Hop til indhold

Linda smuk Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Linda er en utrolig smuk og skøn pige som man falder for og derfor startede jeg denne tråd nøjagtig samme oplevelse som Peto oplevede. Skynd jer at besøge hende inden hun flyver hjem igen<3

Skrevet

Linda er efter mum's mund og Lindas udsagn stoppet i Roskilde i går sørgeliv udgang

Skrevet
Highheelsbut skrev, for 3 timer siden:

Linda er efter mum's mund og Lindas udsagn stoppet i Roskilde i går sørgeliv udgang

Jeg ved ikke helt, hvad der foregår her, men for fem minutter siden skrev Linda til mig, at hun fortsat er i Roskilde og kan stadig bookes. 

Planerne er ikke ændret, så hun rejser til Thailand på fredag d. 18. 

Redigeret af Peto

• 1 month later...
Skrevet

Hej,

Er der nogen der har et brugbart link til hende? 

Skrevet
Tarsa skrev, den 22.12.2022 at 11:42:

Hej,

Er der nogen der har et brugbart link til hende? 

Linda er formentlig ikke i DK. Hun rejste til Thailand i midten af december, og sagde dengang, at hun regnede med at komme tilbage i januar eller februar. 

• 3 months later...
Skrevet

Hej er der noget nyt fra Linda - glamour pigen eller nyder hun livet i Bangkok og London

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg tror hun har opgivet os drenge… jeg nød nu damen omend hun jo ikke var helt sprød…… Men sådan er det med dem oppe i alderen ;) 

Skrevet

Er der nogle som har prøvet at finde hende i London , kunne være man skulle se hende der hvis man skal derover en dag har en del rejser til arbejdsmøder i London .. men hvor kan man søge på hende i London ?

• 11 months later...
Skrevet
Happy69luke skrev, for 22 timer siden:

Hun er så frisk på at lege igen …;)

har du en link? tak for det.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.