Hop til indhold

Dejlig oplevelse ved THAI290919, Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

45 minutters full package til 1200 kr. , er mere end pengene værd. Pigen ser godt ud og er venlig, imødekommende og smilende. Vi startede med en omgang grundig massage til afslappende musik, ingen bimlende mobil her, glimrende. Vi sluttede selvfølgelig af med dejlig sex. Som der står i annoncen er det 69’ eren, blow uden og stillinger efter behag. Alt i alt en dejlig positiv oplevelse. Pigen fortjener virkelig en ordentlig behandling. 

Skrevet
cassanova skrev, for 22 minutter siden:

45 minutters full package til 1200 kr. , er mere end pengene værd. Pigen ser godt ud og er venlig, imødekommende og smilende. Vi startede med en omgang grundig massage til afslappende musik, ingen bimlende mobil her, glimrende. Vi sluttede selvfølgelig af med dejlig sex. Som der står i annoncen er det 69’ eren, blow uden og stillinger efter behag. Alt i alt en dejlig positiv oplevelse. Pigen fortjener virkelig en ordentlig behandling. 

Link ?

Skrevet

Kan det være hende her? 

Thai290919 - Annoncelight

Skrevet

Holder hun til på strandbygade, og er lokalerne gode? Der var engang en klinik der, men kan dælme ikke huske hvem der har annoncen derfra. Prøvede en anden, men det var i en privat lejlighed, også på strandbygade.

Skrevet
  • Author
sloman skrev, for 34 minutter siden:

Holder hun til på strandbygade, og er lokalerne gode? Der var engang en klinik der, men kan dælme ikke huske hvem der har annoncen derfra. Prøvede en anden, men det var i en privat lejlighed, også på strandbygade.

Hun holder ikke til ved Strandbygade, men tæt på.

Skrevet

Hejsa, jeg har fået massage af hende for længe siden.  Desværre kun massage uden hun var nøgen. Et kendt sted i storegade, tror hun er der endnu.

Er hun berøringsvenlig og er missen glat barberet?

Skrevet
  • Author
ThaiLover4Ever skrev, den 4/10/2022 at 17:07:

Hejsa, jeg har fået massage af hende for længe siden.  Desværre kun massage uden hun var nøgen. Et kendt sted i storegade, tror hun er der endnu.

Er hun berøringsvenlig og er missen glat barberet?

Hun  er ikke sart hvad berøringer   angår, men vær respektfuld. Hun er ikke glatbarberet, til en afveksling, dejligt forfriskende, jeg foretrækker en behåret, men korttrimmet mis.

Skrevet

Hende her er anmeldt af mig og andre flere gange. Mere uengageret og ringe service skal man lede længe efter. Ja, nye billeder, men der tvivler jeg på har gjort en forskel. Spar pengene.

• 6 months later...
Skrevet

Utrolig behagelig kvinde med dejlig massage og uforglemmelig sex bagefter. Personlighed og krop lige efter min smag. 

• 1 month later...
Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 12.10.2022 at 00:25:

Hende her er anmeldt af mig og andre flere gange. Mere uengageret og ringe service skal man lede længe efter. Ja, nye billeder, men der tvivler jeg på har gjort en forskel. Spar pengene.

Har du link til dine anmeldelser? Hun har måske haft et andet navn?

Skrevet
Jens P skrev, for 2 timer siden:

Ps der står Ålborg i annoncen !

Og det var det jo nok ikke i okt. 2022 hvor dette opslag er fra...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.