Lion52 12 Skrevet 24. Oktober, 2020 KÆMPE SKUFFELSE☹️ Hej har besøgt Nang i dag og det startede lovende, vi blev enige om 30 min b2b til 700,- jeg lagde mig på maven på briksen og startede med at massere ryggen med hendes nøgne krop. Efter ca 5 min stoppede hun og begyndte med helt almindelig massage at massere arme og ben. Efter ca 10 min blev jeg bedt om at vende mig om, så jeg tænkte nu bliver det godt, men igen blev jeg skuffet. Hun startede med at dække de ældre dele til med 2 store håndklæder, hvorefter hun satte sig overskrævs på maven og masserede brystet med olie, jeg tænkte at hvis jeg nu rører lidt ved hende forstår hun nok meningen, men nej eneste besked “dont touch me” igen kravlede hun ned og masserede arme og ben. Jeg blev dog tilbudt afslutning med hånden for 300,- ekstra. Da jeg prøvede at argumentere med at b2b til 700-800,- også inkluderede afslutning, fik jeg blot at vide at det gjorde det ikke hos hende. så jeg må konkludere at det var mit sidste besøg og vil nok foreslå andre at aftale nøjagtig hvad der skal se før i aftaler pris og betaler. synd og skam for hun har en flot krop. https://annoncelight.dk/showad/303709 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 24. Oktober, 2020 Lion52 skrev, for 29 minutter siden: KÆMPE SKUFFELSE☹️ Hej har besøgt Nang i dag og det startede lovende, vi blev enige om 30 min b2b til 700,- jeg lagde mig på maven på briksen og startede med at massere ryggen med hendes nøgne krop. Efter ca 5 min stoppede hun og begyndte med helt almindelig massage at massere arme og ben. Efter ca 10 min blev jeg bedt om at vende mig om, så jeg tænkte nu bliver det godt, men igen blev jeg skuffet. Hun startede med at dække de ældre dele til med 2 store håndklæder, hvorefter hun satte sig overskrævs på maven og masserede brystet med olie, jeg tænkte at hvis jeg nu rører lidt ved hende forstår hun nok meningen, men nej eneste besked “dont touch me” igen kravlede hun ned og masserede arme og ben. Jeg blev dog tilbudt afslutning med hånden for 300,- ekstra. Da jeg prøvede at argumentere med at b2b til 700-800,- også inkluderede afslutning, fik jeg blot at vide at det gjorde det ikke hos hende. så jeg må konkludere at det var mit sidste besøg og vil nok foreslå andre at aftale nøjagtig hvad der skal se før i aftaler pris og betaler. synd og skam for hun har en flot krop. https://annoncelight.dk/showad/303709 tak for advarslen så slipper man da for at kører derud, 700- 800 for b2b uden afslutning er jo total P'Ba alene med udmeldingen om "dont touch me" så var hun allerede slettet af min to do liste ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 24. Oktober, 2020 Tak for advarsel. Kan også se at det er den total faldefærdige ejendom uden for Ans by. Første gang jeg rullede forbi, mistede jeg al lyst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 24. Oktober, 2020 -Sådan er det nogen gang prisen ændre sig fra det man har aftalt... Hvis man holder fast i aftalte pris og tid -bliver de sure eller mister pludselige kræfterne til at forsætte massagen og kan så blive oliesjap... Er dog begyndt med at gentage aftalen -både før og under, hvis jeg er ved at blive i tvivl om noget er ændret... Det kan man vist let komme ud for ligemeget hvor i landet det er;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GLstodder 70 Skrevet 14. Maj, 2021 Nang i Ans er begyndt at annoncere på annoncelight, og billederne tror jeg er ægte. Anmeldelserne ovenover er ret enslydende negative gående på at aftaler ikke bliver overholdet angående massage mm, men da hun ser ud til at ha en fræk røv, opsøgte jeg hende for at få en 15 minutters dansk standart operation - det mente jeg ikke hun kunne snyde med? Hun opholder sig i det mest misserable bordelhus jeg indtil nu har set, men de 15 minutter skulle koste 1200 danske kroner!!! 2 liter dieselolie senere var jeg i Aarhus, hvor der var andre bollerier på suppen. