Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været et smut forbi Barbi.. Nu i sydhavnen i noget ucharmerende byggeri men der er nu hyggeligt nok i hendes pigeværelse..

Havde ingen problemer med at få fat i hende og lave en aftale. Synes kommunikationen var tip top. Hendes engelsk var begrænset men fuldt ud tilstrækkeligt til at skrive om mine ønsker osv.

Hun har en ualmindelig fræk krop med former alle de rigtige steder. En fejlfri fyldig rund numse på en ellers slank krop og så et par ufatteligt frække bryster der bare sidder virkelig godt. Troede faktisk de var ægte da jeg gik derfra men når jeg nu ser billederne hælder jeg den anden vej. Anyway, de virkede større IRL end hvad jeg regnede med. Damn en ung gudindekrop. Ansigtet er pimpet op på billederne men hun er nu rigtig pæn alligevel.

Stemningen var upåklagelig og hun er sød og venlig. Hun gav et rimelig godt blow og var klar til alle de stillinger jeg ville. Fantastisk at se sådan en fræk bolletøs ride med de bryster. Og doggy med udsigt til hendes liderlige røv er bestemt også et must! Der var OK indlevelse med støn osv. uden at det sprang skalaen og ingen snak om tid.

Jeg tog 15 min for 700 kr og det var bestemt pengene værd. Hun var helt klart et niveau eller to over minimumskravet når det gælder attitude, indlevelse og service - uden at den kom helt op at ringe som sådan. Og i modsæt til ejendommen har hun mere charme end gennemsnittet. Bestemt anbefalelsesværdigt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...