Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 I efterlysningsforum blev der efterlyst mulighed for tantra massage i Jydeland. En postede et link: http://www.tantric-journey.com/ Jeg fik booked tid, det var nemt og hurtigt. Stedet er nemt at finde, og yderst diskret. Det er hyggeligt, rent og dejligt varmt. Barbora er en sød og flot pige, som virkelig brænder for tantra. Lad det være sagt med det samme. Dette var en tantrisk massage som jeg har ledt efter i mange år. Det var indføling, vejledning, omsorg, nærvær, kærlighed, berøring, ukunstlethed, naturlighed og en rejse ind i mit indre, jeg har savnet i mange år. Der kommer ikke her en lang beretning om hvad der skete i de 3 timer jeg var hos Barbora. Kun vil jeg sige at jeg aldrig nogen sinde har været så tæt inde på mig selv, nydt mig selv så meget og været så fantastisk ophidset i over 2 timer. Der er ikke noget der er forkert eller forbudt. Går du for tæt på Barboras grænser, eller hun på dine, så siger i bare stop- det er så det. Hvis du vil have en oplevelse hvor du svæver på et univers af velvære og glæde, så kontakt Barbora. Det koster sølle 1500 kr, men er det dobbelte værd. Nu har jeg lige læst ovenstående igennem, og det ligner lidt en reklame - men mon ikke I kan gennemskue den, mine mange indlæg in mente :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Fuldstændig samme oplevelse jeg havde, hvilket jeg har skrevet om under efterlysninger "tantra Jylland" Virkelig en rejse til ens indre Sexualitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 8. November, 2013 Arh, kan man nu regne med, at det ikke bare er en reklame Tak for anmeldelsen, Århuselsker. Det er ikke et sted, som jeg har hørt om før, men det lyder afgjort som noget, man skal prøve, før man dør . Jeg må snart en tur til Vejle! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. November, 2013 Fuldstændig samme oplevelse jeg havde, hvilket jeg har skrevet om under efterlysninger "tantra Jylland" Virkelig en rejse til ens indre Sexualitet. Ja Valdemar, og det var din beskrivelse der gjorde at jeg bookede tid. Er ellers blevet så grusomt skuffet hos mange andre tantra massører. Dette er den ægte vare. Du skulle måske kopiere din anmeldelse over i denne tråd, så vi har alle anmeldelser af Tantra Journey samlet under en tråd? Da en del har spurgt, vil jeg her anføre at det er en tantra massage, det er ikke sex. Der kan indgå massage af lemmet, men det vil ikke nødvendigvis føre til udløsning. Det er ok hvis de sker, men det er ikke formålet. Så skulle den være på plads :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 11 Skrevet 8. November, 2013 Har også selv haft oplevelsen ved et besøg igår.. noget af det bedste jeg har oplevet i min tid.. så det bliver helt sikkert ikke mit sidste besøg hos hende..så afslappende og skønt at det burde alle give sig selv den oplevelse...tiden flyver af sted hos hende..så man skal afsætte 3-4 timer til det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigMac 5 Skrevet 8. November, 2013 Det lyder da temmelig spændende det der. Rører man ved kvinden under forløbet, eller forholder man sig passivt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. November, 2013 Det lyder da temmelig spændende det der. Rører man ved kvinden under forløbet, eller forholder man sig passivt? Som skrevet er intet forbudt intet er forkert. Det hele kommer helt naturligt under forløbet. Det er dig der er på rejse, Barbora hjælper dig blot på vej. Det er ikke en erotisk oplevelse, men en menneskelig samhørighed, som hjælper dig på vej mod en fantastisk oplevelse. I er to sjæle og to kroppe som ledsager hinanden på vejen. Barbora er din coach. Kan ikke rigtig komme det nærmere. Et klart ja/ nej svar findes ikke her. Du skulle ofre de sølle 1500 kr og prøve flyveturen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