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 23. Juni, 2021 Prøvede at kontakte hende her til morgen. Skrev og spurgte om hvad 1 time med fuld service kostede. Fik hurtigt svar retur kr. 1500. Da jeg skrev at det var for dyrt for mig, kunne jeg få 30 min. For kr 1200. Da jeg skrev at jeg kunne få 1 time med fuld service anfre steder til kr. 1000 - 12oo har jeg ikke hørt mere fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 29 Skrevet 5. August, 2021 Brandbil skrev, den 23.6.2021 at 10:14: Prøvede at kontakte hende her til morgen. Skrev og spurgte om hvad 1 time med fuld service kostede. Fik hurtigt svar retur kr. 1500. Da jeg skrev at det var for dyrt for mig, kunne jeg få 30 min. For kr 1200. Da jeg skrev at jeg kunne få 1 time med fuld service anfre steder til kr. 1000 - 12oo har jeg ikke hørt mere fra hende Af respekt for pigerne synes jeg faktisk det er frækt at begynde at prutte om prisen. Mange af pigerne har i forvejen svært ved at sælge deres krop og en del af deres sjæl. Ganske få af dem spiller skuespillet af ren fornøjelse men udelukkende for overlevelse af sig selv og familien hjemme i Thailand. Går dog hen hvor du har råd i stedet for at ydmyge pigerne. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 5. August, 2021 Stense skrev, for 42 minutter siden: Af respekt for pigerne synes jeg faktisk det er frækt at begynde at prutte om prisen. Mange af pigerne har i forvejen svært ved at sælge deres krop og en del af deres sjæl. Ganske få af dem spiller skuespillet af ren fornøjelse men udelukkende for overlevelse af sig selv og familien hjemme i Thailand. Går dog hen hvor du har råd i stedet for at ydmyge pigerne. Måske du skulle prøve en tur til thailand -de er glimrende skuespiller og det har ikke en skid med overlevelse, at gøre de tager til dk. og arbejde som gp/massagepige gør de fordi de kan tjene mere end noget andet arbejde de kan få (ud fra de forudsætninger de har) -og kan forsøde deres og familiens liv. Det er naturligvis et valg alle tager at sælge deres krop -og at sjælen er udsat, og det ikke er sundt i længden. Thaierne er gode købmænd -og er vant til at handle om prisen... Hvis man er i tvivl om prisen er for høj, prutter man da om prisen -de kan jo bare sige "prisen er fast" -så kan du jo tag valget om du vil have det de tilbyder til den pris eller gå til en anden. Men det er typisk dansk -at skrive nedværdigende(ydmyge) om andre. Man kunne næsten få det indtryk -at du går til thaistederne, af ren og skær medlidenhed ud fra det du skriver... Og det kan godt være nogen gør det -hvilket efter min mening er grundlæggende forkert -jeg forsøger at give en thai respekt, og behandle dem så ligeværdig som muligt -som jeg i øvrigt altid gør lige meget, hvem jeg står overfor;-) 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 5. August, 2021 Stense skrev, for 11 timer siden: Af respekt for pigerne synes jeg faktisk det er frækt at begynde at prutte om prisen. Mange af pigerne har i forvejen svært ved at sælge deres krop og en del af deres sjæl. Ganske få af dem spiller skuespillet af ren fornøjelse men udelukkende for overlevelse af sig selv og familien hjemme i Thailand. Går dog hen hvor du har råd i stedet for at ydmyge pigerne. At du får moralske opstød for jeg skriver at det er for dyrt for mig, er totalt latterlig. Hvis du vil lege ridder på den hvide hest, så betal du bare det de siger ( læg gerne lidt ekstra oveni) så de kan syntes at du er en fantastisk fyr. For mig virker du bare lidt dum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 5. August, 2021 Brandbil skrev, 1 time siden: At du får moralske opstød for jeg skriver at det er for dyrt for mig, er totalt latterlig. Hvis du vil lege ridder på den hvide hest, så betal du bare det de siger ( læg gerne lidt ekstra oveni) så de kan syntes at du er en fantastisk fyr. For mig virker du bare lidt dum Ja han snyder jo kun en og det er ham selv. og vil man øse penge væk ......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 6. August, 2021 Problemet er så blot, at jo flere, der vil lege "riddere" og betale ekstra oveni vil bevirke, at priserne stiger generelt i et tempo som markedet ikke kan bære. Derved vil der på sigt opstå en mindre efterspørgsel, da der ikke vil være helt så mange, som kan/vil betale de højere priser. Effekten bliver så, at flere klinikker må lukke grundet en lavere efterspørgsel og det er i ingens interesse - og da slet ikke pigernes. Jeg har rejst flere steder i Asien og på flere resorts mødt teksten "Please bargain, otherwise the prices will go up and then the tourists will stay away". Pigerne fra Asien er vant til denne kultur - men det bliver ofte misforstået af danskere. Jeg kender flere i min omgangskreds som ikke kunne få sig selv til, at prutte om prisen på en given vare og jeg tror, at det stikker dybt i mange, at man skal betale prisen, der står på skiltet. Nogle gange kan jeg så grine over, at de betalte mere for vaskemaskinen i Elgiganten end jeg gjorde. Uden at sammenligne de 2 verdener indenfor handel, så er psykologierne de samme. Men det er jo en gammel diskussion, som der ikke kan opnås enighed om og det vigtigste er vel blot, at man må affinde sig med, at andre har en anden holdning uden at det skal medføre mudderkastning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 6. August, 2021 Goldfinger skrev, for 24 minutter siden: Problemet er så blot, at jo flere, der vil lege "riddere" og betale ekstra oveni vil bevirke, at priserne stiger generelt i et tempo som markedet ikke kan bære. Derved vil der på sigt opstå en mindre efterspørgsel, da der ikke vil være helt så mange, som kan/vil betale de højere priser. Effekten bliver så, at flere klinikker må lukke grundet en lavere efterspørgsel og det er i ingens interesse Udbud og efterspørgsel. jeg er ikke helt enig i din udlægning. Det er rigtig at der vil komme en mindre efterspørgsel, men alle tidligere undersøgelser og doktriner viser at så vil prisen falde for at tiltrække mere handel, det er den gængse forståelse af udbud og efterspørgsel. jeg kunne ikke finde på at presse prisen på en så personlig vare som det er at købe rettighed / adgang til en andens krop, på næsten alle andre punkter vil jeg til enhver tid prøve at presse prisen, også i Elgiganten. se hvilken pris pigen forlanger, betal den eller find en anden, det vil også gøre at prisen vil rette sig efter marked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 6. August, 2021 I en anden tråd -var der en der fortalt om han smed 5.000kr. for fp -men pludselig da de var i gang kom der ekstra 1000kr. oveni, hvis han ville have det og det også... (heldigvis havde han så ikke flere penge) -de kloge narre de mindre kloge... -af skade bliver man klog, ellers er man dum... -dem har jeg døjet en del med i min ungdom;-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 6. August, 2021 Grydeskeen skrev, for 28 minutter siden: jeg er ikke helt enig i din udlægning. Det er rigtig at der vil komme en mindre efterspørgsel, men alle tidligere undersøgelser og doktriner viser at så vil prisen falde for at tiltrække mere handel, det er den gængse forståelse af udbud og efterspørgsel. Vi er både enige og uenige. "Din" doktrin viser jo også med al tydelighed, at der i den mellemliggende periode indtil udbud og efterspørgsel justerer sig i forhold til hinanden, vil gå noget tabt. Det er da korrekt, at nogle af os vender tilbage, når priserne igen er faldet. Og husk, at mit eksempel med Elgiganten kun var i forhold til at belyse psykologierne og ikke et forsøg på at sammenligne de 2 "køb/ydelser" og det tror jeg også, at du har anerkendt, så dette er nok mest en præcisering i forhold til andre læsere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1082 Skrevet 6. August, 2021 Denne debat må I tage i Generel Debat. Dette er en anmeldelse. Tilbage til anmeldelsen. Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 17. Oktober, 2021 Nu findes hun også på SD som Nangmassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerV 1 Skrevet 24. September, 2022 Så gjorde jeg det igen. Altså trodsede dårlige anmeldelser for at prøve lykken. Og en time senere kørte jeg lykkeligt hjem af... Jeg købte en times massage, som var en lidt blød olie sjappen. Ingen pirring eller noget. Vi snakkede rigtig godt sammen, og kemien var rigtig god. Da jeg lå på ryggen så hun hvordan jeg spiste hendes lille numse med øjnene, hvortil hun spurgte om jeg var okay. Jeg fortalte hende at hun virkelig havde en flot krop. Kroppen er seriøst som en 20 årig, men hendes pas siger næsten 30 år derfra... Hun blev beæret over mine ord og spurgte om jeg havde lyst til ekstra. Øhh ja tak... Hun gik så igang med lidt håndtrold imens jeg studerede hendes tatoveringer og legede med hendes små dejlige bryster. Jeg begyndte at trække hendes bukser ned over ballerne og satte tænderne i. Så sagde jeg til hende om vi kunne have sex. Og så startede forhandlingerne. Vi landede lidt over Randers prisen, men jeg måtte bare prøve hende. Og det fortrød jeg ikke. Hun er virkelig dejlig, hvis du behandler hende pænt. Lækreste lille pussy, som tydeligt nød turen. Det er ikke sidste gang jeg skal mødes med hende. Næste gang bliver dog på en ny lokation. Opfør jer pænt, prøv lykken og husk for helvede at prutte om prisen! Per V 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 356 Skrevet 25. September, 2022 PerV skrev, for 23 timer siden: Så gjorde jeg det igen. Altså trodsede dårlige anmeldelser for at prøve lykken. Og en time senere kørte jeg lykkeligt hjem af... Jeg købte en times massage, som var en lidt blød olie sjappen. Ingen pirring eller noget. Vi snakkede rigtig godt sammen, og kemien var rigtig god. Da jeg lå på ryggen så hun hvordan jeg spiste hendes lille numse med øjnene, hvortil hun spurgte om jeg var okay. Jeg fortalte hende at hun virkelig havde en flot krop. Kroppen er seriøst som en 20 årig, men hendes pas siger næsten 30 år derfra... Hun blev beæret over mine ord og spurgte om jeg havde lyst til ekstra. Øhh ja tak... Hun gik så igang med lidt håndtrold imens jeg studerede hendes tatoveringer og legede med hendes små dejlige bryster. Jeg begyndte at trække hendes bukser ned over ballerne og satte tænderne i. Så sagde jeg til hende om vi kunne have sex. Og så startede forhandlingerne. Vi landede lidt over Randers prisen, men jeg måtte bare prøve hende. Og det fortrød jeg ikke. Hun er virkelig dejlig, hvis du behandler hende pænt. Lækreste lille pussy, som tydeligt nød turen. Det er ikke sidste gang jeg skal mødes med hende. Næste gang bliver dog på en ny lokation. Opfør jer pænt, prøv lykken og husk for helvede at prutte om prisen! Per V Dette er absolut breaking news. Du har godt nok udfordret skæbnen. Besøgt et sted der har fået virkelig mange verbale smæk herinde. Flere fortæller om en ildspyende drage der bevogter stedet. Pruttet om prisen. Haft sex på stedet. Jeg ville ligge og tænke på om rystelserne ville få skuret til at falde sammen om ørerne på os. Kan lige se et et forsidebillede i avisen, hvor jeg går rundt i ruinerne og leder efter mine underbukser. Stille petting kunne måske være forsvarligt. Du er så sluppet gennem alle farer og har tæmmet dragen - og beretter om et eventyr der ender godt. Du skriver om at næste møde vil blive et andet sted. Har hun flytteplaner, eller tager hun på hjemmebesøg? Der har gennem tiderne været forskellige bileder på annoncen, alle virkelig lækre som dem der er på nu - er det det man møder? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerV 1 Skrevet 26. September, 2022 (edited) Storspilleren skrev, for 15 timer siden: Storspilleren skrev, for 15 timer siden: Storspilleren skrev, for 15 timer siden: Storspilleren skrev, for 15 timer siden: Hun flytter i retning af Viborg inden længe, og der vil jeg besøge hende igen. Billedet hvor hun har kasket på er omkring 2 år gammel. De andre er muligvis lidt ældre. Men hendes krop er fuldstændig som du ser på billederne. Redigeret 26. September, 2022 af PerV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg