Hop til indhold

Recommended Posts

Efter nyhederne på TV2 var der tid til lidt mere spændende - så jeg kontaktede Rida og fik et superlækkert tilbud på 2 piger på samme tid.
Mange af de lange i lommen og jeg fik adressen af Rida.
Da jeg kom op åbnede Rida døren - Hun er en lille og virkelig fræk Thai med et sexet glimt i øjnene - 45-50kg og nogle skønne bryster.
Hun er godt skåret!
Jeg blev vist ind i værelset og i døren stod Sara - Wauw, hvor så hun fræk ud - Mega Petit og stod bare og sagde "hey, sexy man".
Sara smilte og gav et dejligt kram. Rida skulle ud på toilet og Sara, den lille sexede kvinde begyndte at smide tøjet sammen med mig.
Uhhh en krop hun har:P
Sara startede med at sidde nøgen på min ryg og gav en lækker massage - nu kom Rida tilbage og startede massage på ben og røv. Til tider skulle Rida lige have hånden ind for at massere pikken.
De begge startede med B2B og hvor er det lækkert med 4 megaskønne bryster over hele ens krop.
Efter noget tid rev Rida så meget i min stang og tikkede om at prøve den -Turn around!  Rida gav nu et lækkert blow, imens Sara smid hendes våde stramme fisse lige i ansigtet på mig og jeg slikkede det bedste jeg kunne.
Rida kunne ikke vente og hendes skønne fisse gled langsomt ned over min flagstang men tempoet blev sat op, alt i mens Sara kørte hendes underliv frem og tilbage over mit ansigt.
Der var godt nok lyd og vild stønnen på de 2 små sexede og vilde thai-katte. Rida kneppede helt vildt og efter noget tid ville Sara gerne bytte med Rida.
Rida plantede så hendes bløde bryster i mit ansigt og Sara fik hurtigt pik op i sig.
Guuud....hvor var Sara stram, men våd nok til hun næsten kunne tage den til bunden. Igen fik jeg smasket en fisse i hovedet og Rida ville slikkes.
Sara kneppede løs i cowgirl i lang tid.
Efter noget tid ville Sara gerne have den bagfra. Vi fik positioneret og jeg stak dyret  op i Sara som gav sig vildt og udbrød "oooh fuck"
Rida lå ved siden af og onanerede.
Vildt frækt syn. Det gik bare derudaf med at knalde Sara bagfra. Sara har en virkelig lækker stram fisse - Rida blandede sig og slikkede mig overalt - Satte tempoet op og gav den lille Sara en hård tur og hun gav retur. Virkelig fedt!
Vildt så højlydte de to kvinder er med deres dirty talk og stønnen.
Efter nogen tid måtte jeg bare fyrer kanonen af inde i Sara - andet kunne jeg ikke. Begge tøser var vildt frække og gav den virkelig fuld gas med indlevelse. De hyggede sig som jeg.

Vi hyggesnakkede og kælede lidt alle tre bagefter og Sara sagde noget som Rida og jeg ikke helt forstod - men vi kom frem til at hun indrømmede at hun blev fyldt ud...Men hun var også svær at kneppe i bund i starten - men det er som regel nemmere bagfra. Vi morede os lidt over Saras vejtrækning efter sexen - Breathe! Breathe! Hendes puls var nok 200. Men hun fik styr på vejrtrækningen.

Alt i Alt en super fræk oplevelse med 2 mega vilde piger der ved hvad sex drejer sig om.
Tilmed har de begge mega lækre kroppe og er vildt søde.

Kontakt: 10/10 med et godt personligt tilbud
Stedet: pænt og rent - 8/10
Pigerne: 9/10 og 10/10 - Petit og mega petit
Sex: 7/10 og 10/10
Indlevelse: 9/10 - 9/10 - Virkelig fornemmelse af at de nød det så meget som jeg gjorde
Gentagelse: 9/10. Skal nok lige arbejde og spare sammen i en måneds tid
Overall oplevelse: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fighter skrev, den 4.10.2022 at 23:16:


Gentagelse: 9/10. Skal nok lige arbejde og spare sammen i en måneds tid.

FANTASTISK anmeldelse. Hvad måtte du slippe for sådan en omgang. Så vil jeg også til at spare op:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hoppede lige på dit ellers meget fine skriv måske det bare er Sara i hobro der fusker og bruger dit link til falsk reklame https://annoncelight.dk/showad/383823

lidt svært og tjekke nu de andre annoncer er væk

Sara i hobro var ikke just en vild fornøjelse og langt fra rigtig stram så med mindre du har boret bøsningen op så den ikke kan rettes igen er det ikke den samme men tak for tip om ikke andet er andre da advaret mod hun bruger din annonce som reference

bestilte 1h og var ude igen efter 35min hun havde mest travlt med og så det overstået, kan i hvert fald ikke genkende entusiasmen for at ride det var max 5 min så ville hun have anden stilling da var hun blevet for varm, endte med ligegyldig håndjob og foreslog bad efter nok 20-25min gav lidt massage og så fælles bad til slut alt i alt spild af tid kommer ikke igen til denne Sara

PS hun lignede ikke rigtig billederne i annoncen ovenfor men nummeret er det jeg kontaktede, de var 2 piger der og hun startede med og spørge hvad jeg ville have selv om det var aftalt på sms

meget lille ellers ret petit pige med hjulpede bryster nok en B-C størrelse og egentlig ret sød selv om det Engelske var middelmådig

Redigeret af gøffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt sara nogen gange efterhånden og hun levere fra jeg kommer ind af døren til tante kysset på vej hjem.

Hvad der bliver beskrevet her forstår jeg ikke.  går næsten ud fra det er en anden pige du har mødt.

Var ved sara i hobro i går og og som altid sød smilende da hun åbnede døren 

 I sengen er hun som altid fræk 

Den eneste der altid søger for jeg kommer,  pga af uheld er det svært.

så om vi går over tid tjekker hun ikke 

Så jeg vil sige hun er i toppen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...