Hop til indhold
Nybegynderen

Russiske Tamara

Recommended Posts

Hej,

Er det nogle af jer erfarne herrer herinde, som har erfaring med Tamara?

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17741

Mvh,

Nybegynderen

Fair nok. Du melder klart ud fra starten, at du er nybegynder ;) Derfor får du lige følgende forklaring:

I dette forum som hedder "Anmeldelser af piger og klinikker i Sjælland og København", laver man indlæg når man har besøgt en pige, og gerne vil dele sine erfaringer med hende med de andre brugere.

I forummet "Efterlysninger" laver man indlæg hvis man endnu ikke har besøgt pigen, men vil høre om der er nogle der har erfaringer med hende.

Dit indlæg høre til under "Efterlysninger" og ikke "Anmeldelser..."

Admin/Moderator flytter formentligt denne tråd til Efterlysninger inden længe...

Mht. Tamara har jeg ingen erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende som er omtalt her under navnet Zanna

viewtopic.php?f=10&t=9281&p=55977&hilit=zanna#p55977

Det ser dog ud som om annonce og billeder nu er skiftet ud til hende du efterspørger.

Navnet Tamara kan jeg ikke se i annoncen.

Jeg har besøgt hende i den "gamle" annonce, og det er muligvis den samme i den nye annonce. Jeg fik ikke en samme udsøgte behandling som "lidenskabogvarme" men dog en fin behandling. Det kan også være en anden der ligner, for det virkede som om der var to piger i lejligheden...

Hun er ikke ung, måske 40+ men fræk og med en flot krop hvis man kan lide buttede kvindelige former, meget smilende. Og ikke mindst klædt i fræk nylon og hofteholder (yes det er sådan det skal være...)

Hun er fra en del af Rusland hvor de ser lidt asiatiske ud. Udseendet er svært at beskrive, måske lidt "grønlandsk".

Stedet er ikke så diskret, ligger på Søborg Hovedgade, så træk hætten godt op om hovedet. Du skal ind i porten ind th. og op ad en lille trappeopgang. Det er et sted der har været bordel i mange år.

Lad os høre mere hvis du besøger hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...