Hop til indhold
Raven1976

Sponsorat

Recommended Posts

Heysan

Sku vi ikke sponsorere 2 ture til McDonalds til hende her?

http://massage.side6.dk/ula

Altså 2 ture om DAGEN!

;)

Af hvilken grund skulle hun stoppes med McD æde 2 gange om dagen?

Hvis det er fordi hun er tynd vil jeg da sige at jeg syntes det klær hende godt at være tynd. Og nogle piger bare er tynde fra naturens side. Og hun ligner da ikke en der sulter sig selv på nogen måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af hvilken grund skulle hun stoppes med McD æde 2 gange om dagen?

Hvis det er fordi hun er tynd vil jeg da sige at jeg syntes det klær hende godt at være tynd. Og nogle piger bare er tynde fra naturens side. Og hun ligner da ikke en der sulter sig selv på nogen måder.

Forstår heller ikke hvorfor hun skal fedes op :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arj, sådan et magert knokkelstativ.

Som jeg skrev i en anmeldelser fra juli, bryder jeg mig ikke om, at man kan mærke sengens bundbrædder, når man ligger over på pigen.

Der skal være lidt gods i hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg skrev i en anmeldelser fra juli, bryder jeg mig ikke om, at man kan mærke sengens bundbrædder, når man ligger over på pigen.

Ja der er dæleme ikke meget godstykkelse i hende, hun skal ikke bevæge sig ude i blæsevejr, så knækker hun sammen. Når man holder hende på hofterne kan man jo mærke pjoverten arbejde. :lol::lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige meget hvilken vej man vender sig så vender røven altid bagud....

Ville gerne møde den kvinde der i højde og drøjde kan stille alle tilfreds. Jeg bliver også valgt fra fordi mine bryster er fir store/små. Jeg er for høj. For tyk. For slank. For lav. Ikke har langt hår. Ikke er lyshåret.er for gammel eller for ung.

Pyyyyy hvor er det godt der er lige så mange meninger som der er piger.

Jeg syntes hun er flot pige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror det var Charlotte der sagde, det kunne være rart hvis mænd kuggede sig selv i spejlet inden de vurderede andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige meget hvilken vej man vender sig så vender røven altid bagud....

Ville gerne møde den kvinde der i højde og drøjde kan stille alle tilfreds. Jeg bliver også valgt fra fordi mine bryster er fir store/små. Jeg er for høj. For tyk. For slank. For lav. Ikke har langt hår. Ikke er lyshåret.er for gammel eller for ung.

Pyyyyy hvor er det godt der er lige så mange meninger som der er piger.

Jeg syntes hun er flot pige...

Hej Sisse.

Vi sad ved aftennadveren her på St. Kødlyst og drøftede dit indlæg.

Olsen sov som sædvanlig og fyldte rummet med ZZZZZZZ.

Alle mulige ungdomsminder kom i spil rundt om bordet, nogle endda pinlige – både for afsenderen og modtageren.

Men vi blev da enige om en ting, før aftensygeplejersken kom og lagde os i seng: Tyk eller tynd, lys eller mørk, høj eller lav, kilo eller gram, ung eller gammel, korthåret eller langhåret:

Bare det dog for H...... er en KVINDE :!:. Så kan de andre bagateller være helt ligegyldige :!:

Og så må vi i Ældsteraadet desværre korrigere lidt på dit bon mot. Det hedder: Lige meget, hvordan røven ellers vender og drejer, så peger den altid bagud!

Mange knuz her fra plejehjemmet

PS: Svendsen, den gamle liderbuk, spørger, om ikke du snart kommer forbi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Sisse.

Alle mulige ungdomsminder kom i spil rundt om bordet, nogle endda pinlige – både for afsenderen og modtageren.

Men vi blev da enige om en ting, før aftensygeplejersken kom og lagde os i seng: Tyk eller tynd, lys eller mørk, høj eller lav, kilo eller gram, ung eller gammel, korthåret eller langhåret:

Bare det dog for H...... er en KVINDE :!:. Så kan de andre bagateller være helt ligegyldige :!:

Og så må vi i Ældsteraadet desværre korrigere lidt på dit bon mot. Det hedder: Lige meget, hvordan røven ellers vender og drejer, så peger den altid bagud!

Borende X ,kunne du ikke forny dig lidt,jeg syntes ikke dine fantasier fra alderdomshjemmet er morsomme,det er det samme vrøvl du skriver igen og igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse.

Øøhhhhh, hvordan hænger det sammen med:

Eller er det mig der ikke forstå ? ;)

Meeeeeen tilbage til OP. Hvad har hun gjort dig siden at hun skal forgiftes med McCrap mad?

Selvom hun er tynd, så er hun da flot at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X ,kunne du ikke forny dig lidt,jeg syntes ikke dine fantasier fra alderdomshjemmet er morsomme,det er det samme vrøvl du skriver igen og igen..
Du skal da bare trykke på ignorerknappen. Det har jeg for længst gjort med dine fantasier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det dig ikke forstå.

Super :-)

Skulle lige være sikker. Det kan være svært at følge med superintellektet når han sådan bruge for mange lange ord ;-)

Man skulle nok have været der 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super :-)

Skulle lige være sikker. Det kan være svært at følge med superintellektet når han sådan bruge for mange lange ord ;-)

Jeg beklager, at der kom enkelte ord med på mere end fire bogstaver. Alle skal jo gerne kunne være med herinde, ikke sandt, min ven? ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes ansigt får mig ikke til at svømme over i superlativer, men kroppen er da namnam i mine øjne.

Om hun er tnd, slank eller letbuttet, er i min øjne ikke vigtigt, bare proportionerne stemmer, og det gør de i høj grad her.

Så nu kan der igen ironiseres over, at jeg har en bred smag, men det sidste er jeg faktisk meget tilfreds med, det er ikke så kedeligt endda. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...