Hop til indhold
BrandmandSam

Slutwife Odense

Recommended Posts

Jeg indrømmer gerne at jeg ikke er så stærk i søgemaskinen herinde. Jeg har søgt, men ikke fundet noget på hende her:

https://annoncelight.dk/showad/348355

Er der nogen som har erfaringer de vil dele?

Har mulighed for et møde næste uge (hvor jeg måske får brug for 2 friske brødre), hvis nogen er interesseret (så skriv PB).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 
 

jeg har møde hende og hendes veninde i Odense til Gangbang. 
 

hun er mega lækker. 

super fræk og man kan se hun elsker hvad hun laver. 
eneste minus er man ikke kan kneppe i fissen og mærke hendes dejlige bryster. 
 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 2.10.2022 at 14:28:

Jeg er frisk hvis 2 andre er det :-P

Hvis du har stedet er jeg klar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel81 skrev, for 9 timer siden:

Hvis du har stedet er jeg klar 

Og det samme er jeg ..:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes!....er klar....kunne være frækt, at tage hende på skift i røven mens hun har en stor pik eller 2 i munden......afslutningsvis tømmer vi al vores varme sperm i mund og ansigt på spermtøsen...Slutwife;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Hvis I nu nærlæser de to annoncer ser det meget ud som om at det er en og samme person.

Samme alder, samme oprettelsesdato og betingelserne er de samme,  Gummi på i røven, ingen fingre i fissen, og ingen knep i fissen :-)

Men ellers fristende, men er for langt væk fra mit pastorat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 11.10.2022 at 15:37:

Yes!....er klar....kunne være frækt, at tage hende på skift i røven mens hun har en stor pik eller 2 i munden......afslutningsvis tømmer vi al vores varme sperm i mund og ansigt på spermtøsen...Slutwife;)

Det lyder slet ikke dårligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 2 timer siden:

hmmmm  hvad er det der er så godt ved at tage en kvinde i røven, i stedet for i en dejlig fisse??

Det jo ikke noget med "i stedet for", de fleste kan jo nok lide begge dele. Men røven er meget mere stram, bare for at nævne én god ting.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slutwife Odense er et scam - de bruger andres billeder, og arrangementerne eksisterer ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, den 24.4.2023 at 22:38:

Slutwife Odense er et scam - de bruger andres billeder, og arrangementerne eksisterer ikke.

Nope, har mødt hende sammen med to loge-brødre. Absolut ikke er scam. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 5 minutter siden:

Nope, har mødt hende sammen med to loge-brødre. Absolut ikke er scam. 

Har tænkt på at få besøg af slutwife....leverer hun og er hun en attraktiv pige?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Har tænkt på at få besøg af slutwife....leverer hun og er hun en attraktiv pige?

I min optik en attraktiv kvinde - slank og køn, smilende og naturlig. 

Hun ikke bare leverer. Hun tager imod, yder, nyder og deltager. 

Bestemt en fræk oplevelse! Jeg kan uden forbehold anbefale hende. 

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 30.5.2023 at 06:57:

Nope, har mødt hende sammen med to loge-brødre. Absolut ikke er scam. 

BrandmandSam skrev, den 30.5.2023 at 06:57:

Nope, har mødt hende sammen med to loge-brødre. Absolut ikke er scam. 

De blev bare ved med at udsætte arrangementet gang på gang på gang. De har fået fjernet deres profil flere steder fordi de forsøger at få folk til at betale dem penge forud, hvorefter de cutter kontakten. Flere beskyldte dem for at bruge andres billeder, men om det er rigtigt ved jeg ikke, da deres Gb aldrig blev til noget. Til gengæld var de ikke blege for at spørge om penge, ja det er deres gennemgående tema kan jeg forstå.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 6 minutter siden:

 

Ved ikke hvorfor citat ikke virker…

Jeg oplevede slet ikke noget med forudbetaling eller problemer med aftalen. 

Vi havde nogle fantastiske timer med hende og en super fræk oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 11 minutter siden:

Ved ikke hvorfor citat ikke virker…

Jeg oplevede slet ikke noget med forudbetaling eller problemer med aftalen. 

Vi havde nogle fantastiske timer med hende og en super fræk oplevelse. 

Det lød da også super. Men sjovt at høre om/til nogen der ikke er blevet snydt af dem, eller har måttet opgive.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 7 minutter siden:

Det lød da også super. Men sjovt at høre om/til nogen der ikke er blevet snydt af dem, eller har måttet opgive.

Vi havde en fantastisk oplevelse. Aftalen blev udskudt en dag pga. maveonde, men det var også eneste bump på vejen. 

Der var slet ikke noget med forudbetaling. Faktisk virkede der som om at betalingen var noget sekundært og ikke så vigtigt. Og i øvrigt en urimeligt lille betaling. 

Det var min helt klare opfattelse at hun var der for at få opfyldt et behov og få en masse pik og sperm (hendes ord).

Kan der være tale om nogen der udgiver sig for at være hende/dem, eller måske der er sket noget der gør de vil have forudbetaling?

Er der en aktuel annonce eller kontakt?

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 6 minutter siden:

Vi havde en fantastisk oplevelse. Aftalen blev udskudt en dag pga. maveonde, men det var også eneste bump på vejen. 

Der var slet ikke noget med forudbetaling. Faktisk virkede der som om at betalingen var noget sekundært og ikke så vigtigt. Og i øvrigt en urimeligt lille betaling. 

Det var min helt klare opfattelse at hun var der for at få opfyldt et behov og få en masse pik og sperm (hendes ord).

Kan der være tale om nogen der udgiver sig for at være hende/dem, eller måske der er sket noget der gør de vil have forudbetaling?

Er der en aktuel annonce eller kontakt?

Det er da muligt, at det er nogen der har udgivet sig for at være dem.

Deres annonce på Scor blev fjernet - og har ikke set dem på annoncelight i nogen tid.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal måske snart til Odense. I så fald vil jeg prøve kontakte hende, har stadig vores korrespondance og kontaktinfo fra efteråret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...