H_Jensen 15 Skrevet 10. November, 2013 Jeg kan se at kvinden her, har helt styr på markedskræfterne Positiv omtale...gang i butikken...Prisen er nu ifølge hendes hjemmeside nu 1700 kr :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. November, 2013 Jeg kan se at kvinden her, har helt styr på markedskræfterne Positiv omtale...gang i butikken...Prisen er nu ifølge hendes hjemmeside nu 1700 kr Jamen Herr. Jensen, det synes jeg sgu er i orden. Hvor pokker får du godt 3 timers velvære for 1700 kr. Havde faktisk besluttet mig for at betale ekstra næste gang, som påskønnelse for den fantastiske oplevelse. Det havde jeg også gjort første gang jeg var hos hende, såfremt jeg havde haft sedler med. Men hun læser så med herinde kan vi forstå. Derfor: TAK Barbora Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. November, 2013 Hvad er der nu glat med at kneppe hende godt og grundigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 10. November, 2013 Hvad er der nu glat med at kneppe hende godt og grundigt! at det ikke er det det går ud på, hvis du vil kneppe en så find en glædespige :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. November, 2013 Hvad er der nu glat med at kneppe hende godt og grundigt! Ikke andet end det der ville bære galt hvis jeg kneppede dig godt og grundigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. November, 2013 Hvad er der nu glat med at kneppe hende godt og grundigt!En tantrapige "knepper" man ikke. Tantra er et helt andet koncept, hvor det bl.a. gælder om at vække sanserne. En orgasme er noget sekundært. Får man den, så får man den, og dermed en kæmpe oplevelse. Men gør man ikke, så gør man det ikke. Selv nåede min spændingsfyldte krop det aldrig. Tantrapigens mål er at lede dig hen til dette punkt – og ikke længere. Jeg skrev i en anden streng, at jeg ikke fik noget ud af de tantrabesøg, jeg var på. Dette er, ligesom månen, både rigtigt og forkert: Vi ser kun den halve måne, selvom vi ved, at den er fuld. Jeg fik som sagt ikke tantrisk orgasme under mine besøg, hvilket jeg i øjeblikket var ked af, men jeg fik da bevidstheden ud af det, at jeg slæber rundt på et kadaver, der indeholder utrolige potentialer og ressourcer, som jeg ikke udnytter. Det er så det, jeg i følge en anden streng er begyndt på – blot ud fra en anden vinkel. Men er dit mål at "kneppe en tantrapige godt og grundigt", så tror jeg, du er gået helt galt i byen. Du kan være heldig, at det ender dér alligevel, men det sker for de færreste. Og da er det nogle helt andre parametre, der er virksomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydeka'l 18 Skrevet 25. November, 2013 Så lykkedes det endelig, at få en aftale med Barbora og jeg kan kun sige WAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUW............ Gi'r Århuselsker 100% ret i at det er sgu tantra. Tre timer+ i himmelen og aldrig er de gået så hurtigt. Heller ikke herfra kommer der så meget som et bogstav fra besøget. Det skal opleves og som ÅE også skriver, så har jeg aldrig været så meget i kontakt med mig selv. Hun er fantastisk. Skidt skidt skidt at man bor så tæt på, det bliver dyrt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 25. November, 2013 Hvordan er pigen påklædt under seancen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 25. November, 2013 Hvordan er pigen påklædt under seancen? da jeg læste hendes hjemmeside stod der at hun slet ikke er påklædt under forløbet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. November, 2013 da jeg læste hendes hjemmeside stod der at hun slet ikke er påklædt under forløbet Det er under et tantraforløb ikke normalt, at pigen har tøj på, da der bl.a. indgår et B2B-element med olie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 629 Skrevet 25. November, 2013 Det kunne være fedt, hvis nogen af jer kunne fortælle lidt om, hvordan det foregår, så vi der ikke har prøvet det, kan få en fornemmelse af, hvad der sker. Eneste "forbrugeroplysning" man får i denne tråd er egentlig at det er en super oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2013 Det kunne være fedt, hvis nogen af jer kunne fortælle lidt om, hvordan det foregår, så vi der ikke har prøvet det, kan få en fornemmelse af, hvad der sker. Eneste "forbrugeroplysning" man får i denne tråd er egentlig at det er en super oplevelse. Det kan være meget svært at beskrive, og der kan være individuelle forskelle fra massør til massør – alt efter deres tilgang til tantraen. Men jeg har i hovedtrækkene oplevet følgende hos de tre seriøse tantramassører, jeg i tidens løb har besøgt: Man ligger på en madras i et halvmørkt rum, der kun er oplyst af levende