastiske udsigt. Øjnene kunne have fortsat længe endnu, men resten af kroppen sagde at det var tid til et afsluttende hj. Dette klarede hun absolut også til UG. Pigen: 45 kg nips Alder opgives til 31 år (her er der nok tale om de sædvanlige thai-år) Overdelen ikke til babsomaner. Underdelen må være blevet forbyttet på et tidspunkt – virker til at stamme fra en 20-årig. Sød og rar og vil gerne snakke. Hun snakker bedre engelsk end jeg snakker thai…. Stedet: Virkelig god plads, pænt og ryddeligt. Der er af en eller anden grund 2 store brikse, adskilt af et forhæng. Fine bademuligheder. Hvis der er nogen der elsker at medbringe en lille gave, så vil jeg foreslå en lampe til badeværelset. Det eneste negative jeg kan komme med er beliggenheden. Lige ud til Randersvej, hvor hele Danmarks befolkning jo kommer forbi flere gange om dagen – sådan føles det i hvert fald. Man står og venter i et lille vindfang med store glasruder. Jeg foreslog at hun skulle få nogle persienner eller plakater sat op, så man kan vente lidt mere afskærmet. (hun åbnede heldigvis døren omgående) Prisen: På grund af min charme, selvtillid og lækre hår så fik jeg selvfølgelig det hele til den halve pris. Nej, så let går det ikke, men hun har justeret sine priser efter flytningen til Viborg. 1 time med mavetræning og kondom koster i dag 1.200,- 1 time med hud mod hud og afsluttende hj fås til 1.000,- Jeg havde en dejlig oplevelse, som skal gentages. Der er ikke tale om GFE, men en sød naturlig pige, som gerne vil lukke en tilfreds kunde ud af døren. Hvis du lige skal ind og tjekke om det er noget for dig, så tag 1.200 med. Du vil komme til at ærgre dig gul og grøn når du ligger der og mangler de sidste 200 kr. Utroligt hvad man kan få for 200 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 17. Oktober, 2022 er det hele på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 17. Oktober, 2022 Mthom skrev, for 10 timer siden: er det hele på billedet Billed 2 kunne fint være hende, måske et par år gammelt. Hun er ikke blevet større, tværtimod har hun måske tabt sig lidt. Hun er et lille nips, så du får kun de 45 kg for pengene. Jeg lagde ikke mærke til hendes tattoveringer, de interesserer/irriterer mig ikke, og der var så meget andet at holde øje med. 1. og 3. billed kan også godt være hende. De har dog hængt noget længere til tørre efter de kom op af fremkaldervæsken... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg