Hop til indhold

Thai i Midtjylland (JA! Det hedder hun)

Featured Replies

Skrevet
LarsB skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forbi hende for et par uger siden, hun er og kommer nok ikke på AL igen. Hun tager til Thailand til foråret. 

Det er ingen af de 2 piger du linker til. 

Tusind tak for svar. Jeg har sendt dig en besked :)

• 2 weeks later...
  • Svar 52
  • Visninger 49.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Midtvestagurken
    Midtvestagurken

Jeg har besøgt hende, og sikke dog et dejligt besøg!  Hun kan være svær at få den første aftale med, idet hun er meget forsigtig med hvem hun lukker ind. Jeg tror det er en slags screening man sk

• Kælepotten
    Kælepotten

Jeg havde skrevet, at det primært var sexdelen jeg var interesseret i, og at det skulle handle meget om oralsex til os begge og alm. sex, og så om det var ok med 2 x sex indenfor den aftalte time. Før

• Kan kun tilslutte mig Lars B i hans beskrivelse. Har besøgt hende flere gange og hun er altid sød og behagelig, det har altid været gfe og god sex. Hvis man er god med finger og tunge kan hun få nogle

Skrevet

@LarsB ved du om hun arbejder lidt her i starten af 2025?

Jeg har tidligere besøgt hende en hel del gange og har også anmeldt hende på min tidligere profil Guest Den Krumme^_^

Redigeret af Den krumme

• 7 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.