Hop til indhold

Overraskende godt

Featured Replies

Skrevet

Var i Horsens med 500 kr i baglommen. Prøvede at ringe til om jeg kunne få noget for det. Det kunne jeg hos Emma for enden af bøghgade. Lidt bekymret, da der tit har været dårlige anmeldelse derfra. På billedet var de en lys pige. Men det var en mørk der åbnede døren. Men der var også en lys der, og hende gik jeg med. Flot krop og bryster. Lidt ældre end jeg havde håbet. Hun tog straks tøjet af og  begyndte med det samme at bearbejde lille mand. Før vi havde afregnet. Hun fik de 500. Jeg  prøvede at få tisset af med hård stivere. Hum kom og vaskede den. Tog den i munden. Og gav en rigtig god sutter. Inden jeg en fik den store tur. Både cowgirl og bagfra. Inden afslutning på bryster / i munden. Rigtig fornøjet. Og tømt... ( dog ikke for penge). Kunne jeg tage hjem. Og se bagedyst........

Skrevet
  • Author

Ved ikke hvordan jeg linker. Men fandt hende på annoncelight 

Skrevet

Lyder da lækkert, har du et link 

Skrevet
P20 skrev, for 41 minutter siden:

Ved ikke hvordan jeg linker. Men fandt hende på annoncelight 

Din overskrift er l..t. hvis man senere skal søge på hende, så er jo ikke nemt finde

Måske denne annonce 

https://annoncelight.dk/showad/271102

Redigeret af Pophair

Skrevet
  • Author

Lige præcis. 

Skrevet
P20 skrev, for 26 minutter siden:

Lige præcis. 

:)

Skrevet

Hvis det er hende på billederne man møder, smider jeg også gerne 500. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.