Hop til indhold
Guest bennygall72

Sensual Sophie - Fantastisk kvinde, fabelagtig erotisk massage

Recommended Posts

AndersJ skrev, for 29 minutter siden:

Mega nederen konkurrenceforvridning. Er sikker på det er et lovbrud hvis en gider gøre noget ved det

Manuelt arbejde er hårdt ........

"Highlight" linket, højre klik, vælg go to ....... puha, tid til en rygepause ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Didrik Slagheck skrev, for 8 timer siden:

Manuelt arbejde er hårdt ........

"Highlight" linket, højre klik, vælg go to ....... puha, tid til en rygepause ......

Ja det er ikke hård, men folk der køber gper istedet for selv at score er jo enten dovne eller effektive og i begge tilfælde er det jo ren lidelse :)

du kan jo spørge eg hvor linket ikke er aktivt - det ærlige svar er at så er der flere gper der i sidste ende reklamerer på deres platforme istedet for nympho. Længere er den jo ikke og det er derfor det er ulovlig markedforvridning. 
men jeg er både fan af effektivitet og dovenskab så jeg tjekker dem bare ikke på nympho og klager heller ikke over det. Mindre udvalg giver også færrer beslutninger der skal tages og færre gper der skal besøges. Så jeg er faktisk eg dybt taknemmelig når jeg lige tænker det igennem :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndersJ skrev, for 2 timer siden:

men folk der køber gper istedet for selv at score er jo enten dovne eller effektive og i begge tilfælde er det jo ren lidelse :)

Jeg er en simpel mand, jeg gør det for at slippe for opvasken ..........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Didrik Slagheck skrev, for 9 timer siden:

Jeg er en simpel mand, jeg gør det for at slippe for opvasken ..........

Ja ja, men det er jo også dovent :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, den 5/8/2023 at 8:44 PM:

Hi Aasher, welcome to Eroguide :D

1) Did you expect something else? Her boobs have had help that is true, but they are amazing! If thus was as important to you as I get impression from your posts you should have asked, Sophie is very honest and might have the best English skills of all the non native English speaking girls I've met.

2) Her kissing is, like her boobs, amazing, she has passion, great contact and kiss deep and long with me, and from what I can read of all other reviews than yours, she kisses great with everyone.

3) The service the rest of us have gotten is makes the price a great bargain.

4) There have been other reviews of A-level, I believe they were positive? I never bought that service from her myself.

5) Yea her body is to die for - but everyone has different taste so I'd say look at her pictures they are exactly like what you meet <3

6) Maybe something went wrong between the two if you, is there any chance you should look inwards for the reason as to why you had a bad experience and everyone else had a good experience?

1) Yes. I didn't ask if they are real.

2) Well she had chewing gum which she spit after the first kiss. You are kissing a client with a gum in the mouth. Do note I already ensured my mouth was clean. Over all the kiss was superficial.

3) May be others are specific that they were so and so position in A level. All I wanted to try different positions and she said she only does one. I thought maybe she is comfortable with one only as A level is not simple. That was disappointing. She lying on her stomach was the position. I would have loved on 4 or she riding.

4) I suppose she likes to take control. But if you are doing gfe then it should be mutual. But it doesn't feel like that.

So overall it doesn't feel value for money.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...