Hop til indhold

Godt råd søges - haster

Featured Replies

Skrevet

God aften. 

Jeg har aftalt tid hos en GP i morgen. Hun spørger om jeg vil betale med MobilePay - ikke forud.

Nu ser jeg, at min anonymitet forsvinder med de scenarier det nu kan medføre

Jeg overvejer at møde op, betale og håbe det bedste. Næste alternativ er, at jeg skriver og siger, at jeg vil betale kontant. Sidst jeg overvejer at aflyse aftalen.

Jeg har efterspurgt ydelser, der er svære at finde i min by.

GP`en har få, men fine anmeldelser.

Har I nogle erfaringer, og hvad ville I gøre?

Skrevet

Jeg læser det som hun giver dig et tilbud om at betale med Mobile pay og ikke et krav?

Jeg ville da bare skrive at jeg har kontanter med :)

Skrevet

Hun det som om hun foretrækker MobilePay, og nu ser jeg nok spøgelser.

GP er udlænding og jeg betaler direkte en bagmand eller måske udlejer

Redigeret af PPE

Skrevet
PPE skrev, for 5 minutter siden:

Hun det som om hun foretrækker MobilePay, og nu ser jeg nok spøgelser.

GP er udlænding og jeg betaler direkte en bagmand eller måske udlejer

Hvis du har indikationer af en bagmand der skal afregne med kvinden ville jeg aflyse. 

Hvis det alene er betalingsform så fasthold cash - med mobilpay forsvinder din del  af diskretion og potentielt kan du opleve afpresning.

bh

Bødlen

Skrevet

Betalt Aldrig på mobilepay.

Diverse afpresnings sager kører og du kan ende i en lorte situation og din distrektion er pist væk.

Mød op med cool cash...så er du sikker i din sag.

Polske/Ungarnesk bagmænd er dygtige idag og bruger grimme metoder.

Aflys ikke...men afvent situation når du er der og have antennerne ude.

Hvis hun er go og har nice anmeldelser  så tror jeg du kommer godt igennem dit besøg.

Kim

Skrevet
PPE skrev, 1 time siden:

Hun spørger om jeg vil betale med MobilePay

Bare hun ikke kræver betaling i træpiller - det er lidt besværligt at slæbe rundt på ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 43 minutter siden:

Bare hun ikke kræver betaling i træpiller - det er lidt besværligt at slæbe rundt på ;-)

Så længe hun ikke tager gas på ham, er det vel i orden...

Men selvfølgelig skal @PPE insistere på at betale kontant. Intet andet kan komme på tale.

God fornøjelse med pigen :)

Jeres

AM

Skrevet

Har ikke mødt nogen Gp'er som der siger nej tak til kontanter,  så hvorfor løbe nogen risiko og betale med MobilePay? 

Du kan risikere: 

• Afpresning. :-o

• Trusler. :-o

• At din kone, familie, venner,  arbejdsgiver m.f. bliver kontaktet! :-o

• Tænk bare på hvad et opslag på din Facebook profil kan have af konsekvenser for dig! :eek:

Selvom du har hemmelig nummer kan hun ved at henvende sig til MobilePay få oplyst dit navn og adresse......

Så lad for guds skyld være med at bruge MobilePay!!!

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

De er da så dyre nu, så en håndfuld må være nok til betaling? :huh:

Skrevet
PPE skrev, for 11 timer siden:

God aften. 

Jeg har aftalt tid hos en GP i morgen. Hun spørger om jeg vil betale med MobilePay - ikke forud.

Nu ser jeg, at min anonymitet forsvinder med de scenarier det nu kan medføre

Jeg overvejer at møde op, betale og håbe det bedste. Næste alternativ er, at jeg skriver og siger, at jeg vil betale kontant. Sidst jeg overvejer at aflyse aftalen.

Jeg har efterspurgt ydelser, der er svære at finde i min by.

GP`en har få, men fine anmeldelser.

Har I nogle erfaringer, og hvad ville I gøre?

Bare skriv til hende at du betaler kontant. 

Knus Pia 

Skrevet

Det er jo noget af en påstand at alle gp’er bruger jeres Mobilpay nummer til at afpresse .

