Hop til indhold

Træpiller, de nye bitcoins :D

Featured Replies

Skrevet

Får mig til at tænke, hvor mange millioner liter sperm, der er gået op i røg på Studstrup Værket.

Skrevet
Quatermain skrev, for 22 minutter siden:

Får mig til at tænke, hvor mange millioner liter sperm, der er gået op i røg på Studstrup Værket.

Vi kan jo prøve at regne lidt på det 55.000 ton træpiller som hun har værdi sat til 5 kr. Pr. Kg, giver det 275 millioner og ved en timepris på 1500 kr. Giver det 183.333 timer eller ca. 21 år uafbrudt,  så afhængig resten jo af personlige form :lol:

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Øv jeg har en masse brænde, er det ikke nogle med brændeovn? :rolleyes:

Skrevet

80 kr for en 16 kg pose?
Det ville nok være bedre at sælge dem og give hende kontanter i stedet. Det er vel omkring 66% af markedsværdien i øjeblikket

Skrevet

60 min uden kræver så at man lige slæber 400 kg træpiller med. Er det mon levering til sengekanten eller kantstenen?

Skrevet

Hun giver for øvrigt et fabelagtigt bj - og så er hun en rigtig sød og behagelig kvinde. :)

Havde jeg bare en bunke træpiller... :P

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Hun giver for øvrigt et fabelagtigt bj - og så er hun en rigtig sød og behagelig kvinde. :)

Havde jeg bare en bunke træpiller... :P

6E5AF404-D728-4756-A1EF-AB1A2F9CB558.jpeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.