Hop til indhold

Gip og Mint, PP massage Århus

Featured Replies

Skrevet
Fekser skrev, den 24.3.2024 at 23:36:

Set flere gange det koster “lidt mere”, men hvor meget er det? Hvis en time koster 1500 med en pige, hvad skal der så lægges oveni?

Sidst jeg prøvede 2 piger var prisen 2500 for en time

Skrevet

Lyder spændende. Hvad er alderen på. Gip og thong ?  

Skrevet
gez3 skrev, for 10 timer siden:

Lyder spændende. Hvad er alderen på. Gip og thong ?  

Gip og Thong er beskrevet til ca. 40 år.

DBH. B.

Skrevet

Har søgt rundt på sitet, kan ikke finde oplysninger om, hvorvidt Mint er "tusset"?

DBH. B.

Skrevet
Booblover skrev, den 27.3.2024 at 02:19:

Har søgt rundt på sitet, kan ikke finde oplysninger om, hvorvidt Mint er "tusset"?

DBH. B.

Mint var ikke tusset sidst jeg var der. Og dog havde hun vist den lille tattoo, som mange thai har på det ene skulderblad

Skrevet
Nyfyr94 skrev, den 25.3.2024 at 19:11:

Tak for det hurtige svar

Jeg skrev til dem sidste weekend , for at høre på 2 piger. Og med Gib som den ene .. men hun var på ferie , så jeg venter med at bestille en tid. Skal køre fra Aalborg så gider ikke køre turen uden jeg ved hvem det er muligt at møde . Men skrive til dem virker fint .

Skrevet

Og hvis nogen finder ud af at Gib er tilbage fra en sikkert velfortjent ferie. Så skriv lige :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.