Det har jeg endnu til gode…kommer aldrig til at ske.

Husk at mange af os gp’er har lige så meget på spil ved at udlevere vores Mobilpay nummer så vel som i har.

Jeg har enda været udsat for at gæster ikke kender deres grænse og begynder at sidde og skrive på andre Forums for at få opmærksomhed. Der er jeg ikke længer den søde gp men en møg sur kælling over for den pågældende gæst. 
Så følger man den gensidig diskretion så er man hjertens velkommen til at bruge min Mobilpay.
Men er det en tilfældig udenlandsk gp vil jeg have kontanter med..  

Skrevet

Tak for alle jeres gode råd, overvejelser og sjove kommentarer. De ramte spot on de scenarier jeg selv overvejede

For at afrunde tråden kan jeg sige, at jeg aflyste aftalen i aftes. Jeg fik kolde fødder og turde ikke.

I morges fik jeg jeg en mail fra GP, som bad mig skrive om jeg ville komme, hvis jeg kunne betale kontant. 

Det ville jeg ikke.

for mig var det nemmere i gamle dage, hvor der var et bordel, hvor jeg kunne banke på når gårdlampen var tændt. Jeg husker at når jeg besøgte nye steder, så lagde jeg en seddel med adressen på mit bord inden jeg tog af sted^_^:oops:

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 29.9.2022 at 11:26:

Det er jo noget af en påstand at alle gp’er bruger jeres Mobilpay nummer til at afpresse .

Det har jeg endnu til gode…kommer aldrig til at ske.

Husk at mange af os gp’er har lige så meget på spil ved at udlevere vores Mobilpay nummer så vel som i har.

Jeg har enda været udsat for at gæster ikke kender deres grænse og begynder at sidde og skrive på andre Forums for at få opmærksomhed. Der er jeg ikke længer den søde gp men en møg sur kælling over for den pågældende gæst. 
Så følger man den gensidig diskretion så er man hjertens velkommen til at bruge min Mobilpay.
Men er det en tilfældig udenlandsk gp vil jeg have kontanter med..  

Ja jeg fik da også lige kaffen galt i halsen.

Jeg ser det som en ekstra service overfor gæsterne at de kan betale MobilePay, så de ikke skal hæve før besøget, men kontanter er lige så velkomment hos mig. 

Jeg vælger nu at tro man har tænkt på de udenlandske piger med pimps, som bare smutter ud af landet i en periode når jorden bliver for varm under dem og som politiet ikke har vilje/ressourcer til at jagte. 

Knus Pia 

Redigeret af PiaV

Skrevet

Jeg har betalt med mobilepay en del gange uden problemer også hos udenlandske.

Skrevet

Havde for nylig en sms korrespondance med en GPer som jeg har besøgt i mange år - og altid betalt kontant. 

Efter min sms booking fik jeg spørgsmålet: Betaler du med Mobilpay ? Nej jeg betaler som altid kontant. Ses vi ?

Hvis du betaler KONTANT, er prisen (her kom så normal prisen + 200 Kr.) og jeg har travlt var svaret. 

Okay, jeg venter til en dag hvor vi begge har bedre tid. Du spilder min tid var svaret jeg fik tilbage ! 

Men hvad er fidusen for pigerne ved at få betalingen med Mobilpay ?

Skrevet
Løsgænger skrev, for 2 timer siden:

At man ikke ligger inde med kontanter, de kommer direkte ind på kontoen, så man ikke skal bruge tid på at gå i banken. Det synes jeg er trygt og smart, men jeg ville ikke sige nej til en kunde, der kun vil betale kontant. 

Skrevet
Løsgænger skrev, for 7 timer siden:

Udover det, som @Liv skriver, så undgår de udenlandske piger (og i praksis nok også deres “hjælpere”) problemet med at have tæt på måske 100.000 kr. kontant pr. pige med ud af landet efter hvert tre-uges besøg.

Hører man til den mistroiske type, kan man også være bekymret for, om pigen eller pigens bagland på et tidspunkt i afpresningsøjemed vil misbruge deres viden om, at de beviseligt har kendskab til, at du har betalt for sex.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.