Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

337314.htmlHar tænkt mig at smutte en tur til lønstrup i dag.

er der nogen derhar besøgt Fah ?

Redigeret af Krill
Vil slette den

Skrevet
  • Author
Jokke20 skrev, for 17 timer siden:

Overvejede men sprang fra

Er der en speciel grund til du sprang fra.

Skrevet

Glæder os til at hører om det er pigen på billederne der er der ..for så skal hun da besøges 

Skrevet

Det ER det. Med garanti. Helt vild sød og imødekommende. Og i massagen er hendes hænder enestående. Købte en times fuld pakke, og kan kun sige, at Fah er pengene værd. Fik en sjælden god afslutning - jeg tror det hjælper, når man giver udtryk for tilfredshed undervejs. 

Hun er velskabt, flotte naturlige bryster, som trodser tyngdekraften. Wauvv.

Eneste kritik er, at 60 minutter i hendes selskab går for hurtigt, samt at stedet ikke er så diskret. 

Skrevet

Vil hun sutte og kneppe uden gummi?

Skrevet
sejer skrev, den 10.10.2022 at 10:50:

Vil hun sutte og kneppe uden gummi?

Nu kunne jeg aldrig finde på at kneppe en massagepige uden gummi - men jeg fik et dejligt bj - uden…

Skrevet

Til Doppelup: Hold dine moralske fordomme for dig selv. Det rager ikke os andre.

Skrevet
Dobbleup skrev, den 11.10.2022 at 15:46:

Nu kunne jeg aldrig finde på at kneppe en massagepige uden gummi - men jeg fik et dejligt bj - uden…

Jeg synes det er helt ok at du udtrykker din mening om dette - En mening er jo ikke en fordom. Og hvis hun kneppede "uden" så ville jeg helt naturligt fravælge besøget.

(det er bare min mening)

Skrevet

Diskussion for eller imod gummi henvises som sædvanlig til Generel Debat.

Skrevet
sejer skrev, den 11.10.2022 at 20:16:

Til Doppelup: Hold dine moralske fordomme for dig selv. Det rager ikke os andre.

Hvorfor Søren må jeg ikke have moral? Du er da velkommen til at være uenig, uden at jeg dømmer dig. Og vil du besøge en GP, der har adskillige mandlige besøg om ugen, og tage konsekvensen af det, du risikerer, der medfølger, so be my guest. 

Egentlig er det sgu mere sund fornuft end hellig moral. Min mening ☺️

• 2 months later...
Skrevet

Min erfaring med Fahh er ikke det bedste, ikke noget jeg vil anbefale nogen at bruge tid på at køre efter  !!.. jeg aftalte et besøg ved hende, hun sagde jeg kunne komme om en halv time fordi hun var ledig , men jeg behøvede lidt mere tid da jeg havde langt at køre så vi aftalte om 45 min og hun bad mig  bekræfte at vi havde en aftale om 45 min og jeg bekræftede , hun svarede perfekt på engelsk , jeg bad om adressen og kørte mod lønstrup , hun svarede ikke først men da jeg var i lønstrup svarede hun endelig, at nu havde hun pludselig en kunde ?? jeg skrev at jeg ventede da jeg jo var i lønstrup hun svarede aldrig tilbage, så spildte man sin aften på det ...

Skrevet

Øv på dine vegne. Det er dog slet ikke min opfattelse af hende. 
Har besøgt hende 4 gange nu - og jeg får virkelig en fantastisk behandling. Senest gik hun med mig i bad, hvor jeg blev sæbet godt og grundigt ind, så det endte med et nyt blow i badet - mega intenst. 

Skrevet

Jeg skal ikke kunne svare på hvordan din behandling har været , jeg siger bare i min verden er hun fuldstændig utilregnelig og ikke aner hvad en aftale er !!

så er det selvfølgelig dejligt at det er helt anderledes for dig :)...

• 4 weeks later...
Skrevet
Krill skrev, den 1.10.2022 at 15:31:

337314.htmlHar tænkt mig at smutte en tur til lønstrup i dag.

er der nogen derhar besøgt Fah ?

Har lige besøgt Fah igen. Må sige, at massage og sex af en smuk og velskabt 30 årig thai kvinde næppe fås bedre. Hendes hænder og mund er verdensklasse. Og behandler man hende pænt, gør hun al ffor, at du nyder dit ophold i et ikke særligt attraktivt skod-hus. 
Jeg kører fra hende med det saligste smil på læberne. Hun er bare dygtig.

Skrevet
sejer skrev, den 11.10.2022 at 20:16:

Vis du ikke vil høre andres mening. Kunne du havde spurgt pigen selv. 

Skrevet

Afsted med jer drenge, hun er go’. Og husk lige at spørge, om navnet Kate virker bekendt..

Redigeret af MrExtra

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.