lys, og der er dæmpet instrumentalmusik i baggrunden, f.eks New Age. Begge dele, både lys og lyd, skal åbne sanserne og slå på nogle indre strenge. Hos (de fleste?) tantramassører indgår der også et sjæleligt element, bl.a. via en kortere eller længere samtale før selve massageforløbet. Det er en seance, hvor alle sanser og strenge i kroppen aktiveres via massørens berøringer og gnidninger – både med hænder, krop og redskaber. Det sidste kan f.eks være en fjer eller et stykke kaninskind, som massøren lader danse drillende hen over din krop. Massøren har ikke tøj på, da hun også bruger sin egen krop som massageredskab. Med olie glider hun frem og tilbage på din ryg og forside helt nede fra anklerne op til skuldrene, hvorved hun lader dig mærke tyngden af sin krop. Man skal ikke skamme sig, hvis man ligger får erektion, det er for massøren en helt naturlig kropsreaktion, ligesom både lingam og prostatamassage kan indgå i forløbet. Man må som regel ikke selv være aktiv, men skal ligge og kun modtage – hvilket kan være svært for en mand! – og med en bestemt, kontrolleret vejrtrækning via mellemgulvet, som massøren instruerer i inden seancen, kan det blive muligt at få en "tør" indre og langvarig orgasme, hvor energien "vendes indad" i stedet for udad i et klassisk sprøjt. Dette sidste trin har jeg desværre ikke selv oplevet, da jeg som kontrolmenneske nok spænder for meget. Det er noget, man skal arbejde med og lære. At beskrive en tantraseance er imidlertid næsten som at prøve at forklare en udlænding, hvad en dansk julefrokost er – den skal også opleves. Men prøv at læse lidt mere om det, f.eks hos Mette på http://tantraliv.dk/tantraliv.dk/Velkommen.html eller hos Cecilie på http://pigevaerelset.dk/Massage.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 26. November, 2013 Nu vil jeg ikke afspore denne tråd, men jeg har længe kigget lidt på Cecilies hjemmeside, og nu da du nævner hende kan man vel regne med at du tør anbefale hende? Derudover, hvor lang tid bør man booke for at få det meste ud af det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2013 Nu vil jeg ikke afspore denne tråd, men jeg har længe kigget lidt på Cecilies hjemmeside, og nu da du nævner hende kan man vel regne med at du tør anbefale hende? Derudover, hvor lang tid bør man booke for at få det meste ud af det? Det er såmænd ikke en afsporing i mine øjne. Jeg har flere gange herinde anbefalet Cecilie, og det gør jeg fortsat gerne. Hun er en sød, lidt stille, men meget afklaret pige sidst i 20'erne. Som regel angiver massøren, hvor lang tid hun regner med. Alt efter den tilgang den pågældende har. Jeanette var jeg hos i små to timer, da hun har en spirituel tilgang til tantraen. Det samme gælder Mette, kan jeg læse mig til. Begge, især Mette, tager sig god tid til en samtale inden det egentlige massageforløb, mens Connie og Cecilie gav korte introduktioner, herunder om korrekt vejrtrækning. Hos begge de sidstnævnte var jeg i 1,5 time. Du skal være velkommen til at spørge yderligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2013 Jeg har besøgt både Barbora og Cecilie, og jeg må bare sige at Barbora er den mest fantastiske tantra jeg tror der kan købes for penge, Cecilie kunne slet ikke bringe mig derud hvor jeg glemte tid og sted, hvor jeg virkelig fandt min indre Sexualitet. Det kan Barbora, og hun bruger altså mindst 3 timer for sølle 1700 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2013 Jeg har besøgt både Barbora og Cecilie, og jeg må bare sige at Barbora er den mest fantastiske tantra jeg tror der kan købes for penge, Cecilie kunne slet ikke bringe mig derud hvor jeg glemte tid og sted, hvor jeg virkelig fandt min indre Sexualitet. Det kan Barbora, og hun bruger altså mindst 3 timer for sølle 1700 kr. Jeg har læst meget godt om Barbora. Hun lyder til at være fantastisk, men her er geografien et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 27. November, 2013 Hvor ville i sige at man fandt den bedste massage på sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2013 @ Borende x Du må tage en tur væk fra djævelen ) @ moriarty www.tantraliv. dk er bedste bud, hun er vist nok uddannet samme sted som Barbora. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg