kingo40 195 Skrevet 14. Januar, 2023 Ja den 11/12 var den sidst på så den er ikke aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 174 Skrevet 19. Januar, 2023 Så er der endeligt nyt !!! Afløseren for Ally er nu kommet til Vejles flotteste sted. Se i AL under navnet SKY. Massagen er måske knap på Ally’s niveau, men mon ikke nogen snart vil give deres erfaring/vurdering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 174 Skrevet 19. Januar, 2023 og så lige et link https://annoncelight.dk/showad/362382 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 20. Januar, 2023 (edited) Hej Måtte lige forbi til den helt store tur og det var en dejlig oplevelse. Hvordan hun er i forhold til Ally kan jeg ikke vurdere da jeg ikke var der da hun var der. Pigen er en rigtig køn og slank pige, med bøjle og små bryster. 29år er hvertfald ikke overdrevet efter hvad jeg kan vurdere. Jeg ville skyde hende yngre hvis jeg så hende på gaden Massagen: jeg valgte olie ud fra forskellige muligheder og så fik jeg lidt massage bagpå. Blød til medium og det var også hvad jeg havde bedt om - så super. Havde aldrig indtrykket af hun havde travlt med at få mig gjort færdig. Godkendt men ikke den bedste massage jeg har fået(pigen er ung og lidt uerfaren) hun spørger flere gange undervejs om det er ok så man har mulighed for at justere derefter vende rundt og så startede det sjove. Sex: mere end godkendt. Man mærker dog stadig hun er ny i branchen, urutineret og lidt genert men det har nu også sin charme og hun er dejlig at sexe med, er berøringvenlig og virker til hun kan lide det. Det endte også med vi lå og råsnavede mens vi bollede. Ingen rush så kunne tage det stille og roligt så det var tæt på elskov. Btw hår på missen Jacuzzi: whats not to like - efter en dejlig massage og sex at så befinde sig i badet med en smuk ung pige der vasker og scrubber en til den store guldmedalje. Nok ikke sidste gang jeg tager den store tur. Derefter brusebad og så ud af døren glad og tilfreds. Mangler det noget ? Det skulle da lige være lidt champagne i jacuzzien Kommer jeg igen. Jeps! Redigeret 20. Januar, 2023 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 20. Januar, 2023 Hun lyder som om hun skal øverst på todo listen. 168 cm er jo højt for en thaipige. Holder det i virkeligheden? Og så til kun 45 kg, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 195 Skrevet 20. Januar, 2023 Det passer meget godt med de 168 cm der står og alt i alt kan jeg kun tilslutte mig beskrivelsen af hende hun virker lidt stille men tror det går af når hun har været her lidt jeg kommer helt sikkert igen dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 20. Januar, 2023 stein skrev, for 30 minutter siden: Hun lyder som om hun skal øverst på todo listen. 168 cm er jo højt for en thaipige. Holder det i virkeligheden? Og så til kun 45 kg, Højden passer. 45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 195 Skrevet 20. Januar, 2023 nå mon ikke jeg lige skulle starte en ny tråd om sky så det ikke ligger under ally Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 22. Januar, 2023 lurik skrev, den 20.1.2023 at 15:14: 45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. Lyder sandsynligt. 45 kg til 168 giver et bmi godt under anoreksigrænsen. Og slank men pæn er hun jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 22. Januar, 2023 lurik skrev, den 20.1.2023 at 15:14: Højden passer. 45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. Hendes vægt er også rettet til 50 kg i annoncen nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg