acromb 1 Skrevet 5. November, 2013 Hvad er dine 3 bedste massage steder i København? Angiv venligst navn på plads, og så hvis der er nogen specielle pige! I næste uge vil jeg besøge en hver dag, giv mig tips! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 5. November, 2013 Her har du mine, med links og det hele: Bananas Top 3 God tur! B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodie 21 Skrevet 5. November, 2013 Det var da et interessant indlæg. Udfordringen kan imidlertid være stor, da det kan være vanskeligt at begrænse sig til kun 3 forslag Nå, men lad mig da gå til opgaven med krum hals. De 3 steder, som jeg vil nævne er Siri, Thai Wellness i Hørsholm, Wandee Wellness i Lyngby og så Asia Thai Wellness på Vester Voldgade. Det er alle steder, som jeg har nævnt i en anden tråd, og som er rigtig lækkert indrettet og med en behagelig stemning, med søde piger, og steder, hvor man finder sig godt tilpas. Glæder mig til at høre om I andres favoritter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg