Hop til indhold
Guest Highheelsbut

Linda smuk Roskilde

Recommended Posts

Guest Highheelsbut

Linda er en utrolig smuk og skøn pige som man falder for og derfor startede jeg denne tråd nøjagtig samme oplevelse som Peto oplevede. Skynd jer at besøge hende inden hun flyver hjem igen<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Highheelsbut

Linda er efter mum's mund og Lindas udsagn stoppet i Roskilde i går sørgeliv udgang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highheelsbut skrev, for 3 timer siden:

Linda er efter mum's mund og Lindas udsagn stoppet i Roskilde i går sørgeliv udgang

Jeg ved ikke helt, hvad der foregår her, men for fem minutter siden skrev Linda til mig, at hun fortsat er i Roskilde og kan stadig bookes. 

Planerne er ikke ændret, så hun rejser til Thailand på fredag d. 18. 

Redigeret af Peto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tarsa skrev, den 22.12.2022 at 11:42:

Hej,

Er der nogen der har et brugbart link til hende? 

 

Linda er formentlig ikke i DK. Hun rejste til Thailand i midten af december, og sagde dengang, at hun regnede med at komme tilbage i januar eller februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som har prøvet at finde hende i London , kunne være man skulle se hende der hvis man skal derover en dag har en del rejser til arbejdsmøder i London .. men hvor kan man søge på hende i London ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...