Hop til indhold

Alesia på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Hun er tilbage nu på Frederiksberg, så jeg vil da lige smide mine to cents fra mit besøg hos hende for kort tid siden:

Man finder ikke mange mindre nips end hende, og det var præcis hvad jeg var ude efter lige på dét tidspunkt. (Ikke mere iøvrigt. Slet ikke, faktisk).

Virkelig flot numse og dejlige, ægte bryster, som indtil videre besejrer tyngdekræften uden problemer. Dette primært fordi det nok er en a-skål eller en lille b-skål, men til gengæld er der efter min smag en perfekt form og kurve på dem. Intet at udsætte herfra.

Benene var også lige min smag, så en helt igennem flot krop.

Personligheden blev lidt mere tricky for mig. Jeg fandt simpelthen ingen kemi med hende, og det var egentlig lige fra hun åbnede døren og så træt på mig uden antydningen af at være velkommen. Det var normalt en af dem, hvor jeg ville være slået op i banen og forladt stedet, men det virkede simpelthen forkert her, fordi jeg havde booket tiden dagen før og to gange bekræftelser på sms og så stå i lejligheden og sige fra bare på at hun så træt ud og misforstod det første jeg sagde, mens jeg heller ikke forstod helt, hvad hun sagde først.

Men problemet eskalerede i tredje sætning, for sagen var den, at hun simpelthen er så nips, at jeg faktisk havde kvaler med at gå i kast med hende, da det viste sig, at hun også havde tandbøjle. Jeg blev simpelthen voldsomt i tvivl, om hun overhovedet var over 18.

Da jeg så spurgte hende om hun virkelig var 21 (som annoncen siger), så blev hun ret sur. Hun styrtede afsted for at finde bevis.

Hun stod og viste mig det, men nu fik jeg det dårligt over situationen, selvom jeg jo egentlig bare ville beskytte os begge. På dette tidspunkt kunne jeg bare ikke se, at det kunne blive godt, men hvordan kunne jeg også bakke ud nu? Var hun ikke styrtet afsted efter bevis, så kunne jeg jo bare have sagt, at det går ikke, det her: Du ser ikke gammel nok ud til mig, men nu hvor hun havde bevis, så blev det for meget kontrovers at sige fra. Alt var lort nu. Jeg havde ikke engang overskud i hovedet til at kigge på passet, men prøvede bare at glatte ud med et "no, no, no, it's ok, I believe you. You don't need to do that. Sorry, sorry. I didn't mean that."

Også fordi jeg mente at have læst en diskussion herinde om det samme, og hvor det var bekræftet, at hun var gammel nok.

Så jeg endte med at punge ud, men hele den lortede situation var bare ikke til at lægge bag os, så der var ingen tænding fra hende og kun ringe lyst fra mig.

Vi prøvede os frem og efter et mekanisk samleje var der også en udløsning til mig. Jeg plejer gerne at ville holde lidt igen, men her gjaldt det bare om at finde den udløsning hurtigt og komme ud af situationen. Hun har 100% sikkert bare skullet videre i dagens program, så der var lige tre orgasmer færre til hende, end da TAA havde sin store succes med hende :ph34r:

Så min anbefaling er klart: Du SKAL være til de helt petitte nips. Det troede jeg, jeg selv havde lyst til, men den lyst er styret 100% nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.