Hop til indhold

Den bedste sexlegetøj

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer :) 

Jeg har ledt efter en god sexlegetøj (til mig) overall altså både Frb.og Kbh.i alle butikkerne. Men desværre alle butikker har kun nogen der ligner dem, som jeg allerede har derhjemme :blink:

Er der flere steder i Denmark man kan købe via en hjemmeside (eller flere særlige steder), hvem der ved det ? 

Kan I have en fortsat god weekend <3Mook 

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ledt efter en god sexlegetøj (til mig) overall altså både Frb.og Kbh.i alle butikkerne. Men desværre alle butikker har kun nogen der ligner dem, som jeg allerede har derhjemme :blink:

Er der flere steder i Denmark man kan købe via en hjemmeside (eller flere særlige steder), hvem der ved det ? 

Ville det være plat og svare "mig"?

Skrevet
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Hej Mook,

Jeg handler på www.sinful.dk. De har både til piger og mænd.

Vi ses.....

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 8 minutter siden:

Hej Mook,

Jeg handler på www.sinful.dk. De har både til piger og mænd.

Vi ses.....

Dejligt, tak for det. 
Jeg skal lige checke  :) 

Skrevet

Hej Mook:)

Det är Erotic world mässa nästa helg i Valbyhallen, massor med hjälpmedel:)

Skrevet

Maybe
CDON ?

They have a Danish page as well as their main Swedish page.
And they have literally everything !
Their section for Adult toy's is very extensive.

And have a Great Weekend.
Even though it's cold and rainy.

Skrevet

Har købt en del igennem wish.com  helt ok kvalitet, men lang leveringstid

Skrevet

Et godt velduftende jute reb, samt et hvilket som helst massage apparat - og så en god gang fantasi. 

Skrevet

Jeg synes butikken Lust er en oplevelse. De har et bredt udvalg og meget søde og dygtige ansatte :) 

Skrevet

De butikker der hidtil er nævnt har temmeligt meget det samme som Mook sikkert har i forvejen. Hvis det skal være lidt anderledes og lækkert kan https://www.sadistenstoolbox.dk/5-bdsm-piske være er alternativ bud, med en del håndlavet udstyr.  

https://uniqueplay.dk/ Er lidt mere mainstream, men med lidt mere eksperimenterende legetøj. 

Skrevet

Spændende udfordring  Mook ….Kan du sætte lidt flere ord på ?  Sexlegetøj er jo mange ting og kan gå i mange retninger afhængig af præferencer, sexuel retning og formål.

Min eget bedste “sexlegetøj” er en gensidig opbygning og udveksling af ønsker og fantasier f.eks. via SMS med efterfølgende fysisk eksekvering og ikke så meget det fysiske sexlegetøj. 
Et blindfold, kontrol og neutralisering vil være et godt udgangspunkt for pleasure og quality time sammen….krydret med sexlegetøj til lækker stimulering og opbygning af sexuel spænding….SF 

Send gerne en PM ….

Skrevet
Mook skrev, den 1.10.2022 at 15:24:

Kære venner,

Tusind tak for jeres tid og kommenterer - jeg har nu besøgt flere steder(links) og den skal nok findes. 
Kh.

Mook <3

Skrevet
Mook skrev, den 1.10.2022 at 15:45:

Dejligt, tak for det. 
Jeg skal lige checke  :) 

En god butt plug giver fede orgasmer og lange sprøjt.....bare for at nævne et eksempel...

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 14 timer siden:

En god butt plug giver fede orgasmer og lange sprøjt.....bare for at nævne et eksempel...

Tak for tippet ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.