Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der endeligt nyt !!!

Afløseren for Ally er nu kommet til Vejles flotteste sted. Se i AL under navnet SKY.

Massagen er måske knap på Ally’s niveau, men mon ikke nogen snart vil give deres erfaring/vurdering. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Hej

Måtte lige forbi til den helt store tur og det var en dejlig oplevelse. Hvordan hun er i forhold til Ally kan jeg ikke vurdere da jeg ikke var der da hun var der. 

Pigen er en rigtig køn og slank pige, med bøjle og små bryster. 29år er hvertfald ikke overdrevet efter hvad jeg kan vurdere. Jeg ville skyde hende yngre hvis jeg så hende på gaden  

Massagen: jeg valgte olie ud fra forskellige muligheder og så fik jeg lidt massage bagpå. Blød til medium og det var også hvad jeg havde bedt om - så super. Havde aldrig indtrykket af hun havde travlt med at få mig gjort færdig. Godkendt men ikke den bedste massage jeg har fået(pigen er ung og lidt uerfaren) hun spørger flere gange undervejs om det er ok så man har mulighed for at justere :-) derefter vende rundt og så startede det sjove. 

Sex: mere end godkendt. Man mærker dog stadig hun er ny i branchen, urutineret  og lidt genert men det har nu også sin charme og hun er dejlig at sexe med, er berøringvenlig og virker til hun kan lide det. Det endte også med vi lå og råsnavede mens vi bollede. Ingen rush så kunne tage det stille og roligt så det var tæt på elskov. Btw  hår på missen ;) 

Jacuzzi: whats not to like - efter en dejlig massage og sex at så befinde sig i badet med en smuk ung pige der vasker og scrubber en til den store guldmedalje. Nok ikke sidste gang jeg tager den store tur. 

Derefter brusebad og så ud af døren glad og tilfreds. Mangler det noget ? Det skulle da lige være lidt champagne i jacuzzien :-) 

Kommer jeg igen. Jeps!

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder som om hun skal øverst på todo listen. 168 cm er jo højt for en thaipige. Holder det i virkeligheden? Og så til kun 45 kg,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det passer meget godt med de 168 cm der står og alt i alt kan jeg kun tilslutte mig beskrivelsen af hende hun virker lidt stille men tror det går af når hun har været her lidt jeg kommer helt sikkert igen dejlig pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
stein skrev, for 30 minutter siden:

Hun lyder som om hun skal øverst på todo listen. 168 cm er jo højt for en thaipige. Holder det i virkeligheden? Og så til kun 45 kg,

Højden passer. 45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, den 20.1.2023 at 15:14:

45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. 

Lyder sandsynligt. 45 kg til 168 giver et bmi godt under anoreksigrænsen. Og slank men pæn er hun jo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
lurik skrev, den 20.1.2023 at 15:14:

Højden passer. 45 kilo må være en slåfejl for hun er ikke skinny men fit, slank og naturlig så tingene harmonerer. 

Hendes vægt er også rettet til 50 kg i annoncen nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...