Hop til indhold

Recommended Posts

Hej :)

Endelig endnu et sted på Stevns og i stationsbyen Store Heddinge som tilbyder kompetent hård Thai massage. 300 meter fra stationen, Jernbanegade nr 6, ligger et nyt sted som hedder Wandee Wellness Thaimassage. (Har ikke kunne finde hjemmeside eller andet, beklager, har dog telefon nummer fra skilt på døren)

Fik en meget lækker hård omgang thai massage, hun fandt de myoser og spændte muskler som jeg havde i ryg og nakke som blev behandlet, ingen antydninger af ekstra eller strejf, blot god hård massage af ejeren, hun fortalte der kommer en pige mere snart og at der er en anden dør uden reklamer på. Indgangen er ellers lidt "åben", nogen er ligeglade bla mig selv :)

Hilsen P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 4 timer siden:

Hej :)

Endelig endnu et sted på Stevns og i stationsbyen Store Heddinge som tilbyder kompetent hård Thai massage. 300 meter fra stationen, Jernbanegade nr 6, ligger et nyt sted som hedder Wandee Wellness Thaimassage. (Har ikke kunne finde hjemmeside eller andet, beklager, har dog telefon nummer fra skilt på døren)

Fik en meget lækker hård omgang thai massage, hun fandt de myoser og spændte muskler som jeg havde i ryg og nakke som blev behandlet, ingen antydninger af ekstra eller strejf, blot god hård massage af ejeren, hun fortalte der kommer en pige mere snart og at der er en anden dør uden reklamer på. Indgangen er ellers lidt "åben", nogen er ligeglade bla mig selv :)

Hilsen P 

Tak for oplysningen , sidst jeg opholdt mig i DK , havde hun en klinik i Karise , men før jeg nåede at få en tid hos hende,  var butikken lukket !!

Ved godt , der igen er massage på stedet , og ganske udemærket massage .

Derefter fandt jeg ud af hun åbnede på ny , men i Haslev !!  her skete det samme  , før jeg fik fingeren ud af !!!   var hun pist borte , og nogle 

nye modne Thai damer havde startet , men de tiltalte mig overhovedet ikke .

Er sikker på,  Sompon ved hvad massage er og håber denne gang , jeg når at prøve det . Opholder mig lige nu ved Faxe . Så vil tage mig sammen 

hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 1 time siden:

Ja det ser ud til at Sompom og hendes mand har åbnet et nyt sted, hvor man kan få traditionel massage. 

https://stevnsbladet.dk/ny-massoer-i-jernbanegade/?cn-reloaded=1

Yes, havde ikke lige set artiklen i denne avis, godt for deri står numret til hendes butik (samme telefonnummer som står på hendes reklame på vinduet, men ikke noget som jeg husker at man må dele i min beskrivelse af anmeldelse) og i og med hendes link @Hestemand ikke lige findes så kan man jo ringe og tjekke op) tak for hjælpen @Agurken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Highheelsbut
Prostate massage skrev, for 1 time siden:

En oplevelse du har haft som du kan dele? Eller er hun fra et andet sted hvor der er anmeldelser? 

Desværre ikke haft tiden men snart søndag skal hun vel prøves af 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highheelsbut skrev, for 13 timer siden:

Desværre ikke haft tiden men snart søndag skal hun vel prøves af 

Følgere lige med her

lækker ser hun ud og så på disse kanter af Sjælland hmmmm ?? 

Kunne være så nice hvis det kom et godt sted på Stevens med lækre thaipiger 

håber pigen lever og til billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chawapa skrev, den 16.10.2022 at 07:36:

håber pigen lever og til billederne

som @sweetstone skriver de er ikke valideret, bare så du ikke bliver alt for skuffet hvis du besøger dem. I min optik ligner de billeder noget der er taget fra nettet og brugt her som blikfang, men jeg kan jo tage fejl 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Annoncen er nu opdateret med nye(nyt) billede i forhold til da jeg skrev sidste gang, dog stadig ikke verificeret

Ja og det er så tydeligvis ikke den samme pige som de tidligere billeder hehe . 
jeg kommer ikke forbi der da de nye billeder er så langt fra de gamle og de nye er ikke lige mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Highheelsbut

Så har thai Jenny skiftet foto igen håber jeg får tid i morgen til rumkugler i St Heddinge (bruges som flugt undskyldning)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highheelsbut skrev, for 19 minutter siden:

Så har thai Jenny skiftet foto igen håber jeg får tid i morgen til rumkugler i St Heddinge (bruges som flugt undskyldning)

Romkugler til familien ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jeg er da ikke så længe om at købe romkugler at jeg kan få hverken 1/2 eller hel times FP ud af det. :-) og de skal vel præsenteres derhjemme :-)

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
lovingthaimassage skrev, for 5 timer siden:

Nej, der er kommet en anden ved navn Pen – vist ikke rigtig værd at ulejlige sig til Store Heddinge for (se senere anmeldelse).

Arh, det ved jeg nu ikke lige.. Hun giver en ret pirrende massage og er ret lækker.. Fin lille bagdel - formidabel udsigt bagfra. Jeg ved ikke om hun har det stramt med bj's - men jeg har aldrig fået det af hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, den 5.1.2023 at 21:49:

Arh, det ved jeg nu ikke lige.. Hun giver en ret pirrende massage og er ret lækker.. Fin lille bagdel - formidabel udsigt bagfra. Jeg ved ikke om hun har det stramt med bj's - men jeg har aldrig fået det af hende

Hun skriver ellers at ekstra kan der spørges til, så tænker hun giver FP . Jeg prøvede ellers at lave aftale med hende da hun var i Ringsted, men fik aldrig svar. Men noget ved hende tiltaler mig, så tager gerne turen til Stevns hvis hun er det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha

frddblk skrev, for 19 timer siden:

Hun skriver ellers at ekstra kan der spørges til, så tænker hun giver FP . Jeg prøvede ellers at lave aftale med hende da hun var i Ringsted, men fik aldrig svar. Men noget ved hende tiltaler mig, så tager gerne turen til Stevns hvis hun er det værd.

Ja, hver sin smag og heldigvis for det, men jeg hopper godt nok over i dette tilfælde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...